❤️IKM Uke 28 ❤️

Syklusdag 14 her og milevis unna eggløsning ser det ut som. Håper egentlig den kommer i helgen ☺️
 

Vedlegg

  • IMG_1054.jpeg
    IMG_1054.jpeg
    528,5 KB · Visninger: 14
Jeg oppdaget tidligere i dag at jeg har klart å regne tre dager feil så havner egentlig i IKM U29 men enn så lenge henger jeg her. Synes det er gøy å følge med på andres eggjakt og babystrekleting :bag: Jeg forventer positiv EL-test 4/7, ikke 1/7 som jeg ikke vet hvordan jeg regnet meg frem til :salut
 
Jeg oppdaget tidligere i dag at jeg har klart å regne tre dager feil så havner egentlig i IKM U29 men enn så lenge henger jeg her. Synes det er gøy å følge med på andres eggjakt og babystrekleting :bag: Jeg forventer positiv EL-test 4/7, ikke 1/7 som jeg ikke vet hvordan jeg regnet meg frem til :salut
Du er velkommen her uansett ❤️
 
Over i DPO land igjen. Fikk bare lagt inn aksjer 2 ganger «rundt» EL. Dagen før (evt 2 dager før, alt ettersom når egget slapp) og 3/4 dager før. Håper det skal holde men har mine tvil. Vi var veldig slitne den dagen EL var og at motivasjonen etter 2 år med prøving ikke er like stor lengre merkes på oss begge..
 
Plutselig milevis fra eggløsning igjen. Jeg som trodde jeg skille få positiv utover dagen. Det murret, var ømt i korsryggen og stigningen på testene var der, men testen ble aldri positiv. Kan vel plutselig snu.. Kan jo umulig ha mistet toppen med så mange tester jeg tok i går :laughing021
 

Vedlegg

  • IMG_1143.jpeg
    IMG_1143.jpeg
    987,4 KB · Visninger: 17
Plutselig milevis fra eggløsning igjen. Jeg som trodde jeg skille få positiv utover dagen. Det murret, var ømt i korsryggen og stigningen på testene var der, men testen ble aldri positiv. Kan vel plutselig snu.. Kan jo umulig ha mistet toppen med så mange tester jeg tok i går :laughing021
Det kan jo fort være du ville hatt positiv i går kveld? Det er oftest da det er høyest nivå av LH. Til sammenligning mine tester denne syklusen. Jeg ville nok tatt utgangspunkt i at EL kom på cd 16, men fortsatt å teste i tilfelle.
Tests-2024-06-13-2024-07-13-1719675317364.jpg
 
Det kan jo fort være du ville hatt positiv i går kveld? Det er oftest da det er høyest nivå av LH. Til sammenligning mine tester denne syklusen. Jeg ville nok tatt utgangspunkt i at EL kom på cd 16, men fortsatt å teste i tilfelle. Vis vedlegget 438618
Tok en rundt 19-20 som jeg glemte å legge inn. Kunne selvsagt være den ville vært positiv rundt kl. 22, men da ville jeg tenkt den burde vært sterkere i dag. Har positiv stort sett i et døgn. Men lagt aksjer i tilfelle ☺️
 
Måtte inn for å lese reviews på testene. Er andre syklus jeg bruker smilereader, og leste nå en del innspill på testene om at de var veldig dårlig. Følger visst med en app, der to av damene hadde fått de to nederste testene her godkjent som positive. Mine var jo ikke sååå ulike, så er faktisk mulig jeg har hatt eggløsning, men kommer nok uansett til å fortsette å teste og legge aksjer.

Fikk vite i går at et venninne var gravid, og hun fikk faktisk aldri positiv eggløsningstest hun heller.

Men forrige måned fikk jeg positiv på én av disse, så trooor egentlig bare at jeg må være litt mer tålmodig. Temperaturen gir kanskje en liten indikasjon i morgen.

Hvordan ligger dere andre an? Føler jeg er den eneste som skriver her. Haha
 

Vedlegg

  • IMG_1146.jpeg
    IMG_1146.jpeg
    74,2 KB · Visninger: 11
  • IMG_1145.jpeg
    IMG_1145.jpeg
    804,7 KB · Visninger: 11
Lite action her i gården gitt. Har hatt trøbbel med termometeret 50 % av tiden denne syklusen og det er ikke lett å få til riktig temping med en firemåneders som fortsatt ammes på natt, men det kan forhåpentligvis gi et slags estimat. Begynte å strimle i går og det er fortsatt langt til positive EL-strimler. CBFM er fortsatt på lav. Forhåpentligvis skjer det ting snart om det i det hele tatt skjer noe da, for det er jo faktisk en "fare" for det her i gården enda :wacky:
 

Vedlegg

  • IMG_9197.jpeg
    IMG_9197.jpeg
    153,7 KB · Visninger: 11
Back
Topp