❤️IKM Uke 28 ❤️

Åh, så kjipt! Bedre lykke neste gang:) Her hadde jeg nettopp et massivt gråteanfallog utblåsning på mannen, så veldig pms denne gang i hvert fall:arghh:
Takk. Det er en frustrerende prosess til tider dette her. Skjønner godt at det kommer en utblåsning da, og PMS hjelper ikke på ❤️
 
Ikm mandag og fortsatt ingen tr her..og opplever akkurat det samme som deg!så skjønner ingenting jeg:jimlad:reiser på ferie i dag så blir jo usikker om jeg skal drikke osv når tr ikke har kommet, men negative graviditetstester:nailbiting:
Det er vanskelig å vurdere ja. Har tatt meg en øl siden jeg «ikke er gravid» før en test evt motbeviser det. (Og jo jeg har testa flere negative til og med dagen før ikm).
 
10 dpo
Negativ test nå på morgenen så da svinner håpet litt hen. Det er tidlig enda, så jeg prøver å holde håpet oppe litt til.
 

Vedlegg

  • IMG_8725.jpeg
    IMG_8725.jpeg
    998,6 KB · Visninger: 56
Negativ test både på 10 og 11 dpo, men i dag på 13 dpo så kom det plutselig strek!

Skal svi av en digital senere i dag, hadde ikke nok urin på lager til at jeg satset på at det var nok til den digitale. Da får jeg bare fortsette å holde meg unna gresk feta og paraplydrinker...
 

Vedlegg

  • 20240711_101659.jpg
    20240711_101659.jpg
    737,1 KB · Visninger: 115
Åh, så kjipt! Bedre lykke neste gang:) Her hadde jeg nettopp et massivt gråteanfallog utblåsning på mannen, så veldig pms denne gang i hvert fall:arghh:
Hadde gråteanfall dagen før jeg testa positivt i romjula.
 
Har du fått utslag på digital enda? Jeg har supersvake streker i dag, men negativ på digital :(. 10 dpo
Fikk ikke positiv på digital i over i går, skal ta en i morgen tenker jeg! Trur digital gir senere svar enn stick, sikkert fordi det er så svakt at det bare skimter! Har du tatt ny i dag? :Heartred
 
Fikk ikke positiv på digital i over i går, skal ta en i morgen tenker jeg! Trur digital gir senere svar enn stick, sikkert fordi det er så svakt at det bare skimter! Har du tatt ny i dag? :Heartred
Ja, hadde nesten blanke tester på strimmel og fått positiv på 2 stykk ultra digital CB. Målte HCG og hadde 5. så dette går ikke veien, men greit å vite at testen kan slå ut så tidlig.
 
Jeg kan settes på TR :sorry:..

Så koselig å se alle positive tester :Heartpink Håper alle blir terminspirer! Også det blir spennende å følge med på dere som fortsatt venter på svar :smiley-angelic001

For min del kan jeg nå «trøste» meg med at jeg kan nyte vin og all den lokale maten i Italia :happy: Selv om jeg heller gjerne skulle hatt det annerledes har vi søkt hjelp over sommeren og jeg beroliger meg foreløpig med det. Noen av oss møtes kanskje igjen i neste IKM gruppe - god sommer i mellomtiden :Heartpink
 
Jeg kan settes på TR :sorry:..

Så koselig å se alle positive tester :Heartpink Håper alle blir terminspirer! Også det blir spennende å følge med på dere som fortsatt venter på svar :smiley-angelic001

For min del kan jeg nå «trøste» meg med at jeg kan nyte vin og all den lokale maten i Italia :happy: Selv om jeg heller gjerne skulle hatt det annerledes har vi søkt hjelp over sommeren og jeg beroliger meg foreløpig med det. Noen av oss møtes kanskje igjen i neste IKM gruppe - god sommer i mellomtiden :Heartpink
Så trist, håper du får god hjelp over sommeren! Og Kos deg masse med god vin og mat i Italia :Heartred
 
Back
Topp