❤️IKM Uke 28 ❤️

«i morgen» ble nå. Ikke morgenurin og ikke tidlig test, men jeg skimter en svaaak strek!
 

Vedlegg

  • IMG_3584.jpeg
    IMG_3584.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 126
IKM i dag ( tror jeg). Hvor utflod og ingen tegn til mens. Kan jo være eggløsning var senere enn den pleier, ikke testet i dag. Noen andre som venter mens i dag?
Ikm igår og ingen tr her heller. Hadde ekstreme mensmurringer lørdag, søndag og igår, men nope. Er reist på ferie, og pakka bare med tamponger og bind pga de kraftige murringene (og de negative testene før reisen). Så om tr ikke kommer før fredag, blir det nok å finne et apotek her og kjøpe en test :angelic:
 
Ikm igår og ingen tr her heller. Hadde ekstreme mensmurringer lørdag, søndag og igår, men nope. Er reist på ferie, og pakka bare med tamponger og bind pga de kraftige murringene (og de negative testene før reisen). Så om tr ikke kommer før fredag, blir det nok å finne et apotek her og kjøpe en test :angelic:
Ikm mandag og fortsatt ingen tr her..og opplever akkurat det samme som deg!så skjønner ingenting jeg:jimlad:reiser på ferie i dag så blir jo usikker om jeg skal drikke osv når tr ikke har kommet, men negative graviditetstester:nailbiting:
 
Samme her, og skikkelig hodepine her, så tipper mensen er rett rundt hjørnet. Men da har jeg i hvert fall fått bekrefta at normaltestene ikke er til å stole på:arghh:
De har jeg ikke testet, men greit å styre unna de da. Og rfsu. Håper på bedre lykke for oss neste runde ❤️
 
Jeg føler liksom jeg skimter "noe" på denne. Ikke tatt på morgenurin. Er vanskelig når jeg ikke aner hvor mange dpo jeg eventuelt er heller...

Mulig det bare er noen rare skygger, tør ikke få forhåpninger :laughing002
 

Vedlegg

  • 1000009791.jpg
    1000009791.jpg
    1,8 MB · Visninger: 103
Back
Topp