❤️IKM uke 35❤️

Flere som har starta testing for el eller? :hilarious:
Her er man alt for ivrig:smiley-angelic006 til og med bestilt og fått svømmeprøve til mannen:wacky: hva gjør han ikke for meg:Heartred:shy:
 
Flere som har starta testing for el eller? :hilarious:
Her er man alt for ivrig:smiley-angelic006 til og med bestilt og fått svømmeprøve til mannen:wacky: hva gjør han ikke for meg:Heartred:shy:
Bruker monitor så tenker å starte å strimle ca. på beregnet EL dersom monitor detekterer økning LH. Orker ikke å styre med mye strimling når syklusene er så uforutsigbare :wtf:
 
Bruker monitor så tenker å starte å strimle ca. på beregnet EL dersom monitor detekterer økning LH. Orker ikke å styre med mye strimling når syklusene er så uforutsigbare :wtf:
Min moitor(mira) har alt bedt om tester, så tok den første på den, på fredag og ny i dag :hilarious: har også vannaktig utflod allerede.. noe som er veeeeldig tidlig, til meg å være:wacky:
 
Når starter dere å
Godt det ikke er bare meg!:hilarious: Begynte alt på fredag jeg:smiley-angelic006har også vannaktig//tynn utflod allerede, noe som er veeeeeeldig tidlig til å være meg:wacky:
jeg har også startet:angelic: kjenner hvor mye jeg gleder meg til positiv graviditetstest når jeg ser to streker på el test :laughing002
 
På flo appen står det at det er høy sjans for å bli gravid nå. Mens på min kalender står det lav sjans frem til 7.august. vi har i hvertfall begynt å legge inn aksjer for å være på den sikre siden :nailbiting:
 
Back
Topp