Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan ser tempen din ut nå da? Jeg fikk ikke tempa i dag siden frøkna blei sjuk igjenFikk lagt inn nå også, så hvis EL skulle komme i morgen får jeg være fornøyd![]()

Den er fortsatt opp og ned, ligner på sykluser jeg har hatt før bortsett fra litt varmere, så jeg gjetter at den kommer til å gå ned igjen nå, og neste gang den stiger har EL vært! Så tror egentlig jeg har minst en dag eller to igjenHvordan ser tempen din ut nå da? Jeg fikk ikke tempa i dag siden frøkna blei sjuk igjenhun har vært sjuk konstant siden ho begynte i barnehagen i desember
så nå lurer jeg på om jeg ikke orker flere barn
![]()
VelkommenTirsdag 05.07.
Martemor2015- 27 - B3 - PP1 - EL ca 21.06 - IKM ca 05.07
Jeg drister meg derfor til å melde meg inn her nå 
Hahah… vi har hatt datenights i massevis! Men jeg har droppet rødvinHar dere datenight igjen nå eller @guttemamma5Ikke noe rødvin vettu
Neida kos deg duBare ille stille her. Ingen som har begynt å teste etter el eller noe?
Ble noen glass bobler i helgen, men pytt. Orker ikke slutte å leve

Make up sex skjer aldri her! Jeg er lang sintNei ble ikke noe make up sexmen han hadde vært ute i natt å plukket blomster til meg
![]()
Så koselig med blomster!!
Velkommen!Jeg fikk denne el-testen til morgenen i dag. Den er ikke heeeeelt positiv enda. Men jeg håper og tror at den er positiv når jeg tester på nytt i ettermiddag/kveldJeg drister meg derfor til å melde meg inn her nå
Hirka89 - 32 - B2 - PP4 - EL 21/06 - IKM 05/07
Vis vedlegget 383265
FiksetJeg har EL 22.06 - ser jeg har skrevet 23. Hvis du vil endre @Smågoth![]()
Da blir det garantert mensen denne gangen, så får vi prøve på nytt (for første gang?) neste måned. Egentlig har jeg ikke troa på at det går med en hjemmelaga baby uansett, for begge barna våre er icsi-barn, men det er vel lov å prøve?
Men NÅ kjenner jeg at jeg er litt utålmodig og spent på om jeg får en positiv el-test etterpå i dag
så merker at siste timene på jobb nå går litt sakte 
Har hatt endel sex også så aner ikke om det er EL slim eller sperm 
Hehehe. Ja dette med vina var bare ment som en spøkHahah… vi har hatt datenights i massevis! Men jeg har droppet rødvinBle noen glass bobler i helgen, men pytt. Orker ikke slutte å leve
Jeg måtte bare ta noen dager off - denne gangen har dagene frem mot EL gått supersakte! Så jeg har fylt dagene med jobb, hage og ommøblering
Har ikke tempet denne gangen heller, så her er det bare en ting å gjøre - ligge masse! Veldig masse. EL onsdag, sånn ca![]()

Kan hende den er positiv før du legger deg da?Æsj, testen jeg tok nå var lik den på morgenen i dag, nesten positiv, men ikke helt liksom![]()
Tror ikke jeg rekker å teste mer før jeg legger meg. Men vi legger inn litt aksjer i kveld likevelKan hende den er positiv før du legger deg da?Eller så må du teste i morgen tidlig
![]()
Så tror nok det må bli en runde aksjelegging i dag også!
EL må jo være like rundt hjørnet nå