❤️IKM Uke 28 ❤️

Kall meg gal, det går fint. Men jeg ser noe!! Tatt nå, tisset for litt over tre timer siden og på nytt nå, så ikke holdt meg lenge, har også drukket en del. Tredje test i dag, noen må låse testene mine inne i en safe :laughing002
Vis vedlegget 439197
Jeg ser, jeg ser ❤️
 
Spennende! Trolig 8 dpo i dag, føler jeg skimtet strek på metode tidlig, men ultra tidlig cb digital var negativ (ifølge den kan jeg ikke teste før i morgen uansett). Kvalme som kommer og går i dag og økt spyttproduksjon, fortsatt murringer i magen og underliv. Får ta ny i morgen! Hvor mange dpo fikk du positiv test?:Heartred
Jeg fikk svaaaak positiv 9dpo
 
Endelig (nesten) positiv eggløsningstest her. Bare to uker senere enn hva jeg trodde. Husk å skrive tydelig om dere vil settes på gravid eller mensen ☺️
 

Vedlegg

  • IMG_1563.jpeg
    IMG_1563.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 32
Postet dette i går, da enten 7 eller 8dpo.

-Vondt nederst i magen, sidene mot hoftene og ned i lysken. Såpass vondt at det er greit ubehagelig. Har alltid ekstremt vondt ved el og mens også, kanskje en sammenheng?.
-Strekker om jeg reiser meg fort eller bøyer meg.
-Tisser mye oftere (ikke noe ubehag).
-Litt gulhvit utflod (tmi, sorry).
-Økt temp på rett over 37, men ikke feber.
-Humøret er svingete, grått masse i dag av småting, mye mer enn ved pms.
-Kjenner også at livmortappen er lav, lukket, myk og hard på samme tid på en måte, som å ta på haken.
-Negativ test

Og kvalme som kommer og går + mer spytt. Har dog en virus halsbetennelse, så vanskelig å vite hva som er hva :p
 
Hva slags symptomer har/hadde dere 8 dpo?
Hadde litt murringer à la menssmerter og ømme pupper omtrent på den tida den gangen jeg ble gravid, og veldig emosjonell/lettrørt. Men tror det er like vanlig å ikke ha noen symptomer så tidlig. Kjenner jeg etter, kan jo alt være symptomer, men både på kommende mens og på graviditet.
 
Har noen erfaring med bekkenløsningssmerter?
Jeg hadde bekkenløsning i forrige graviditet, og hele dagen i dag har jeg har kliss like smerter som da jeg var gravid. Jeg er bare 7 dpo og fikk nettopp negativ test.
Det må vel være noe annet? Eller kan det virkelig slå ut sånn før positiv test?
 
Har noen erfaring med bekkenløsningssmerter?
Jeg hadde bekkenløsning i forrige graviditet, og hele dagen i dag har jeg har kliss like smerter som da jeg var gravid. Jeg er bare 7 dpo og fikk nettopp negativ test.
Det må vel være noe annet? Eller kan det virkelig slå ut sånn før positiv test?
Det er nok ikke bekkenløsning slik man har senere i graviditeten, men ligamentene som strekker seg og kanskje nerver i klem grunnet hevelse. Men skjønner hva du mener, har det selv nå og føles ganske likt! Var redd jeg hadde fått nyrebekkenbetennelse eller noe :p
 
Det er nok ikke bekkenløsning slik man har senere i graviditeten, men ligamentene som strekker seg og kanskje nerver i klem grunnet hevelse. Men skjønner hva du mener, har det selv nå og føles ganske likt! Var redd jeg hadde fått nyrebekkenbetennelse eller noe :p
Du har sikkert helt rett. Aldri kjent sånne smerter utenom forrige graviditet så nå ble det plutselig veldig spennende med denne testinga :)
Lykke til, håper vi begge har to tydelige streker om noen dager!
 
8 dpo i dag og "bekkensmertene" er veldig tilstede. Må si jeg er spent på om det har noe med graviditet å gjøre eller ikke. Jeg har som sagt aldri opplevd det utenfor graviditet før, men med denne rare kroppen kan man visst aldri vite.

Denne morgenens test. Håper på en svak strek i kveld eller i morgen tidlig :smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • IMG_8670.jpeg
    IMG_8670.jpeg
    540,6 KB · Visninger: 82
Ånei! Har dratt på hytta til svigerfamilien uten tisse-i-koppen min og finner ingen gode alternativer å bruke. Det finnes ikke en pappkopp her en gang jo. Hjelper ikke å ha med nok tester da :rolleyes:
 
Ånei! Har dratt på hytta til svigerfamilien uten tisse-i-koppen min og finner ingen gode alternativer å bruke. Det finnes ikke en pappkopp her en gang jo. Hjelper ikke å ha med nok tester da :rolleyes:
Bruk "posen" testen kommer i. Hold den åpen og tiss oppi. Haha. Litt sølete kan det jo bli, men bedre enn å prøve å tisse rett på pinnen :laughing002
 
Ånei! Har dratt på hytta til svigerfamilien uten tisse-i-koppen min og finner ingen gode alternativer å bruke. Det finnes ikke en pappkopp her en gang jo. Hjelper ikke å ha med nok tester da :rolleyes:
Jeg syns det kan fungere å tisse rett på pinnen også hvis jeg må. Ta begynner jeg ofte å tisse først og ser hvor strålen er, og så tar jeg pinnen under mens jeg prøver å tisse med «konstant» trykk.
 
Droppet morgentesten og har vasket ett av ungenes youghurtbeger til i morgen. Å tisse rett på pinnen har jeg ikke sjans til, i alle fall ikke når jeg må tisse om morgenen :hilarious:
 
Svakere enn i går tror jeg!
11 dager siden ovitrelle
 

Vedlegg

  • IMG_6533.jpeg
    IMG_6533.jpeg
    1 MB · Visninger: 75
Ånei! Har dratt på hytta til svigerfamilien uten tisse-i-koppen min og finner ingen gode alternativer å bruke. Det finnes ikke en pappkopp her en gang jo. Hjelper ikke å ha med nok tester da :rolleyes:
Et vanlig glass du vasker godt etterpå?
Redigert: Smart med yoghurtbegeret!
 
Back
Topp