❤️IKM Uke 28 ❤️

Litt uklart denne syklusen pga IVF forrige syklus. Men hadde maks fertilitet i går morgest på clearblue advanced, så er sikkert litt for tidlig for at noe skal feste seg. Jeg fikk bare en sånn kraftig følelse av at det var det som skjedde.
Såå spennende :smiley-angelic001 magefølelsen skal man ikke kimse av!
Jeg venter fremdeles på positiv test. Håper den blir positiv i morgen eller tirsdag. Har pleid å ha eggløsning dag 18 uten letrozol, og er nå på dag 17 uten positiv test MED letrozol. Hadde heller håpet EL skulle komme før. Haha
Hvordan har det gått, blitt positiv nå? :Heartpink
 
Nå er den gått med igjen så det var dag to med positiv test i går. Testet ikke forrigårs, men bruker å ha positiv test i to dager.


Spørsmål nå;
Regner jeg 1DPO i dag, eller i går?
Jeg har også topp over 2 dager, jeg regner DPO-dag 1 som dagen etter positiv test. Dvs. dag 3 i testingen nå den går over til «svakere», om det ble fortalt på en forståelig måte? :happy:
 
Dagens test syns jeg ser veldig blenda ut. Er ca 10 dpo, så føler det burde vært noe på en av testene nå hvis det skulle gått veien
Vis vedlegget 438824
Syns nesten jeg ser en skygge på den nederste, men det er kanskje bare evap-linjen. Krysser fingrene for deg litt til!
 
Såå spennende :smiley-angelic001 magefølelsen skal man ikke kimse av!

Hvordan har det gått, blitt positiv nå? :Heartpink
Nei, og har fått omgangssyke, så denne uken har vært kjipere enn fryktet. Skulle ha eggløsning og noen feriedager uten jentene før de fikk sommerferie. Har hatt én dag hjemme med sykt barn og nå dag to med omgangssyke her. Pleier å ha eggløsning pluss minus dag 18, så veldig rart at den er så mye senere med letrozol.
 
Jeg har også topp over 2 dager, jeg regner DPO-dag 1 som dagen etter positiv test. Dvs. dag 3 i testingen nå den går over til «svakere», om det ble fortalt på en forståelig måte? :happy:
Ja, jeg skjønte hva du mente:happy:

Jeg gjør det på samme måte, og mener jeg fikk beskjed her inne at det var 1dpo etter den første positive testen men det stemte ikke ift. Tr.
 
Så spennende med tråder som dette! IKM uke 28 regner jeg med handler om at forventet mens er i uke 28? Isåfall har jeg havnet på rett sted

Ett spørsmål: Gjelder dette også dersom man har uregelmessig mens?

V-2720719 - 31 - B2 (hvis dette er er hvilket barn jeg prøver på nå, har 1 fra før) - EL 24.6 (tror jeg) - IKM 08.07
Du har forstått alt aldeles korrekt. IKM står for ikke-kommende mens ☺️
 
Er jeg litt spent? Ja. Jeg er det. Men hadde ikke en slik dipp da jeg ble gravid sist.
 

Vedlegg

  • IMG_6940.png
    IMG_6940.png
    330,5 KB · Visninger: 22
Tidlig test.

Jeg så ikke på den før etter frist pga en avtale.

Meeeen de her er vel kjent for skyggestreker så jeg tar ingen gleder på forskudd:hilarious:
Gøy å redigere bilde.
Nå håper jeg at jeg får sterkere strek :Heartbigred

Og Jaa, vet at det forekommer skyggestreker ofte på de testene så har det i bakhodet.
 

Vedlegg

  • IMG_3197.jpeg
    IMG_3197.jpeg
    560,4 KB · Visninger: 30
Jeg vet ikke hvilken dag eggløsningsdagen var pga testing litt sent men vil tro jeg er 4 dpo :hilarious:

Ellers så har eggløsningen vært tidligere og har hatt topp flere dager :bookworm:

Jeg får se :hilarious: Gøy å se strek uansett så lov og håpe :Heartbigred
Tenker at el enten har vært tidligere eller at det er skygge. Har ikke fått noen skygge på de testene selv, men kanskje jeg har vært heldig.
 
Back
Topp