Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen!Zeero - 27 - B3 - Pp2 - EL ca 26.06 - IKM ca 05.07
Cd5 nå
Så godt som borte her, fikk litt rosa på papiret nå nettopp, men ingenting i trusa siden i går kveldDa er tr dratt igjen. Endeligcd 5
Hurra. Da er det en drøy uke til el
![]()
Hva er det?Da fikk jeg albyl-E av legenså da starter jeg opp med det med en gang
![]()
BlodfortynnendeHva er det?
Ser ut som at jeg kan registrere mens periode nå og fortsatt teste dagene fremover så får satse på det
Åh! Dumt spørsmål kanskje, men hvorfor fikk du det? Spør fordi jeg lurer på å få litt hjelpe jeg ogsåBlodfortynnende![]()

Det er fordi jeh har mistet før og fordi jeg har type 1 diabetes og da anbefaler de å gå på blodfortynnende for at det skal feste bedre og ikke spontanabortere, diabetikere har en sendes til å ha litt levra blod eller hva. Legen sa. Og da kan det hjelpe å tynne det ut littÅh! Dumt spørsmål kanskje, men hvorfor fikk du det? Spør fordi jeg lurer på å få litt hjelpe jeg også![]()
VelkommenNyttKapittel - 35 - B4 - PP3 - EL 26.06 - IKM 10/7 eller 11/7
Ahaaa…. Da får jeg ikke akkurat denne hjelpenDet er fordi jeh har mistet før og fordi jeg har type 1 diabetes og da anbefaler de å gå på blodfortynnende for at det skal feste bedre og ikke spontanabortere, diabetikere har en sendes til å ha litt levra blod eller hva. Legen sa. Og da kan det hjelpe å tynne det ut litt![]()

tiden flyr. Nå er det helg