Her er den Håper lenken funker.Jeg er 8 dpo i dag og skal ha mens 15 juli. Finner ikke gruppe for IKM 29? Og ser det er flere her med 7/8 dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er den Håper lenken funker.Jeg er 8 dpo i dag og skal ha mens 15 juli. Finner ikke gruppe for IKM 29? Og ser det er flere her med 7/8 dpo
Kommer jo litt an på syklus også. Jeg tror jeg er 8dpo (testet ikke etter el), men har 12-13 dager lutealfase.Jeg er 8 dpo i dag og skal ha mens 15 juli. Finner ikke gruppe for IKM 29? Og ser det er flere her med 7/8 dpo
Måtte åpne den Den ser farget ut hvertfall.9 dpo (premom sier 10, men det får ikke stemt helt).
Får ikke ordentlig frem på bilde, men synes jeg ser strek irl altså. Krysser fingrene for at det ikke bare er en skyggestrek som lurer meg
Spennende da! Ta for ikke jeg hadde klart å holde meg jegHvis det ikke er noe liv her så blir jeg faktisk superskuffa.. Under sex i forgårs og når jeg skulle reise meg fra en lenestol i går måtte jeg stoppe opp noen sekunder for det gjorde så vondt i sidene i livmoren. Lovet kjæresten å vente med å teste til vi er sammen igjen så da blir det test ca 10 dpo, onsdag morgen før vi flyr til Venezia
Noe er det nå derMåtte åpne den Den ser farget ut hvertfall.
Nei jeg angrer på at jeg tilbydde meg å vente Men rekner med jeg trenger støtte om den er negativ siden vi fant ut at vi var gravid og mistet samme dag i maiSpennende da! Ta for ikke jeg hadde klart å holde meg jeg
Jeg har også lik i dag, er 8 dpo og tipper det er ovitrielleBilde 1 etter 2 min, bilde 2 etter 5 min. 10 dager siden ovitrelle, men sist fikk jeg like sterke falske positive ti dager etter ovitrelle, så tør ikke håpe noe (spesielt fordi det er usannsynlig at det går med samboers sædkvalitet). 8 eller 9 dpo, ikke helt sikker
Skjønner deg godtNoe er det nå der
Skal du ta ny test i morgen?
Nei jeg angrer på at jeg tilbydde meg å vente Men rekner med jeg trenger støtte om den er negativ siden vi fant ut at vi var gravid og mistet samme dag i mai
Ojoj! Jeg ser noe der, en liten rosa antydning til strek Håper den utvikler segMåtte åpne den Den ser farget ut hvertfall.
Jeg ser jeg ser!Måtte åpne den Den ser farget ut hvertfall.
Hvilken dpo er du? Ble det ikke tatt hcg blodprøve?Var hos lege grunnet virus halsbetennelse, tok også urinprøve siden jeg nevnte hyppig vannlating og smerter mage/korsrygg, men negativ test hjemme. Så tok en uvi test og fikk utslag på leukocytter(?), ikke mye så ble sendt til dyrking før eventuell antibiotika. Men leser jo nå at man får økt leukocytter ved graviditet! Kan det slå ut før hcg kanskje?
9 dpo, men begynner å tro jeg kanskje er 8, husker ikke om jeg hadde el slim 30 eller ikke! Ble ikke tatt blodprøve, var hos vikar og labben gikk til lunsj så rakk kun crp og urinprøve..Hvilken dpo er du? Ble det ikke tatt hcg blodprøve?
Samme her, blir koko av at syklus ikke er som vanlig.Er på hyttetur fremtil onsdag, og har så sykt mye murringer nå. Hvis jeg ikke får TR før vi er hjemme, blir det ny test torsdag morgen. Men det er også siste test jeg har i pakka Svidd av sykt mange denne perioden, blir gal av å ha så ustabil syklus.
Er så irriterende at det sitter så i. Er det 9 eller 10 dager siden din ovitrelle?Jeg har også lik i dag, er 8 dpo og tipper det er ovitrielle
Jeg ser også noe! Er bildet tatt rett etter du tok testen?Kall meg gal, det går fint. Men jeg ser noe!! Tatt nå, tisset for litt over tre timer siden og på nytt nå, så ikke holdt meg lenge, har også drukket en del. Tredje test i dag, noen må låse testene mine inne i en safe
Vis vedlegget 439197