❤️IKM uke 27❤️

Fikk lagt inn nå også, så hvis EL skulle komme i morgen får jeg være fornøyd :p

Fikk lagt inn nå også, så hvis EL skulle komme i morgen får jeg være fornøyd :p
Hvordan ser tempen din ut nå da? Jeg fikk ikke tempa i dag siden frøkna blei sjuk igjen :( hun har vært sjuk konstant siden ho begynte i barnehagen i desember :( så nå lurer jeg på om jeg ikke orker flere barn :hilarious:

Hvordan ser tempen din ut nå da? Jeg fikk ikke tempa i dag siden frøkna blei sjuk igjen :( hun har vært sjuk konstant siden ho begynte i barnehagen i desember :( så nå lurer jeg på om jeg ikke orker flere barn :hilarious:
Den er fortsatt opp og ned, ligner på sykluser jeg har hatt før bortsett fra litt varmere, så jeg gjetter at den kommer til å gå ned igjen nå, og neste gang den stiger har EL vært! Så tror egentlig jeg har minst en dag eller to igjen :)

Tirsdag 05.07.
Martemor2015- 27 - B3 - PP1 - EL ca 21.06 - IKM ca 05.07

Jeg fikk denne el-testen til morgenen i dag. Den er ikke heeeeelt positiv enda. Men jeg håper og tror at den er positiv når jeg tester på nytt i ettermiddag/kveld :joyful: Jeg drister meg derfor til å melde meg inn her nå :shy:

Hirka89 - 32 - B2 - PP4 - EL 21/06 - IKM 05/07

20220620_061401.jpg

Har dere datenight igjen nå eller @guttemamma5 ❤️ Ikke noe rødvin vettu :laughing025

Neida kos deg du❤️ Bare ille stille her. Ingen som har begynt å teste etter el eller noe?
Hahah… vi har hatt datenights i massevis! Men jeg har droppet rødvin :hilarious: Ble noen glass bobler i helgen, men pytt. Orker ikke slutte å leve:hilarious:
Jeg måtte bare ta noen dager off - denne gangen har dagene frem mot EL gått supersakte! Så jeg har fylt dagene med jobb, hage og ommøblering :hilarious:
Har ikke tempet denne gangen heller, så her er det bare en ting å gjøre - ligge masse! Veldig masse. EL onsdag, sånn ca :smiley-bounce012

Jeg fikk denne el-testen til morgenen i dag. Den er ikke heeeeelt positiv enda. Men jeg håper og tror at den er positiv når jeg tester på nytt i ettermiddag/kveld :joyful: Jeg drister meg derfor til å melde meg inn her nå :shy:

Hirka89 - 32 - B2 - PP4 - EL 21/06 - IKM 05/07

Vis vedlegget 383265
Velkommen! :D

Jeg har EL 22.06 - ser jeg har skrevet 23. Hvis du vil endre @Smågoth :yuck:
Fikset ;)

Tempen min gikk litt ned i dag, kjenner små murringer der nede for tiden, og mye utflod. Tror nok ikke EL er i dag, men kanskje i morgen?

Her ble det egentlig ikke så veldig mye prøving denne gangen da mannen min var bortreist i helgen :arghh: Da blir det garantert mensen denne gangen, så får vi prøve på nytt (for første gang?) neste måned. Egentlig har jeg ikke troa på at det går med en hjemmelaga baby uansett, for begge barna våre er icsi-barn, men det er vel lov å prøve?:p

Har egentlig tatt hele denne PP'en med knusende ro så langt, til tross for at jeg er på cd19 i dag og i utgangspunktet hadde håpet på el litt tidligere denne runden :happy: Men NÅ kjenner jeg at jeg er litt utålmodig og spent på om jeg får en positiv el-test etterpå i dag :joyful: så merker at siste timene på jobb nå går litt sakte :playful:

Ingen positiv EL test enda så Clue hadde ikke rett denne måneden gitt. Hadde EL på CD 19 sist og det er onsdag så får krysse fingrene for at det skjer noe da! Kjenner murringer i høyre side, men vet ikke om det er EL eller hva det kan være siden testene ikke slår ut :wtf: Har hatt endel sex også så aner ikke om det er EL slim eller sperm o_O hvor lenge før EL kan smertene egentlig komme?:sorry:

Hahah… vi har hatt datenights i massevis! Men jeg har droppet rødvin :hilarious: Ble noen glass bobler i helgen, men pytt. Orker ikke slutte å leve:hilarious:
Jeg måtte bare ta noen dager off - denne gangen har dagene frem mot EL gått supersakte! Så jeg har fylt dagene med jobb, hage og ommøblering :hilarious:
Har ikke tempet denne gangen heller, så her er det bare en ting å gjøre - ligge masse! Veldig masse. EL onsdag, sånn ca :smiley-bounce012
Hehehe. Ja dette med vina var bare ment som en spøk❤️ Man skal kose seg og leve mens man prøver ;) men jeg syns det er så hyggelig at dere får til så mye date nights. Vi har aldri det:( prøver en gang innimellom. Men vi driver å pusser opp og renoverer mesteparten her så dagene går i rot, mas og sjuk unge :laughing025
Dagene går helt sjukt sakte. Hvertfall når ungen er sjuk på 100 ende gang dette halvåret.
Kos dere masse med ligginga ❤️ Vi også har fått til hver dag nå. Men lenge til torsdag ennå :hilarious:

Vi får se om det blir noe på oss litt senere, tenker ikke det blir krise hvis vi skipper i dag, men hvis han gidder er jeg lett med :p

Æsj, testen jeg tok nå var lik den på morgenen i dag, nesten positiv, men ikke helt liksom :wtf:

Kan hende den er positiv før du legger deg da? ☺️ Eller så må du teste i morgen tidlig :)
Tror ikke jeg rekker å teste mer før jeg legger meg. Men vi legger inn litt aksjer i kveld likevel
:joyful:
også tar jeg en ny test igjen i morgen tidlig kl.06

Nei nå fikk jeg litt stretchy slim (tror ikke jeg pleier det), pluss ble akutt kåt av en sex scene i en bok atte jeg måtte ta frem womanizeren siden mannen ikke er hjemme :hilarious: Så tror nok det må bli en runde aksjelegging i dag også! :joyful: EL jo være like rundt hjørnet nå

Back
Topp