❤️IKM uke 35❤️

Jeg lurer på om jeg skal prøve med på Wild Yam denne mnd. Noen her inne med erfaringer på det?
Når startet man for eks?
Desverre ingen erfaring med det :(



Klar for ny runde! Ikke prøvd babyplan før, så håper jeg blir fornøyd med det. Veldig mye utsolgt for makesure nå, så fant ikke noe sted som hadde alt jeg ville ha inne. Vis vedlegget 441195
Jeg har brukt babyplan fra forrige syklus, synes de virker greie. Eneste erfaring jeg har med graviditetstestene er at jeg ikke fikk noen skyggestreker forrige syklus.
Så jeg fortsetter med dem en stund til :happy:
 
Jeg lurer på om jeg skal prøve med på Wild Yam denne mnd. Noen her inne med erfaringer på det?
Når startet man for eks?
Jeg har brukt, to runder tror jeg det blir? Eller begynte jeg på den syklusen jeg ble gravid i mars først kanskje? Det går helt i surr her. Men jo mener jeg brukte det da jeg ble gravid, mistet dessverre i MA uke 11/stoppet uke 9. Brukte to forrige sykluser, men den første en ustabil og rar en etter utskraping, den andre med dårlig aksjelegging pga jobb. Det eneste jeg kan si er at syklus har blitt veldig kort, med både kort folikkel og lutealfase 11+11. Men det kan like gjerne være pga MAen eller alder. Jeg fikk hvertfall beskjed av gynekolog at jeg hadde fine «fluffy» slimhinner på forrige syklus :) tenkte prøve igjen kommende syklus :)
 
Vil en EL test stige og stige frem mot eggløsning, eller kan den variere i styrke før den topper seg? Noen som vet? Første gang jeg bruker el tester, så er helt grønn på det. Hvor lenge før skal man egentlig teste? Jeg startet i helgen, skjønner jo fort at det sikkert var alt for tidlig når el er rundt 11.08.
Føler meg skikkelig teit så ikke kan slike ting.
:smiley-ashamed008
Mine går litt opp og ned, kan være nesten helt blanke også litt strek igjen, men to dager før stiger den enda litt også dagen før ganske mye. Her er to siste:
 

Vedlegg

  • IMG_3348.png
    IMG_3348.png
    1,4 MB · Visninger: 3
  • IMG_3349.png
    IMG_3349.png
    1,4 MB · Visninger: 3
Det skjønner jeg godt! :Heartred
Jeg gikk til fastlegen i begynnelsen av juni for å få begynne på letrozol pga pcos, siden jeg hadde god effekt av det sist gang jeg ble gravid. Hun sendte henvisning til gynekolog, men fikk time først i slutten av august. Så frustrerende å lete etter EL i lange og ustabile sykluser i mellomtiden. Månedene føles veldig lange:shifty:
Så trasig med ventetid altså! :( Her får jeg eggløsning av meg selv, men min alder gjør at jeg har veldig dårlig tid, så planen var å «optimalisere» forholdene og gjøre mest mulig utav hver syklus.. :(
 
Klar for ny runde! Ikke prøvd babyplan før, så håper jeg blir fornøyd med det. Veldig mye utsolgt for makesure nå, så fant ikke noe sted som hadde alt jeg ville ha inne. Vis vedlegget 441195
Jeg bruker kun babyplan sine :) jeg bruker de «tidlig» testene men det er nok ikke mye forskjell og absolutt ikke nødvendig. Men nå har jeg brukt de dette året og med to graviditeter på de, så er kjent med strekene og hvordan de «oppfører seg» så da er det greit å bruke de samme. Spesielt EL testene er greit å ha samme merket så man lærer å kjenne hvor sterkt de reager osv :)
 
Back
Topp