Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker monitor så tenker å starte å strimle ca. på beregnet EL dersom monitor detekterer økning LH. Orker ikke å styre med mye strimling når syklusene er så uforutsigbareFlere som har starta testing for el eller?
Her er man alt for ivrig til og med bestilt og fått svømmeprøve til mannen hva gjør han ikke for meg
Ja, har startet, men er jo litt tidlig daFlere som har starta testing for el eller?
Her er man alt for ivrig til og med bestilt og fått svømmeprøve til mannen hva gjør han ikke for meg
Min moitor(mira) har alt bedt om tester, så tok den første på den, på fredag og ny i dag har også vannaktig utflod allerede.. noe som er veeeeldig tidlig, til meg å væreBruker monitor så tenker å starte å strimle ca. på beregnet EL dersom monitor detekterer økning LH. Orker ikke å styre med mye strimling når syklusene er så uforutsigbare
Godt det ikke er bare meg! Begynte alt på fredag jeghar også vannaktig//tynn utflod allerede, noe som er veeeeeeldig tidlig til å være megJa, har startet, men er jo litt tidlig da
jeg har også startet kjenner hvor mye jeg gleder meg til positiv graviditetstest når jeg ser to streker på el testGodt det ikke er bare meg! Begynte alt på fredag jeghar også vannaktig//tynn utflod allerede, noe som er veeeeeeldig tidlig til å være meg
Hehe! Know that feeling aaaaall to wellNår starter dere å
jeg har også startet kjenner hvor mye jeg gleder meg til positiv graviditetstest når jeg ser to streker på el test
Samme her Forventet el er neste søndag, så tenker å starte testingen på torsdag/fredag. Det burde være innenfor for å fange den oppFortsatt TR her, så har ikke startet testing. Tenker jeg starter rundt neste helg!
Føler med deg Her er det 9 måneder siden vi begynte, begynner å bli litt sånn nå må det skje noe snart eller Vi har time til å sende inn papirer osv å søke om IVF den 28/8 hos gyn. Samme dagen også forvente IKM så spennende ventetidLone1990 - 33 - B1 - PP11 - EL 12/8 - IKM 26/8
11 mnd siden vi startet prøvinga allerede.. Håper den sitter denne mnd nå
Bare gi beskjed hvis jeg skal sette deg oppRegner med jeg blir her jeg også, kun 9 dpo i dag, men negativ tidligtest og dårlig aksjelegging pga jobb denne mnd regner jeg ikke med at det går veien regner med el rundt 18.8 og IKM ca 30/31 august, men kan vente med å sette meg opp til TR er på plass og jeg vet datoene. Blir trasig å være så sent i gruppa, haha.. da blir man så ekstremt utålmodig når alle andre begynner å teste, hehe
Men vi får satse på at det blir masse mai barn utav denne gruppa
Ja nå kom TR i dag, ble kun 22 dagers syklus :/ Så da blir det:Bare gi beskjed hvis jeg skal sette deg opp
Ja det må det nåPjusken91- 32 - B2 - PP 9 - EL 17/8 - IKM 1/9
Blir med her jeg TR kom i dag, så da er det bare å gå inn i ny prøveperiode. Håper så inderlig det går denne gangen