Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen!Emerald - 38 - B3 - PP14 - EL 26.juni - IKM 10. juli
Du er velkommen her uansettJeg oppdaget tidligere i dag at jeg har klart å regne tre dager feil så havner egentlig i IKM U29 men enn så lenge henger jeg her. Synes det er gøy å følge med på andres eggjakt og babystrekleting Jeg forventer positiv EL-test 4/7, ikke 1/7 som jeg ikke vet hvordan jeg regnet meg frem til
Det kan jo fort være du ville hatt positiv i går kveld? Det er oftest da det er høyest nivå av LH. Til sammenligning mine tester denne syklusen. Jeg ville nok tatt utgangspunkt i at EL kom på cd 16, men fortsatt å teste i tilfelle.Plutselig milevis fra eggløsning igjen. Jeg som trodde jeg skille få positiv utover dagen. Det murret, var ømt i korsryggen og stigningen på testene var der, men testen ble aldri positiv. Kan vel plutselig snu.. Kan jo umulig ha mistet toppen med så mange tester jeg tok i går
Tok en rundt 19-20 som jeg glemte å legge inn. Kunne selvsagt være den ville vært positiv rundt kl. 22, men da ville jeg tenkt den burde vært sterkere i dag. Har positiv stort sett i et døgn. Men lagt aksjer i tilfelleDet kan jo fort være du ville hatt positiv i går kveld? Det er oftest da det er høyest nivå av LH. Til sammenligning mine tester denne syklusen. Jeg ville nok tatt utgangspunkt i at EL kom på cd 16, men fortsatt å teste i tilfelle. Vis vedlegget 438618
Godt vi er flere. Skjønner ikke hvorfor jeg gjør det. Vet jo at sjansene for en positiv test er ca 0 før i alle fall på tirsdag Men må teste likevel for enn om det skulle skje noeIngen positiv test enda, og blitt helt testegal i dag. Haha. Håpet på positiv i løpet av dagen, men må smøre meg litt med tålmodighet.
Du er hjertelig velkommen til å henge her uansett. Min erfaring med eggløsning etter å ha vært på ultralyd er at det er ganske variabelt når eggløsningen kommer. Jeg fikk høre 15 mm en gang og 17 mm en gang, og fikk eggløsning like mange dager etter begge ultralyder. Så det varierer jo Gynekologen sa også at egget ikke blir skadet av sen eggløsning, men kan bli noe skadet av LH økning der egget ikke slippes, så jeg tror du har gode sjanser denne syklusen. Bare å få med mannen på sengekosJeg har vært litt stille for har ikke skjønt meg på noen ting.. tirsdag var jeg på ultralyd på Hausken. Han så ett egg som var i gang å modnes og sa enten så kunne det bli eggløsning de neste dagene eller så ville de to cystene han også så påvirke at det ikke ble Dette var cd 11. Da hadde jeg allerede hatt litt økning på el test og tenkte at da kom den neste dagene. Men el test helt ned igjen. Temp ikke å bli klok på… monitor har også bare sagt lav hele tiden og hadde slått meg til ro med at det ikke ble noen ting og vært ganske skuffa og lei meg.
Nå viser derimot plutselig monitor høy i dag. Jeg er jo glad om det plutselig kan skje. Men samtidig redd for at egget har vært modent for lenge osv.. vet ikke om det kan skje?
Men det blir nok uansett ikke ikm28 på meg… :/