❤️IKM uke 35❤️

Begynte på jobb igjen i dag etter ferie. Var litt deilig å komme i gang med hverdag igjen, føler tiden fremover vil gå liiitt fortere da :smiley-bounce022
Jeg har startet på min andre uke etter ferie, synes ikke tiden går nå fortere! :hilarious: Jeg er så fordømt utålmodig, så håper det klaffer fort! hahah

Jeg har startet på min andre uke etter ferie, synes ikke tiden går nå fortere! :hilarious: Jeg er så fordømt utålmodig, så håper det klaffer fort! haha

når denne første uken har gått og jeg har komt skikkelig inn i arbeidsrutiner igjen, da går det sikkert treigt her også:hilarious: bare godt å ha noe annet å gjøre en å sitte å scrolle på Babyverden og se på nytt babyutstyr fra morgen til kveld. Jeg har det med å forsvinne helt inn i min egen verden under denne prøvetiden:dance018

Bra jeg ikke er alene om å ha det sånn da! :laughing002
Klarer nå å scrolle godt innimellom på jobb jeg da :laughing025

Jeg er HELT håløs på jobb i dpo dagene…. :( virkelig så dårlig samvittighet for hvor lite effektiv jeg er … sukk :|
Så tungt det må være når det går utover effektiviteten på jobb, men det er no heller ikke rart at det blir slik. Prosjekt baby er jo en fulltidsjobb det også :Heartpink

Så tungt det må være når det går utover effektiviteten på jobb, men det er no heller ikke rart at det blir slik. Prosjekt baby er jo en fulltidsjobb det også :Heartpink
Helt rett, prosjekt baby er virkelig en fulltidsjobb!

Altså … så sent dagene går … :(
Og jeg er så skuffa, gynekologen sa jeg skulle få starte med Klomifen denne syklusen her, allerede måtte venta to pga hans ferie. Også har han søren meg ikke satt av tid til meg og jeg må vente til neste!! :( lei …
Dagene går kjempe sent!
Så kjedelig at du må vente, håper virkelig det klaffer denne gangen for deg uansett om du ikke fikk det denne syklusen! :Heartred

Og jeg er så skuffa, gynekologen sa jeg skulle få starte med Klomifen denne syklusen her, allerede måtte venta to pga hans ferie. Også har han søren meg ikke satt av tid til meg og jeg må vente til neste!! :( lei …
Forståelig at du er lei. Og at du føler deg skuffet når det blir slik. Krysser fingrene for at det går denne runden uansett :Heartpink

Vil en EL test stige og stige frem mot eggløsning, eller kan den variere i styrke før den topper seg? Noen som vet? Første gang jeg bruker el tester, så er helt grønn på det. Hvor lenge før skal man egentlig teste? Jeg startet i helgen, skjønner jo fort at det sikkert var alt for tidlig når el er rundt 11.08.
Føler meg skikkelig teit så ikke kan slike ting.
:smiley-ashamed008

Vil en EL test stige og stige frem mot eggløsning, eller kan den variere i styrke før den topper seg? Noen som vet? Første gang jeg bruker el tester, så er helt grønn på det. Hvor lenge før skal man egentlig teste? Jeg startet i helgen, skjønner jo fort at det sikkert var alt for tidlig når el er rundt 11.08.
Hos meg varierer den veldig :hilarious: legger ved bilder av syklusene så langt, med el-tester lagt inn i premom-appen:joyful: hos meg holder de seg storsett rundt 0.30-tallet, før de plutselig får et rykk og stiger:happy:
IMG_4450.pngIMG_4451.pngIMG_4452.png
IMG_4453.png

Så betryggende å se at det er normalt at det varierer frem til det tar et hopp! Tusen takk for at du deler:Heartred
Den har iallefall gjort det hos meg, de syklusene jeg har hatt etter pilleslutt på slutten av mars :happy: å så vist jeg har forstått, er det normalt med variasjoner, både før og etter eggløsningen:wacky:

Mine ser ut til å variere ganske mye. Sist syklus så var de jevnt lave helt til dagen før den slo ut positiv :hilarious:
Begynte å teste tidlig denne gangen selv, men er jo strengt tatt ikke nødvendig :laughing002

Føler med deg❤️ Her er det 9 måneder siden vi begynte, begynner å bli litt sånn nå må det skje noe snart eller :woot: Vi har time til å sende inn papirer osv å søke om IVF den 28/8 hos gyn. Samme dagen også forvente IKM så spennende ventetid:schocked028:laughing001
Åå, jammen så spennende!! Får håpe det er en spire som klamrer seg fast denne mnd:Heartred

Hvor lang tid tar det fra man søker om IVF, til man prosessen rundt starter?

Det skjønner jeg godt! :Heartred
Jeg gikk til fastlegen i begynnelsen av juni for å få begynne på letrozol pga pcos, siden jeg hadde god effekt av det sist gang jeg ble gravid. Hun sendte henvisning til gynekolog, men fikk time først i slutten av august. Så frustrerende å lete etter EL i lange og ustabile sykluser i mellomtiden. Månedene føles veldig lange:shifty:

Åå, jammen så spennende!! Får håpe det er en spire som klamrer seg fast denne mnd:Heartred

Hvor lang tid tar det fra man søker om IVF, til man prosessen rundt starter?
Kan jo håpe ❤️ Litt usikker, gyn ville vi skulle prøve ut sommer’n selv. Så når vi har timen den 28/8 hos gyn, skal vi ha alle papirer klare og politiattest klart så sender hun det inn. Hun sa det kunne ta 3-4 måneder. Men siden jeg har endometriose så kanskje noe før sa gynekologen min.

Kan jo håpe ❤️ Litt usikker, gyn ville vi skulle prøve ut sommer’n selv. Så når vi har timen den 28/8 hos gyn, skal vi ha alle papirer klare og politiattest klart så sender hun det inn. Hun sa det kunne ta 3-4 måneder. Men siden jeg har endometriose så kanskje noe før sa gynekologen min.
Okei, håper så klart det løser seg på egenhånd for dere, men godt å kjenne på sikkert at hjelpen er der uansett ikke så langt unna :)

Blir ikke vi gravid innen september, så blir det videre utredning på oss begge her og, så håper på mye kos og avslapning nå siste del av sommeren her, og at det løser seg på et vis :joyful: vanskelig med å å være tålmodig men :hungry: Krysser fingra for oss!

Jeg lurer på om jeg skal prøve med på Wild Yam denne mnd. Noen her inne med erfaringer på det?
Når startet man for eks?

Back
Topp