❤️IKM Uke 28 ❤️

Da ble det svak positiv test her, men Samtidig har kramper i rygg og mer blod kommet ila natta. Så da er det nok over for meg her. Sett meg på tr du.

Masse lykke til alle dere andre :Heartbigred :happy:
Så kjedelig. Håper den sitter neste runde ❤️ Jeg har alltid hatt en kjemisk før den har sittet, så håper det er det som skal skjer her og ❤️
 
Negativ test både på 10 og 11 dpo, men i dag på 13 dpo så kom det plutselig strek!

Skal svi av en digital senere i dag, hadde ikke nok urin på lager til at jeg satset på at det var nok til den digitale. Da får jeg bare fortsette å holde meg unna gresk feta og paraplydrinker...
Oi se her! Er det vanlige eller tidlig tester du har tatt før? Dette var jo kjempe fin strek ❤️
 
Oi se her! Er det vanlige eller tidlig tester du har tatt før? Dette var jo kjempe fin strek ❤️
Har tatt vanlige hele veien. Har igjen en test som jeg tenker å svi av i morgen (vil se om det er utvikling)
Dette er dagens tester på morgenurin

Jeg drister meg til å sette meg opp som gravid, selv om jeg gjerne skulle hatt litt mer utvikling i teststrek siden i går..
1000006830.jpg
 
Har tatt vanlige hele veien. Har igjen en test som jeg tenker å svi av i morgen (vil se om det er utvikling)
Dette er dagens tester på morgenurin

Jeg drister meg til å sette meg opp som gravid, selv om jeg gjerne skulle hatt litt mer utvikling i teststrek siden i går..
Vis vedlegget 439413
Gratulerer så mye :Heartred Mine streker på hurtigtester ble ikke ordentlig sterke før langt over ventet mens med begge barna heller:)
 
Trodde jeg skulle våkne til TR i dag. Har hatt murringer i flere dager, og var ekstra ille i natt. Men ingenting enda. Tar ny test søndag hvis det ikke har kommet til da :smiley-bounce012 (Men må evt kjøpe nye i butikk... venter på flere i posten, håååper de kommer i dag, men tviler).
 
Her er fremdeles ikke mensen kommet, men litt rosa slim i trusa i tre dager. Synes egentlig mensen bare kan komme nå om den likevel skal komme:arghh:
Tok du test i dag da? Kan ikke være du hadde sen eggløsning og det festet seg sent sa og det er festeblødning? Håper så fælt for deg, ikke ålreit når kroppen gir miksede signaler:schocked028
 
Her trodde jeg absolutt alt håp var ute?!
Mens forsinka i 4 dager (tok test for 4 dager siden som var blenda) Kjøpte en nå og tok bare for å utelukke, men ser dere det jeg ser?! Tror jeg er 19 dpo uten å ane helt sikkert
IMG_8756.jpeg
 
Jeg har tatt et par dager uten mer testing nå, tenkte å teste igjen i morgen (sannsynligvis ikm) og evt igjen med digital tidlig neste uke. Synes jeg kjenner litt murringer og sånt som jeg ikke helt liker, men krysser fingrene for at det er gravid-murring og ikke en kjemisk :smiley-angelic001
 
Tenker på deg og sender «hold ut»-energi!
Takk..! Det ble en grei nok dag.. fikk sneket meg bort en del heldigvis … :/ men er en uke igjen med ferie.. vil bare hjem :(
Selvfølgelig neg test i dag og, visst det lenge egentlig med en VELDIG lite gravid temp… så i dag hadde jeg ikke håp en gang .. men er bare så sliten og lei…:(
 
Back
Topp