❤️IKM Uke 28 ❤️

Godt vi er flere. Skjønner ikke hvorfor jeg gjør det. Vet jo at sjansene for en positiv test er ca 0 før i alle fall på tirsdag :rolleyes: Men må teste likevel for enn om det skulle skje noe:joyful:
Haha, samme her. Og så blir jeg litt sånn «jeg har jo tatt letrozol, den kan plutselig komme mye før» eller gir meg selv andre unnskyldninger.
 
Du er hjertelig velkommen til å henge her uansett. Min erfaring med eggløsning etter å ha vært på ultralyd er at det er ganske variabelt når eggløsningen kommer. Jeg fikk høre 15 mm en gang og 17 mm en gang, og fikk eggløsning like mange dager etter begge ultralyder. Så det varierer jo ☺️ Gynekologen sa også at egget ikke blir skadet av sen eggløsning, men kan bli noe skadet av LH økning der egget ikke slippes, så jeg tror du har gode sjanser denne syklusen. Bare å få med mannen på sengekos ❤️
Takk <3 Okei, det var jo litt betryggende å høre men typ en uke etter er kanskje litt lenge? Jeg vet i grunn ikke hvor mye LH økning det var da forrige søndag/mandag for testa ikke før mandag så kan ha vært høyere søndag. Dumt jeg ikke spurte hvor mange mm det var .. har hvertfall vært veldig omtrent ikke eksisterende siden. Så får begynne følge med på strimlene nå. Mannen ble forsinka hjem fra jobb så kommer ikke før i kveld så er jo sånn sett glad eggløsning har latt vente på seg, men bare håper ikke det er noe krøll med den.
 
Takk <3 Okei, det var jo litt betryggende å høre men typ en uke etter er kanskje litt lenge? Jeg vet i grunn ikke hvor mye LH økning det var da forrige søndag/mandag for testa ikke før mandag så kan ha vært høyere søndag. Dumt jeg ikke spurte hvor mange mm det var .. har hvertfall vært veldig omtrent ikke eksisterende siden. Så får begynne følge med på strimlene nå. Mannen ble forsinka hjem fra jobb så kommer ikke før i kveld så er jo sånn sett glad eggløsning har latt vente på seg, men bare håper ikke det er noe krøll med den.
Satser på at det blir EL som ønsket og at gullegget slipper:Heartred
 
Her er litt fremgang siden i går. Temperaturmåleren fungerer som den skal med nytt batteri, tempen har økt, strimmel har sunket litt men fortsatt for tidlig i syklus til at det er av særlig betydning, monitor viste høy og FertilityFriend er på bærtur og tror EL har vært ettersom den ikke har noen vanlig sykluser i arkivet. Den har en fra april/mai 23 som endte i SA, en fra mai/juni 23 som endte i baby (oransje strek) og en fra juni 24 med bortfallsblødning og lengde 21 dager. Dermed står det nå tentativ EL i går og total sykluslengde beregnet til 21 dager noe jeg vet er feil. Tipper EL en gang mellom CD 12-14 :)
 

Vedlegg

  • IMG_9220.jpeg
    IMG_9220.jpeg
    751,7 KB · Visninger: 17
  • IMG_9221.jpeg
    IMG_9221.jpeg
    228,9 KB · Visninger: 17
Jeg har ikke fått testet etter eggløsning denne PP fordi jeg ikke har fått eggløsningstestene i posten enda. Men har fulgt Flo appen og lagt inn aksjer da appen sier jeg skulle hatt eggløsning:)haddd EL slim på søndag kveld og lagt inn aksjer frem til onsdag:angelic:normalt pleier jeg å kjenne når EL er da jeg har EL smerter og da pleier jeg som regel ha EL/mens murringer frem til jeg får mensen. Men denne mnd kjente jeg ingen EL smerter og heller ingen mensmurringer før litt i går kveld. Så det er ikke lett å bli klok på denne kroppen:dead:men er nå rundt 5/6 dpo og venter iherdig med å teste!
 

Vedlegg

  • IMG_0050.png
    IMG_0050.png
    287,7 KB · Visninger: 15
1984håp - 40 - B1- PP? (Prøvd i 2-3 år) - EL 30/6? - IKM 14/7

Hadde negativt IVF-forsøk forrige syklus, og nå venter jeg veldig på eggløsning. Vanligvis har jeg den rundt CD13, men denne gangen har den latt vente på seg. Fikk maks fertilitet (varig smilefjes) på Clearblue Advanced (lilla) i går, men syns ikke strimmeltestene viser det samme. Kanskje jeg kan ha gått glipp av toppen? Noen ganger har jeg hatt brå stigning, positivt test og så negativ kort tid etter.

…men litt redd for at eggløsninga bare ikke skjer denne syklusen.
 
Last edited:
Takk <3 Okei, det var jo litt betryggende å høre men typ en uke etter er kanskje litt lenge? Jeg vet i grunn ikke hvor mye LH økning det var da forrige søndag/mandag for testa ikke før mandag så kan ha vært høyere søndag. Dumt jeg ikke spurte hvor mange mm det var .. har hvertfall vært veldig omtrent ikke eksisterende siden. Så får begynne følge med på strimlene nå. Mannen ble forsinka hjem fra jobb så kommer ikke før i kveld så er jo sånn sett glad eggløsning har latt vente på seg, men bare håper ikke det er noe krøll med den.
Havner du en hel uke bak da? Jeg har ikke hatt eggløsning enda, men blir nok her siden jeg lagde gruppen. Og henger eventuelt litt i uke 29 også. Får håpe eggløsning kommer snart hos begge, men at det i ditt tilfelle først blir etter mannen er hjemme fra jobb ☺️
 
Damer - hvor mange dager inn i DPO-land er dere, og når begynner dere teste? :happy:

Hadde selv LH-topp fredag/lørdag, og i dag tidlig var den lav igjen. Veldig spent denne mnd siden vi virkelig har gitt alt - har sneket inn en kjapp en i alle mulige tider og utider :hilarious::angelic: Gleder meg til neste helg og testing! Her går nok testestartskuddet tidligere enn det burde, men skal prøve å utsette så mye som mulig :happy: jeg jobber heldigvis neste uke, så da går dagene raskt. Har dere andre begynt ferie enda?
 
Damer - hvor mange dager inn i DPO-land er dere, og når begynner dere teste? :happy:

Hadde selv LH-topp fredag/lørdag, og i dag tidlig var den lav igjen. Veldig spent denne mnd siden vi virkelig har gitt alt - har sneket inn en kjapp en i alle mulige tider og utider :hilarious::angelic: Gleder meg til neste helg og testing! Her går nok testestartskuddet tidligere enn det burde, men skal prøve å utsette så mye som mulig :happy: jeg jobber heldigvis neste uke, så da går dagene raskt. Har dere andre begynt ferie enda?
Jeg er ikke i DPO-land enda siden jeg åpenbart ikke er stødig i hoderegning men jeg pleier å teste fra 7DPO, skal jeg drikke alkohol tester jeg tidligere naturligvis. Jeg studerer men har ikke rørt skolearbeid på månedsvis så akkurat nå sitter jeg og jobber med et skikkelig skippertakarbeid :wacky:
 
Damer - hvor mange dager inn i DPO-land er dere, og når begynner dere teste? :happy:

Hadde selv LH-topp fredag/lørdag, og i dag tidlig var den lav igjen. Veldig spent denne mnd siden vi virkelig har gitt alt - har sneket inn en kjapp en i alle mulige tider og utider :hilarious::angelic: Gleder meg til neste helg og testing! Her går nok testestartskuddet tidligere enn det burde, men skal prøve å utsette så mye som mulig :happy: jeg jobber heldigvis neste uke, så da går dagene raskt. Har dere andre begynt ferie enda
2 DPO og har mål om å vente å teste til mandag om en uke (10 DPO) :nailbiting:
 
Damer - hvor mange dager inn i DPO-land er dere, og når begynner dere teste? :happy:

Hadde selv LH-topp fredag/lørdag, og i dag tidlig var den lav igjen. Veldig spent denne mnd siden vi virkelig har gitt alt - har sneket inn en kjapp en i alle mulige tider og utider :hilarious::angelic: Gleder meg til neste helg og testing! Her går nok testestartskuddet tidligere enn det burde, men skal prøve å utsette så mye som mulig :happy: jeg jobber heldigvis neste uke, så da går dagene raskt. Har dere andre begynt ferie enda?
Usikker, men alt fra 7-9 dager dpo! Tok en test idag som var blenda :bag: Tenker å holde meg til onsdag for neste, og vil da være 10-12 dpo. Ikke testa etter el, og følger bare FLO sine beregninger ish :hilarious:
 
Damer - hvor mange dager inn i DPO-land er dere, og når begynner dere teste? :happy:

Hadde selv LH-topp fredag/lørdag, og i dag tidlig var den lav igjen. Veldig spent denne mnd siden vi virkelig har gitt alt - har sneket inn en kjapp en i alle mulige tider og utider :hilarious::angelic: Gleder meg til neste helg og testing! Her går nok testestartskuddet tidligere enn det burde, men skal prøve å utsette så mye som mulig :happy: jeg jobber heldigvis neste uke, så da går dagene raskt. Har dere andre begynt ferie enda?
Jeg venter fremdeles på positiv test. Håper den blir positiv i morgen eller tirsdag. Har pleid å ha eggløsning dag 18 uten letrozol, og er nå på dag 17 uten positiv test MED letrozol. Hadde heller håpet EL skulle komme før. Haha
 
Tilbake som prøver etter lang pause. Hadde prøvd i 1 år før pausen. Nå er jeg 7 DPO i dag. Vært av og på kvalm i dag. Men ingen symptomer ellers, utenom de fæle menssmertene jeg ALLTID får 1 uke før tanta kommer. Så får se om hu kommer når hu skal eller hva som skjer. Har 0 håp eller tro om noe som helst..
 
Havner du en hel uke bak da? Jeg har ikke hatt eggløsning enda, men blir nok her siden jeg lagde gruppen. Og henger eventuelt litt i uke 29 også. Får håpe eggløsning kommer snart hos begge, men at det i ditt tilfelle først blir etter mannen er hjemme fra jobb ☺️
Ja nesten, men nå plutselig steg testene i dag og i kveld ble den positiv :) håper virkelig egget klarer å slippe!
Mannen kom hjem en time etter testen var positiv og, hehe. Så jeg håper det var «ment to be» at han var så forsinka hjem fra jobb og at el ble forsinka *krysser fingrene*

Ja blir nok å henge litt i 29 jeg også,
Antar el blir i morgen eller dagen etter :)

Håper testene dine stiger fint hos deg også ❤️
 
Back
Topp