❤️IKM uke 35❤️

Flere som har starta testing for el eller? :hilarious:
Her er man alt for ivrig:smiley-angelic006 til og med bestilt og fått svømmeprøve til mannen:wacky: hva gjør han ikke for meg:Heartred:shy:

Her er man alt for ivrig:smiley-angelic006 til og med bestilt og fått svømmeprøve til mannen:wacky: hva gjør han ikke for meg:Heartred:shy:
Bruker monitor så tenker å starte å strimle ca. på beregnet EL dersom monitor detekterer økning LH. Orker ikke å styre med mye strimling når syklusene er så uforutsigbare :wtf:

Ja, har startet, men er jo litt tidlig da :hilarious:

Bruker monitor så tenker å starte å strimle ca. på beregnet EL dersom monitor detekterer økning LH. Orker ikke å styre med mye strimling når syklusene er så uforutsigbare :wtf:
Min moitor(mira) har alt bedt om tester, så tok den første på den, på fredag og ny i dag :hilarious: har også vannaktig utflod allerede.. noe som er veeeeldig tidlig, til meg å være:wacky:

Når starter dere å
Godt det ikke er bare meg!:hilarious: Begynte alt på fredag jeg:smiley-angelic006har også vannaktig//tynn utflod allerede, noe som er veeeeeeldig tidlig til å være meg:wacky:
jeg har også startet:angelic: kjenner hvor mye jeg gleder meg til positiv graviditetstest når jeg ser to streker på el test :laughing002

På flo appen står det at det er høy sjans for å bli gravid nå. Mens på min kalender står det lav sjans frem til 7.august. vi har i hvertfall begynt å legge inn aksjer for å være på den sikre siden :nailbiting:

Fortsatt TR her, så har ikke startet testing. Tenker jeg starter rundt neste helg!

Fortsatt TR her, så har ikke startet testing. Tenker jeg starter rundt neste helg!
Samme her :cat: Forventet el er neste søndag, så tenker å starte testingen på torsdag/fredag. Det burde være innenfor for å fange den opp:)

Har ikke begynt TR en gang jeg :p men kommer nok tirsdag. Begynner teste på dag 6/7 en gang om dagen, og når det begynner å stige så 2-3 ganger :)

Lone1990 - 33 - B1 - PP11 - EL 12/8 - IKM 26/8

11 mnd siden vi startet prøvinga allerede.. :shy: Håper den sitter denne mnd nå :Heartred
Føler med deg❤️ Her er det 9 måneder siden vi begynte, begynner å bli litt sånn nå må det skje noe snart eller :woot: Vi har time til å sende inn papirer osv å søke om IVF den 28/8 hos gyn. Samme dagen også forvente IKM så spennende ventetid:schocked028:laughing001

Jeg blir med her, men er ganske usikker på datoene da jeg har en ustabil syklus. Tar utgangspunkt i forrige syklus og gjetter på dette:

Ranunkel - 31 - B2 - PP4 - EL 18/8 - IKM 31/8

Har en time hos gynekolog 20. august, og håper å komme i gang med letrozol på neste syklus hvis det ikke klaffer denne gangen.

Regner med jeg blir her jeg også, kun 9 dpo i dag, men negativ tidligtest og dårlig aksjelegging pga jobb denne mnd regner jeg ikke med at det går veien :( regner med el rundt 18.8 og IKM ca 30/31 august, men kan vente med å sette meg opp til TR er på plass og jeg vet datoene. Blir trasig å være så sent i gruppa, haha.. da blir man så ekstremt utålmodig når alle andre begynner å teste, hehe :p
Men vi får satse på at det blir masse mai barn utav denne gruppa :)
Bare gi beskjed hvis jeg skal sette deg opp :happy:

Back
Topp