❤️IKM uke 27❤️

Da er tr dratt igjen. Endelig :) cd 5❤️ Hurra. Da er det en drøy uke til el ❤️

Da er tr dratt igjen. Endelig :) cd 5❤️ Hurra. Da er det en drøy uke til el ❤️
Så godt som borte her, fikk litt rosa på papiret nå nettopp, men ingenting i trusa siden i går kveld :D

Kjøpte clearblue monitor advanced siden jeg hadde kjøpt pinner, men den forrige hadde streika…men kan jo bare registrere mens mellom dag 1 og 4…jeg var ferdig med mensen for 1 uke siden:dead: Ser ut som at jeg kan registrere mens periode nå og fortsatt teste dagene fremover så får satse på det:happy:

Åh! Dumt spørsmål kanskje, men hvorfor fikk du det? Spør fordi jeg lurer på å få litt hjelpe jeg også :)
Det er fordi jeh har mistet før og fordi jeg har type 1 diabetes og da anbefaler de å gå på blodfortynnende for at det skal feste bedre og ikke spontanabortere, diabetikere har en sendes til å ha litt levra blod eller hva. Legen sa. Og da kan det hjelpe å tynne det ut litt:)

Det er fordi jeh har mistet før og fordi jeg har type 1 diabetes og da anbefaler de å gå på blodfortynnende for at det skal feste bedre og ikke spontanabortere, diabetikere har en sendes til å ha litt levra blod eller hva. Legen sa. Og da kan det hjelpe å tynne det ut litt:)
Ahaaa…. Da får jeg ikke akkurat denne hjelpen :shy:

Gå det bra med gjengen? Cd 7 i dag snart cd 8:woot: tiden flyr. Nå er det helg :) og vi skal kose oss. Eller jentungen skal i barnehagen i morgen, også skal jeg rydde og male rekkverk❤️ Haha. Moro. Snart el og fertil periode. Får bare humpe på. Starta litt i dag :hilarious:

Har dere datenight igjen nå eller @guttemamma5 ❤️ Ikke noe rødvin vettu :laughing025

Neida kos deg du❤️ Bare ille stille her. Ingen som har begynt å teste etter el eller noe?

Første aksjer lagt inn i går!:) skal ha besøk hele helgen, så spent på om bi får lagt inn noen fler. El skal være på onsdag ifølge app, men lurer på om den egentlig kan være litt tidligere? Får vel bare prøve å kjøre på!:)

CD6 her, og nettopp lagt inn de første aksjene :D EL kommer ihvertfall innen ei uke, men kanskje så tidlig som mandag, så her var det bare å sette i gang sånn i tilfelle :p

CD 13 her! Tiden går unna :) Skal ha EL mandag så her har vi starta :joyful:

CD 5 og TR dro i går. Ettersom det her er første gangen jeg tester etter EL så tok jeg første testen i dag. :laughing002

Ikke el før torsdag her ❤️ Så ja. Vi har god tid ❤️ Jeg er så spent denne runden ☺️

Back
Topp