Da ble det svak positiv test her, men Samtidig har kramper i rygg og mer blod kommet ila natta. Så da er det nok over for meg her. Sett meg på tr du.Så kjedelig. Skal jeg sette deg på TR?
Masse lykke til alle dere andre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da ble det svak positiv test her, men Samtidig har kramper i rygg og mer blod kommet ila natta. Så da er det nok over for meg her. Sett meg på tr du.Så kjedelig. Skal jeg sette deg på TR?
Så kjedelig. Håper den sitter neste runde Jeg har alltid hatt en kjemisk før den har sittet, så håper det er det som skal skjer her ogDa ble det svak positiv test her, men Samtidig har kramper i rygg og mer blod kommet ila natta. Så da er det nok over for meg her. Sett meg på tr du.
Masse lykke til alle dere andre
Jeg fikk også negativ på den ultra tidlig digital før jul, men BP viste likevel posSvak positiv i dag også på bp tidlig og metode tidlig, men litt sterkere enn den jeg tok på dagen i går. Fortsatt negativ ultra tidlig cb digital. Blir ikke klok
Oi se her! Er det vanlige eller tidlig tester du har tatt før? Dette var jo kjempe fin strekNegativ test både på 10 og 11 dpo, men i dag på 13 dpo så kom det plutselig strek!
Skal svi av en digital senere i dag, hadde ikke nok urin på lager til at jeg satset på at det var nok til den digitale. Da får jeg bare fortsette å holde meg unna gresk feta og paraplydrinker...
Har tatt vanlige hele veien. Har igjen en test som jeg tenker å svi av i morgen (vil se om det er utvikling)Oi se her! Er det vanlige eller tidlig tester du har tatt før? Dette var jo kjempe fin strek
Gratulerer så mye Mine streker på hurtigtester ble ikke ordentlig sterke før langt over ventet mens med begge barna hellerHar tatt vanlige hele veien. Har igjen en test som jeg tenker å svi av i morgen (vil se om det er utvikling)
Dette er dagens tester på morgenurin
Jeg drister meg til å sette meg opp som gravid, selv om jeg gjerne skulle hatt litt mer utvikling i teststrek siden i går..
Vis vedlegget 439413
Tenker på deg og sender «hold ut»-energi!10 dpo og ingen ting på tidlig BP, med litt tempfall i tillegg så blir det en lang og tung dag i dag …
Må straks stå opp og forholde meg til mengder med folk i storfamilien i dyreparken hele dagen… sukk……
Tok du test i dag da? Kan ikke være du hadde sen eggløsning og det festet seg sent sa og det er festeblødning? Håper så fælt for deg, ikke ålreit når kroppen gir miksede signalerHer er fremdeles ikke mensen kommet, men litt rosa slim i trusa i tre dager. Synes egentlig mensen bare kan komme nå om den likevel skal komme
Takk..! Det ble en grei nok dag.. fikk sneket meg bort en del heldigvis … :/ men er en uke igjen med ferie.. vil bare hjemTenker på deg og sender «hold ut»-energi!