❤️IKM uke 27❤️

Masse lykke til :Heartred Kjenner meg litt igjen i det med å ikke vite hvilken ikm gruppe du skal melde deg på! Jeg bare tok en sjanse å meldte meg på en og så venter jeg spent på å se når jeg får el og ikm.

Det tok 6,5 uke før jeg fikk mensen etter uttak av spiral :oops: Men jeg hadde i hvert fall 14 dager lutealfase den første syklusen, noe som var betryggende.
Nå er jeg på cd 12 og venter spent på hva som skal skje… har tenkt at jeg har ca 28 fagers syklus nå for å melde meg på en ikm gruppe (men har aldri hatt 28 dagers sykluser utenom de tre første mnd etter p-pilleslutt).
Var den tanken jeg også hadde når jeg melde meg på denne ikm gruppa
men så feil kunne jeg ta, haha.

Krysser fingrene for at det går denne gangen for deg
 
Da kan jeg nok plasseres på tante rød. Med en syklus på hele 50 dager. 50 enormt laaange dager er over. En følelse av lettelse over å endelig være ferdig med pp1. Men samtidig en skuffelse over at det ikke ble noen spire. Men det var forventet, da alle tester har vært blanda hvite. Ikke så mye som en skyggestrek. Så da prøver vi på nytt, og håper en kortere syklus denne PP. Men kommer nok ikke til å melde meg inn i noen ny ikm gruppe, da jeg ikke aner hvilken uke jeg tilhører
Uff, lange sykluser er noe herk! Tester du etter el? Jeg har også lange sykluser, så jeg fant ut at temping og el-tester gjorde det litt lettere :) Meldte meg inn i gruppe etter at jeg hadde funnet el, da fikk jeg med meg "moroa".
 
Uff, lange sykluser er noe herk! Tester du etter el? Jeg har også lange sykluser, så jeg fant ut at temping og el-tester gjorde det litt lettere :) Meldte meg inn i gruppe etter at jeg hadde funnet el, da fikk jeg med meg "moroa".
Med 2 unger, så er det ikke så enkelt å få teste etter el merker jeg. Temping vil aldri funke, da jeg er oppe med barna på natt enda. Og umulig å si når de står opp. Orker ikke å sette på klokka for å vekke meg selv. Haha. Også har vi blitt enig om at vi tar det litt som det kommer egentlig. Skal ikke gjøre så mye ut av prøvingen er planen. De 2 gangene jeg har vært gravid, så har det klaffet de gangene vi ikke har gjort noe for å bli gravide. Fordi vi ikke har hatt tid blant annet

Men ja, lang syklus er noe dritt. Ustabilt å lenge å vente
 
Back
Topp