❤️IKM Uke 28 ❤️

Negativ 8dpo. Har ikke tidligtester, så den testinga her er jo helt bortkasta :facepalm: ser i forrige termingruppe at jeg testet positivt på tidligtest 9dpo sist og 10dpo første gang og på vanlig test dagen etter. Så håpet er der! Skulle bare ønske vi hadde lagt inn litt mer aksjer. Fordelen hvis det ikke klaffer nå er at jeg rekker å bli 35 før termin og kan få nipt på statens regning.
 
Jeg er 8 dpo i dag og skal ha mens 15 juli. Finner ikke gruppe for IKM 29? Og ser det er flere her med 7/8 dpo
Kommer jo litt an på syklus også. Jeg tror jeg er 8dpo (testet ikke etter el), men har 12-13 dager lutealfase.
 
Hvis det ikke er noe liv her så blir jeg faktisk superskuffa.. Under sex i forgårs og når jeg skulle reise meg fra en lenestol i går måtte jeg stoppe opp noen sekunder for det gjorde så vondt i sidene i livmoren. Lovet kjæresten å vente med å teste til vi er sammen igjen så da blir det test ca 10 dpo, onsdag morgen før vi flyr til Venezia :smiley-angelic001:excited001
 
9 dpo (premom sier 10, men det får ikke stemt helt).
Får ikke ordentlig frem på bilde, men synes jeg ser strek irl altså. Krysser fingrene for at det ikke bare er en skyggestrek som lurer meg :happy:
Måtte åpne den :laughing002 Den ser farget ut hvertfall. :Heartbigred
 

Vedlegg

  • Picsart_24-07-08_10-02-32-032.jpg
    Picsart_24-07-08_10-02-32-032.jpg
    865,1 KB · Visninger: 83
Hvis det ikke er noe liv her så blir jeg faktisk superskuffa.. Under sex i forgårs og når jeg skulle reise meg fra en lenestol i går måtte jeg stoppe opp noen sekunder for det gjorde så vondt i sidene i livmoren. Lovet kjæresten å vente med å teste til vi er sammen igjen så da blir det test ca 10 dpo, onsdag morgen før vi flyr til Venezia :smiley-angelic001:excited001
Spennende da! Ta for ikke jeg hadde klart å holde meg jeg :laughing002
 
Bilde 1 etter 2 min, bilde 2 etter 5 min. 10 dager siden ovitrelle, men sist fikk jeg like sterke falske positive ti dager etter ovitrelle, så tør ikke håpe noe (spesielt fordi det er usannsynlig at det går med samboers sædkvalitet). 8 eller 9 dpo, ikke helt sikker
 

Vedlegg

  • IMG_6517.jpeg
    IMG_6517.jpeg
    1.016,1 KB · Visninger: 101
  • IMG_6519.jpeg
    IMG_6519.jpeg
    821,9 KB · Visninger: 99
Var hos lege grunnet virus halsbetennelse, tok også urinprøve siden jeg nevnte hyppig vannlating og smerter mage/korsrygg, men negativ test hjemme. Så tok en uvi test og fikk utslag på leukocytter(?), ikke mye så ble sendt til dyrking før eventuell antibiotika. Men leser jo nå at man får økt leukocytter ved graviditet! Kan det slå ut før hcg kanskje?:nailbiting:
 
Bilde 1 etter 2 min, bilde 2 etter 5 min. 10 dager siden ovitrelle, men sist fikk jeg like sterke falske positive ti dager etter ovitrelle, så tør ikke håpe noe (spesielt fordi det er usannsynlig at det går med samboers sædkvalitet). 8 eller 9 dpo, ikke helt sikker
Jeg har også lik i dag, er 8 dpo og tipper det er ovitrielle
 
Noe er det nå der :love2
Skal du ta ny test i morgen?

Nei jeg angrer på at jeg tilbydde meg å vente :laughing002 Men rekner med jeg trenger støtte om den er negativ siden vi fant ut at vi var gravid og mistet samme dag i mai :sad010
Skjønner deg godt :laughing002
Åh huff, ja da er det greit å ha noen der hvis den skulle være negativ :Heartbigred
 
Var hos lege grunnet virus halsbetennelse, tok også urinprøve siden jeg nevnte hyppig vannlating og smerter mage/korsrygg, men negativ test hjemme. Så tok en uvi test og fikk utslag på leukocytter(?), ikke mye så ble sendt til dyrking før eventuell antibiotika. Men leser jo nå at man får økt leukocytter ved graviditet! Kan det slå ut før hcg kanskje?:nailbiting:
Hvilken dpo er du? Ble det ikke tatt hcg blodprøve?
 
Er på hyttetur fremtil onsdag, og har så sykt mye murringer nå. Hvis jeg ikke får TR før vi er hjemme, blir det ny test torsdag morgen. Men det er også siste test jeg har i pakka :smiley-bounce012 Svidd av sykt mange denne perioden, blir gal av å ha så ustabil syklus.
 
Er på hyttetur fremtil onsdag, og har så sykt mye murringer nå. Hvis jeg ikke får TR før vi er hjemme, blir det ny test torsdag morgen. Men det er også siste test jeg har i pakka :smiley-bounce012 Svidd av sykt mange denne perioden, blir gal av å ha så ustabil syklus.
Samme her, blir koko av at syklus ikke er som vanlig.
 
Kall meg gal, det går fint. Men jeg ser noe!! Tatt nå, tisset for litt over tre timer siden og på nytt nå, så ikke holdt meg lenge, har også drukket en del. Tredje test i dag, noen må låse testene mine inne i en safe :laughing002
IMG_6261.png
 
Kall meg gal, det går fint. Men jeg ser noe!! Tatt nå, tisset for litt over tre timer siden og på nytt nå, så ikke holdt meg lenge, har også drukket en del. Tredje test i dag, noen må låse testene mine inne i en safe :laughing002
Vis vedlegget 439197
Jeg ser også noe! Er bildet tatt rett etter du tok testen?
 
Back
Topp