Lurt!Droppet morgentesten og har vasket ett av ungenes youghurtbeger til i morgen. Å tisse rett på pinnen har jeg ikke sjans til, i alle fall ikke når jeg må tisse om morgenen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurt!Droppet morgentesten og har vasket ett av ungenes youghurtbeger til i morgen. Å tisse rett på pinnen har jeg ikke sjans til, i alle fall ikke når jeg må tisse om morgenen
Jeg ser«i morgen» ble nå. Ikke morgenurin og ikke tidlig test, men jeg skimter en svaaak strek!
Jeg ser den også!«i morgen» ble nå. Ikke morgenurin og ikke tidlig test, men jeg skimter en svaaak strek!
Jeg ser!! Er det tidlig test eller vanlig?«i morgen» ble nå. Ikke morgenurin og ikke tidlig test, men jeg skimter en svaaak strek!
Ikm igår og ingen tr her heller. Hadde ekstreme mensmurringer lørdag, søndag og igår, men nope. Er reist på ferie, og pakka bare med tamponger og bind pga de kraftige murringene (og de negative testene før reisen). Så om tr ikke kommer før fredag, blir det nok å finne et apotek her og kjøpe en testIKM i dag ( tror jeg). Hvor utflod og ingen tegn til mens. Kan jo være eggløsning var senere enn den pleier, ikke testet i dag. Noen andre som venter mens i dag?
IKM i dag og negativ test, og mensmurringerIKM i dag ( tror jeg). Hvor utflod og ingen tegn til mens. Kan jo være eggløsning var senere enn den pleier, ikke testet i dag. Noen andre som venter mens i dag?
Ikm mandag og fortsatt ingen tr her..og opplever akkurat det samme som deg!så skjønner ingenting jegreiser på ferie i dag så blir jo usikker om jeg skal drikke osv når tr ikke har kommet, men negative graviditetstesterIkm igår og ingen tr her heller. Hadde ekstreme mensmurringer lørdag, søndag og igår, men nope. Er reist på ferie, og pakka bare med tamponger og bind pga de kraftige murringene (og de negative testene før reisen). Så om tr ikke kommer før fredag, blir det nok å finne et apotek her og kjøpe en test
Samme her, og skikkelig hodepine her, så tipper mensen er rett rundt hjørnet. Men da har jeg i hvert fall fått bekrefta at normaltestene ikke er til å stole påIKM i dag og negativ test, og mensmurringer
Vanlig, teite meg kjøpte inne tidlig test fordi jeg tenkte jeg skulle holde meg fra testkjøret før det nærmet seg ikm. Litt sterkere i dag!Jeg ser!! Er det tidlig test eller vanlig?
De har jeg ikke testet, men greit å styre unna de da. Og rfsu. Håper på bedre lykke for oss neste rundeSamme her, og skikkelig hodepine her, så tipper mensen er rett rundt hjørnet. Men da har jeg i hvert fall fått bekrefta at normaltestene ikke er til å stole på
Absolutt strek på alle disse. Hvisker gratulerer Si ifra om du vil settes på gravid.Æææ, tør jeg å håpe? Alle tatt i dag på morgen urin. En cb hurtig, en Make sure vanlig (ikke tidlig) og en metode tidlig! Definitivt sterkere enn i går!
Vis vedlegget 439301
Tusen takk! Jeg kan godt vente noen dager til før jeg settes på gravid, bare for å være sikker!Absolutt strek på alle disse. Hvisker gratulerer Si ifra om du vil settes på gravid.