❤️IKM Uke 28 ❤️

Ja nesten, men nå plutselig steg testene i dag og i kveld ble den positiv :) håper virkelig egget klarer å slippe!
Mannen kom hjem en time etter testen var positiv og, hehe. Så jeg håper det var «ment to be» at han var så forsinka hjem fra jobb og at el ble forsinka *krysser fingrene*

Ja blir nok å henge litt i 29 jeg også,
Antar el blir i morgen eller dagen etter :)

Håper testene dine stiger fint hos deg også ❤️
 

Vedlegg

  • 448A4D14-5FD4-432E-8059-DF011A4A5B39.jpeg
    448A4D14-5FD4-432E-8059-DF011A4A5B39.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 30
Damer - hvor mange dager inn i DPO-land er dere, og når begynner dere teste? :happy:

Hadde selv LH-topp fredag/lørdag, og i dag tidlig var den lav igjen. Veldig spent denne mnd siden vi virkelig har gitt alt - har sneket inn en kjapp en i alle mulige tider og utider :hilarious::angelic: Gleder meg til neste helg og testing! Her går nok testestartskuddet tidligere enn det burde, men skal prøve å utsette så mye som mulig :happy: jeg jobber heldigvis neste uke, så da går dagene raskt. Har dere andre begynt ferie enda?
De gangene jeg har vært gravid (men mistet dessverre), har jeg ikke testa positivt før 12 dpo.
 
Jeg har fremdeles bare negative tester, så blir nok egentlig ikke en del av denne gruppen. Men kan hjelpe til med å oppdatere likevel.

Temperaturen har sunket såpass mye at jeg er sikker på at eggløsning ikke har vært. Syns testene de siste tre dagene har vært høyere, men aldri høye nok. Satser på at de snart blir positive.
 

Vedlegg

  • IMG_1190.jpeg
    IMG_1190.jpeg
    706,2 KB · Visninger: 11
  • IMG_1189.jpeg
    IMG_1189.jpeg
    229,2 KB · Visninger: 12
I følge Flo appen skulle det være eggløsningsdag i går.

Testet nå og vil si den er positiv i dag.

Så da blir det spennende å se om det er dag 1 eller 2 av positiv eltest
Nå er den gått med igjen så det var dag to med positiv test i går. Testet ikke forrigårs, men bruker å ha positiv test i to dager.


Spørsmål nå;
Regner jeg 1DPO i dag, eller i går?
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    988 KB · Visninger: 13
Nå er den gått med igjen så det var dag to med positiv test i går. Testet ikke forrigårs, men bruker å ha positiv test i to dager.


Spørsmål nå;
Regner jeg 1DPO i dag, eller i går?
Jeg ville regnet 1 DPO i dag, slik at du holder ut lenger før testing ☺️ Bedre å potensielt være én dag lenger enn man tror enn motsatt, syns jeg i hvert fall.
 
Selvfølgelig ble det krøll med tempingen i natt /dag tidlig da jeg var mye våken, så tørr ikke stole på temp om el ble eller ikke. Håper det blir bedre i morra.
Testene mine ble svakere i løpet av dagen så var kun peak en liten stund så kan sånn sett også være egget ikke har sluppet. Håper så inderlig på at syklus er tilbake….15 feb starta jeg mensen på sist syklus (med MA) liksom så har gått så lang tiiiiid…!
 
Jeg har fremdeles bare negative tester, så blir nok egentlig ikke en del av denne gruppen. Men kan hjelpe til med å oppdatere likevel.

Temperaturen har sunket såpass mye at jeg er sikker på at eggløsning ikke har vært. Syns testene de siste tre dagene har vært høyere, men aldri høye nok. Satser på at de snart blir positive.
Vi får henge i 29 og ettehvert ❤️
 
Jeg trodde jeg var på vippen mellom uke 28 og 29 (siden jeg fikk maks fertilitet på Clearblue Advanced 30. juni), men først i dag har jeg positiv (???) strimmeltest. Ny clearblue tatt 76 timer etter forrige, viser fortsatt maks fertilitet.

Her er eggløsningstest tatt kl 03.56 i natt (øverst), og tatt kl 09.20 i dag (nederst):
IMG_4767.jpeg

Jeg var så sikker på at jeg hadde hatt eggløsning! Kan jeg ha hatt to på én syklus? Har ikke fått positiv strimmel før nå.

Jaja… vi må vel bare peise på noen dager til :knegg: :bag:
 
Eggløsning sannsynligvis lørdag eller/og søndag, disse dagene går så sakte! Sannsynligvis 2 dpo i dag, reiser til foreldrene mine i Italia den 10 juli så vil helst teste før vi drar :angel4 Og gjerne unngå mensen på slutten av ferien :happy090Det skal ikke ha noe å si på innsatsen fra kjæresten, vi har vært på hverandre hele forrige uke men så er vi jo fortsatt nyforelska føler jeg :love017 Har 100 ting å gjøre før ferien så slipper sitte og kjenne etter eventuelle symptomer :laughing002
 
Jeg trodde jeg var på vippen mellom uke 28 og 29 (siden jeg fikk maks fertilitet på Clearblue Advanced 30. juni), men først i dag har jeg positiv (???) strimmeltest. Ny clearblue tatt 76 timer etter forrige, viser fortsatt maks fertilitet.

Her er eggløsningstest tatt kl 03.56 i natt (øverst), og tatt kl 09.20 i dag (nederst):
Vis vedlegget 438744

Jeg var så sikker på at jeg hadde hatt eggløsning! Kan jeg ha hatt to på én syklus? Har ikke fått positiv strimmel før nå.

Jaja… vi må vel bare peise på noen dager til :knegg: :bag:
Eg har opplevd same med clearblue denne og forrige syklus, so stoler meir på strimler.
 
Back
Topp