Svaneprinsessen
Snart sommermamma
Gjør du? Litt sjokka her nå om dette stemmer! Kan det være en defekt test? Vi har hoppet av i svingen i ett års tid, og ikke prøvd aktivt liksom, men kan vel ha gått likevelJeg ser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør du? Litt sjokka her nå om dette stemmer! Kan det være en defekt test? Vi har hoppet av i svingen i ett års tid, og ikke prøvd aktivt liksom, men kan vel ha gått likevelJeg ser
Jeg ser også tydelig en strek!Tok forresten en test i dag 10 dpo. Ser betydning til strek, hva tror dere?
Oj! Takk for svar!Jeg ser også tydelig en strek!
Her trenger jeg ikke settes på noe før flere tester om noen dager i hvert fall God ferie med barnaSer det begynner å dukke opp litt graviditetstester her. Si ifra når dere vil settes på gravid og IKM. Jeg venter fremdeles på eggløsning (en uke på overtid), så er litt mindre aktiv i denne gruppen. Bare å tagge med hvis jeg glemmer noen, ferie med 2- og 4-åringen er i gang.
Ser at det kan være strek der, så prøv igjen om to dager med test for å se om streken doblesGjør du? Litt sjokka her nå om dette stemmer! Kan det være en defekt test? Vi har hoppet av i svingen i ett års tid, og ikke prøvd aktivt liksom, men kan vel ha gått likevel
Jeg ser strekTok forresten en test i dag 10 dpo. Ser betydning til strek, hva tror dere?
Jeg kan settes på TR, for hu kom i dag, alt for tidlig..
Så leit å høreJeg kan settes på TR, for hu kom i dag, alt for tidlig..
Det kan være tilfelle.Jeg tok en ny test nå på ettermiddagen som jeg ikke ser noe på Kan det være fordi hcg er høyest på morgenen. Har drukket mye i dag, men litt forvirrende
Samme her, 5dpo. Synes det er rart at det kan være så mye uten at det er noe liksom!Jeg er bare 4 dpo i dag, men det murrer så mye. Fornuften sier at det hundre prosent ikke kan være graviditetssymptom så tidlig, men man håper likevel at det betyr noe. Kjennes ut som mensen kommer hvert øyeblikk!
Enig! Så frustrerende når man ellers ikke pleier å ha murringer så tidlig og nå kjennes det helt plutselig ut som mensen kommer til å dukke opp i nattSamme her, 5dpo. Synes det er rart at det kan være så mye uten at det er noe liksom!
Nå begynner jeg nesten å tro på at det har klaffet denne måneden
Jubler ikke før etter ikm! Vær så snill og klamre deg fast!