Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!!Æææ, tør jeg å håpe? Alle tatt i dag på morgen urin. En cb hurtig, en Make sure vanlig (ikke tidlig) og en metode tidlig! Definitivt sterkere enn i går!
Vis vedlegget 439301
Åh, så kjipt! Bedre lykke neste gang Her hadde jeg nettopp et massivt gråteanfallog utblåsning på mannen, så veldig pms denne gang i hvert fallDa kom TR. Lykke til alle sammen
Takk. Det er en frustrerende prosess til tider dette her. Skjønner godt at det kommer en utblåsning da, og PMS hjelper ikke påÅh, så kjipt! Bedre lykke neste gang Her hadde jeg nettopp et massivt gråteanfallog utblåsning på mannen, så veldig pms denne gang i hvert fall
Det er vanskelig å vurdere ja. Har tatt meg en øl siden jeg «ikke er gravid» før en test evt motbeviser det. (Og jo jeg har testa flere negative til og med dagen før ikm).Ikm mandag og fortsatt ingen tr her..og opplever akkurat det samme som deg!så skjønner ingenting jegreiser på ferie i dag så blir jo usikker om jeg skal drikke osv når tr ikke har kommet, men negative graviditetstester
Har du fått utslag på digital enda? Jeg har supersvake streker i dag, men negativ på digital . 10 dpoÆææ, tør jeg å håpe? Alle tatt i dag på morgen urin. En cb hurtig, en Make sure vanlig (ikke tidlig) og en metode tidlig! Definitivt sterkere enn i går!
Vis vedlegget 439301
Er det tidlig-test? Eller vanlig?10 dpo
Negativ test nå på morgenen så da svinner håpet litt hen. Det er tidlig enda, så jeg prøver å holde håpet oppe litt til.
Det er vanligEr det tidlig-test? Eller vanlig?
Da er det jo fortsatt masse håpDet er vanlig
Så kjedelig. Skal jeg sette deg på TR?Da mistenker jeg at jeg må trekke meg ut av denne tråden. Smerter i magen, og kommet litt friskt blod i dag.
Har hatt positiv tidligtest, men negative "vanlige". IKM i morgen egentlig.
Hadde gråteanfall dagen før jeg testa positivt i romjula.Åh, så kjipt! Bedre lykke neste gang Her hadde jeg nettopp et massivt gråteanfallog utblåsning på mannen, så veldig pms denne gang i hvert fall
Enda mer enn vanlig pms. Har hatt litt rosa på papiret i to dager nå, så mensen er vel sikkert på vei tror jegHadde gråteanfall dagen før jeg testa positivt i romjula.
Vil vente til i morgen og se. Har fortsatt et ørlite håp, da det var såpass lite som kom.Så kjedelig. Skal jeg sette deg på TR?
Fikk ikke positiv på digital i over i går, skal ta en i morgen tenker jeg! Trur digital gir senere svar enn stick, sikkert fordi det er så svakt at det bare skimter! Har du tatt ny i dag?Har du fått utslag på digital enda? Jeg har supersvake streker i dag, men negativ på digital . 10 dpo
Ja, hadde nesten blanke tester på strimmel og fått positiv på 2 stykk ultra digital CB. Målte HCG og hadde 5. så dette går ikke veien, men greit å vite at testen kan slå ut så tidlig.Fikk ikke positiv på digital i over i går, skal ta en i morgen tenker jeg! Trur digital gir senere svar enn stick, sikkert fordi det er så svakt at det bare skimter! Har du tatt ny i dag?
Så trist, håper du får god hjelp over sommeren! Og Kos deg masse med god vin og mat i ItaliaJeg kan settes på TR ..
Så koselig å se alle positive tester Håper alle blir terminspirer! Også det blir spennende å følge med på dere som fortsatt venter på svar
For min del kan jeg nå «trøste» meg med at jeg kan nyte vin og all den lokale maten i Italia Selv om jeg heller gjerne skulle hatt det annerledes har vi søkt hjelp over sommeren og jeg beroliger meg foreløpig med det. Noen av oss møtes kanskje igjen i neste IKM gruppe - god sommer i mellomtiden