Innenfor 5 min fristen ja!Jeg ser også noe! Er bildet tatt rett etter du tok testen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Innenfor 5 min fristen ja!Jeg ser også noe! Er bildet tatt rett etter du tok testen?
Jeg ser, jeg serKall meg gal, det går fint. Men jeg ser noe!! Tatt nå, tisset for litt over tre timer siden og på nytt nå, så ikke holdt meg lenge, har også drukket en del. Tredje test i dag, noen må låse testene mine inne i en safe
Vis vedlegget 439197
Jeg fikk svaaaak positiv 9dpoSpennende! Trolig 8 dpo i dag, føler jeg skimtet strek på metode tidlig, men ultra tidlig cb digital var negativ (ifølge den kan jeg ikke teste før i morgen uansett). Kvalme som kommer og går i dag og økt spyttproduksjon, fortsatt murringer i magen og underliv. Får ta ny i morgen! Hvor mange dpo fikk du positiv test?
Uuh, den er nærme altså!! Håper det er et gullegg som kommerEndelig (nesten) positiv eggløsningstest her. Bare to uker senere enn hva jeg trodde. Husk å skrive tydelig om dere vil settes på gravid eller mensen
Hadde litt murringer à la menssmerter og ømme pupper omtrent på den tida den gangen jeg ble gravid, og veldig emosjonell/lettrørt. Men tror det er like vanlig å ikke ha noen symptomer så tidlig. Kjenner jeg etter, kan jo alt være symptomer, men både på kommende mens og på graviditet.Hva slags symptomer har/hadde dere 8 dpo?
Det er nok ikke bekkenløsning slik man har senere i graviditeten, men ligamentene som strekker seg og kanskje nerver i klem grunnet hevelse. Men skjønner hva du mener, har det selv nå og føles ganske likt! Var redd jeg hadde fått nyrebekkenbetennelse eller noeHar noen erfaring med bekkenløsningssmerter?
Jeg hadde bekkenløsning i forrige graviditet, og hele dagen i dag har jeg har kliss like smerter som da jeg var gravid. Jeg er bare 7 dpo og fikk nettopp negativ test.
Det må vel være noe annet? Eller kan det virkelig slå ut sånn før positiv test?
Du har sikkert helt rett. Aldri kjent sånne smerter utenom forrige graviditet så nå ble det plutselig veldig spennende med denne testingaDet er nok ikke bekkenløsning slik man har senere i graviditeten, men ligamentene som strekker seg og kanskje nerver i klem grunnet hevelse. Men skjønner hva du mener, har det selv nå og føles ganske likt! Var redd jeg hadde fått nyrebekkenbetennelse eller noe
Lykke til du å! Krysser fingrene for ossDu har sikkert helt rett. Aldri kjent sånne smerter utenom forrige graviditet så nå ble det plutselig veldig spennende med denne testinga
Lykke til, håper vi begge har to tydelige streker om noen dager!
Så kjipt! Får sikte godt når du prøver å treffe pinnen daÅnei! Har dratt på hytta til svigerfamilien uten tisse-i-koppen min og finner ingen gode alternativer å bruke. Det finnes ikke en pappkopp her en gang jo. Hjelper ikke å ha med nok tester da
Bruk "posen" testen kommer i. Hold den åpen og tiss oppi. Haha. Litt sølete kan det jo bli, men bedre enn å prøve å tisse rett på pinnenÅnei! Har dratt på hytta til svigerfamilien uten tisse-i-koppen min og finner ingen gode alternativer å bruke. Det finnes ikke en pappkopp her en gang jo. Hjelper ikke å ha med nok tester da
Jeg syns det kan fungere å tisse rett på pinnen også hvis jeg må. Ta begynner jeg ofte å tisse først og ser hvor strålen er, og så tar jeg pinnen under mens jeg prøver å tisse med «konstant» trykk.Ånei! Har dratt på hytta til svigerfamilien uten tisse-i-koppen min og finner ingen gode alternativer å bruke. Det finnes ikke en pappkopp her en gang jo. Hjelper ikke å ha med nok tester da
Et vanlig glass du vasker godt etterpå?Ånei! Har dratt på hytta til svigerfamilien uten tisse-i-koppen min og finner ingen gode alternativer å bruke. Det finnes ikke en pappkopp her en gang jo. Hjelper ikke å ha med nok tester da