❤️IKM Uke 28 ❤️

Skjønner ikke hvorfor jeg tester 7dpo når jeg vet at jeg tidligere har fått positiv test 9 dpo. Blenda var den i alle fall!
 

Vedlegg

  • IMG_3477.jpeg
    IMG_3477.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 36
Da blir jeg også med på testekjøret, og første resultat er negativt :happy: Er ca. 8 DPO. Så langt har jeg kanskje en anelse mer ømme/større bryst enn tidligere - så spent :smiley-angelic001

Jeg skal til gyn i morgen siden vi begynner utredning/IVF. Jeg har endometeriose så sikkert derfor vi har litt utfordringer, er på PP13. Finner vel raskt ut da om det vokser noe, så det blir ekstra spennende :nailbiting::Heartpink

IMG_9560.jpeg
 
Da blir jeg også med på testekjøret, og første resultat er negativt :happy: Er ca. 8 DPO. Så langt har jeg kanskje en anelse mer ømme/større bryst enn tidligere - så spent :smiley-angelic001

Jeg skal til gyn i morgen siden vi begynner utredning/IVF. Jeg har endometeriose så sikkert derfor vi har litt utfordringer, er på PP13. Finner vel raskt ut da om det vokser noe, så det blir ekstra spennende :nailbiting::Heartpink

Vis vedlegget 439099
Så gøy med time hos hun i morgen. Lykke til ❤️
 
Tok ny test i dag på morgenutin etter å fått strek for to dager siden, helt hvit. Tror ikke det er noe. Er vel 11 dpo i dag tror jeg. Sur og umotivert også, så kanskje mens er på vei :hilarious: De siste graviditetene har jeg ikke fått stek før rundt en uke etter ventet mens, men var derfor så overrasket over en tidlig strek.. jaja! Kroppen er rar
 
Er enten 7 eller 8dpo i dag, kunne såvidt skimte strek på bp tidlig, men vet de ofte er noen luringer. Har følt meg varm i går og i dag, temp nå på 37,2. Mye murringer. Men så blir jeg usikker, kan jeg ha en infeksjon og derfor økt temp eller er det et tegn på graviditet? Blir gal :laughing002 Noen andre her med høy temp (typ 37 +) i dpo land?
Sniker. Jeg trodde jeg ble syk helgen før jeg testet positivt på en onsdag. Jeg hadde 37,5 i temp. Er 16+3 idag ❤️
 
Sniker. Jeg trodde jeg ble syk helgen før jeg testet positivt på en onsdag. Jeg hadde 37,5 i temp. Er 16+3 idag ❤️
Spennende! Trolig 8 dpo i dag, føler jeg skimtet strek på metode tidlig, men ultra tidlig cb digital var negativ (ifølge den kan jeg ikke teste før i morgen uansett). Kvalme som kommer og går i dag og økt spyttproduksjon, fortsatt murringer i magen og underliv. Får ta ny i morgen! Hvor mange dpo fikk du positiv test?:Heartred
 
Så vanskelig å bli klok på egen kropp! Enten så kommer mensen tidligere enn forventet i morgen-isj eller så er dette noe å håpe på at blir et svangerskap :nailbiting: eller så kjenner jeg bare symptomer fordi jeg kjenner ekstra godt etter :rolleyes:
 
Så vanskelig å bli klok på egen kropp! Enten så kommer mensen tidligere enn forventet i morgen-isj eller så er dette noe å håpe på at blir et svangerskap :nailbiting: eller så kjenner jeg bare symptomer fordi jeg kjenner ekstra godt etter :rolleyes:
Ikke lett det der! Føler noe skjer selv, men har veldig vondt nederst i mage og lysken samt strekk følelse når jeg reiser meg osv. Blir litt sånn «hvor vondt er normalt» for dette er ganske så ubehagelig:oops:
 
Kan jeg være med her? (Sen ankomst!)

Jeg var egentlig i IKM 26, men venter stadig på TR... jeg er veldig usikker på syklusen, så må ha hatt EL mye senere enn antatt. Negative graviditetstester så langt. Har lagt inn aksjer hele perioden siden jeg var så usikker på syklusen :smiley-ashamed004
Er på CD40 i dag.

Clefairy - 32 - B2 - PP1 - EL ??? - IKM uke 28
 
Okei så 8 dpo update:
-Vondt nederst i magen, sidene mot hoftene og ned i lysken. Såpass vondt at det er greit ubehagelig. Har alltid ekstremt vondt ved el og mens også, kanskje en sammenheng?.
-Strekker om jeg reiser meg fort eller bøyer meg.
-Tisser mye oftere (ikke noe ubehag).
-Litt gulhvit utflod (tmi, sorry).
-Økt temp på rett over 37, men ikke feber.
-Humøret er svingete, grått masse i dag av småting, mye mer enn ved pms.
-Kjenner også at livmortappen er lav, lukket, myk og hard på samme tid på en måte, som å ta på haken.
-Negativ test (vil ikke tolke den som svak siden ikke bf ser noe, har nok bare strek syn, heh)

Noen som kan kjenne seg igjen? Spesielt med smertene, kan det virkelig være «så ille» som ordentlig smerter og ikke kun litt ubehagelig?
 
Okei så 8 dpo update:
-Vondt nederst i magen, sidene mot hoftene og ned i lysken. Såpass vondt at det er greit ubehagelig. Har alltid ekstremt vondt ved el og mens også, kanskje en sammenheng?.
-Strekker om jeg reiser meg fort eller bøyer meg.
-Tisser mye oftere (ikke noe ubehag).
-Litt gulhvit utflod (tmi, sorry).
-Økt temp på rett over 37, men ikke feber.
-Humøret er svingete, grått masse i dag av småting, mye mer enn ved pms.
-Kjenner også at livmortappen er lav, lukket, myk og hard på samme tid på en måte, som å ta på haken.
-Negativ test (vil ikke tolke den som svak siden ikke bf ser noe, har nok bare strek syn, heh)

Noen som kan kjenne seg igjen? Spesielt med smertene, kan det virkelig være «så ille» som ordentlig smerter og ikke kun litt ubehagelig?
Spennende! Er vanskelig å vite om det er reelt dette vi kjenner på i denne perioden, eller om tankene lurer oss litt :hilarious:

Jeg hadde masse stikk 5 dpo og i dagene etterpå har jeg hatt mye murringer og luft i magen om kvelden. IKM på tirsdag. Du da?:)
 
Spennende! Er vanskelig å vite om det er reelt dette vi kjenner på i denne perioden, eller om tankene lurer oss litt :hilarious:

Jeg hadde masse stikk 5 dpo og i dagene etterpå har jeg hatt mye murringer og luft i magen om kvelden. IKM på tirsdag. Du da?:)
Ja, man blir litt gal av å analysere alt man føler! :schocked028

IKM på fredag eller lørdag!:)
 
Kommer dårlig frem på bilde, men viste raskt og tydelig in person :angelic:. 10 dpo, og var blenda 8 dpo. Nytt symptom for meg var tåkete syn 7 dpo.
 

Vedlegg

  • IMG_20240708_074540.jpg
    IMG_20240708_074540.jpg
    2,3 MB · Visninger: 78
9 dpo (premom sier 10, men det får ikke stemt helt).
Får ikke ordentlig frem på bilde, men synes jeg ser strek irl altså. Krysser fingrene for at det ikke bare er en skyggestrek som lurer meg :happy:
 

Vedlegg

  • Picsart_24-07-08_07-47-59-428.jpg
    Picsart_24-07-08_07-47-59-428.jpg
    358,3 KB · Visninger: 52
  • Picsart_24-07-08_07-45-55-924.jpg
    Picsart_24-07-08_07-45-55-924.jpg
    232 KB · Visninger: 51
Back
Topp