❤️IKM Uke 28 ❤️

Her er det definitivt rosa strek! Krysser fingrene for deg!❤️

Tok første test i dag (7 dpo ifølge Flo, men trur den egt var den 29 og ikke 28 pga mye slim den dagen) men blendahvit test. #testtøs
Ja, nå er håpet mitt altfor stort så denne fallhøyden blir høy nå hvis det ikke blir noe her! :Heartbigred

Ja, 7dpo er jo tidlig. Derfor jeg tror min eggløsning var tidligere for i følge Flo var jeg 5dpo ved første svaaaake strek. Det er jo veldig tidlig igjen:hilarious:
 
I følge FLO appen er jeg 11 dpo i dag. Fortsatt veldig negativ test så regner ikke med det gikk for oss denne mnd.. bare å vente på TR da.
IMG_0071.jpeg
 
Her forventes tr innen mandag. Dagens tester er blenda enda.. Tok for sikkerhetsskyld siden jeg er blitt invitert med ut ikveld.
 

Vedlegg

  • IMG_8524.jpeg
    IMG_8524.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 59
Nå skal jeg ikke teste før mandag.

Ser testen har økt i styrke så skal vente en dag for å se en tydelig økning HVIS det er noe :Heartbigred :Heartbigred

Bilde 1 - går kveld
Bilde 2 - morran i går
Bilde 3 - torsdag
 

Vedlegg

  • IMG_3264.jpeg
    IMG_3264.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 102
  • IMG_3213.jpeg
    IMG_3213.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 102
  • IMG_3195.jpeg
    IMG_3195.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 104
Tidlig test.

Jeg så ikke på den før etter frist pga en avtale.

Meeeen de her er vel kjent for skyggestreker så jeg tar ingen gleder på forskudd:hilarious:
Jeg ser strek her og LH testen er ganske så sterk , det pleier den å være om du er gravid også :nailbiting: Spennende :Heartred
 
Er enten 7 eller 8dpo i dag, kunne såvidt skimte strek på bp tidlig, men vet de ofte er noen luringer. Har følt meg varm i går og i dag, temp nå på 37,2. Mye murringer. Men så blir jeg usikker, kan jeg ha en infeksjon og derfor økt temp eller er det et tegn på graviditet? Blir gal :laughing002 Noen andre her med høy temp (typ 37 +) i dpo land?
 
Er enten 7 eller 8dpo i dag, kunne såvidt skimte strek på bp tidlig, men vet de ofte er noen luringer. Har følt meg varm i går og i dag, temp nå på 37,2. Mye murringer. Men så blir jeg usikker, kan jeg ha en infeksjon og derfor økt temp eller er det et tegn på graviditet? Blir gal :laughing002 Noen andre her med høy temp (typ 37 +) i dpo land?
Har du ikke andre enn bp sine tester ? Er hos svigermor i helgen så får ikke sjekket tempen selv men føler innimellom at det skjer noe i livmoren,6-7 dpo her.
Skal du teste igjen i morgen eller vente litt?
 
Har du ikke andre enn bp sine tester ? Er hos svigermor i helgen så får ikke sjekket tempen selv men føler innimellom at det skjer noe i livmoren,6-7 dpo her.
Skal du teste igjen i morgen eller vente litt?
Har metode tidlig som jeg kjøpte før i dag og cb ultra tidlig digital som jeg tenkte å ta om jeg ser strek på bp og metode i morgen! Er totalt testtøs så tester mye og tidlig:cool: Føler også strekk nederst i magen så føler det skjer noe, men tør ikke å håpe for mye og tenker med en gang infeksjon når temp går over 37 haha, husker ikke hvordan temp var når jeg har vært gravid tidligere
 
Er enten 7 eller 8dpo i dag, kunne såvidt skimte strek på bp tidlig, men vet de ofte er noen luringer. Har følt meg varm i går og i dag, temp nå på 37,2. Mye murringer. Men så blir jeg usikker, kan jeg ha en infeksjon og derfor økt temp eller er det et tegn på graviditet? Blir gal :laughing002 Noen andre her med høy temp (typ 37 +) i dpo land?
Så spennende! Er det slik at temperaturen holder seg høyere når man er gravid enn hvis mensen er på vei? Kanskje jeg skal ta tempen selv også
 
Back
Topp