❤️IKM Uke 28 ❤️

Ser det begynner å dukke opp litt graviditetstester her. Si ifra når dere vil settes på gravid og IKM. Jeg venter fremdeles på eggløsning (en uke på overtid), så er litt mindre aktiv i denne gruppen. Bare å tagge med hvis jeg glemmer noen, ferie med 2- og 4-åringen er i gang.
Her trenger jeg ikke settes på noe før flere tester om noen dager i hvert fall God ferie med barna
 
Noen som har brukt ovitrelle og fått skikkelig «mensensmerter» uten mensen, en uke etterpå? Fikk det sist og nå, så plagsomt at jeg skulle ønske jeg kunne ta en naproxen :p
 
8 dpo, har hatt mye skygger så stoler ikke på svake streker. Men skimter noe svakt i kveld og håper det er babystrek :nailbiting: spennende dager fremover

IMG_8537.jpeg
 
Jeg er bare 4 dpo i dag, men det murrer så mye. Fornuften sier at det hundre prosent ikke kan være graviditetssymptom så tidlig, men man håper likevel at det betyr noe. Kjennes ut som mensen kommer hvert øyeblikk!
 
Jeg er bare 4 dpo i dag, men det murrer så mye. Fornuften sier at det hundre prosent ikke kan være graviditetssymptom så tidlig, men man håper likevel at det betyr noe. Kjennes ut som mensen kommer hvert øyeblikk!
Samme her, 5dpo. Synes det er rart at det kan være så mye uten at det er noe liksom!
 
Back
Topp