❤️IKM uke 27❤️

Oj her har det skjedd ting…de nederste er fra i morges og de øverste er fra 16:00 da jeg har kjent murringer i hele dag. Får selvfølgelig ikke testet med monitoren siden jeg bare får teste en gang om dagen, men den viste høy i morges så noe er på gang :hello2 Satser på EL i løpet av de neste timene!
E9E066DE-7263-46E2-AF38-CA4BE25CBC04.jpeg

CD 8 og ingen tegn til EL enda. Ikke at jeg forventet at EL skulle komme nå, men blir bare så utålmodig :hilarious:

CD 8 og ingen tegn til EL enda. Ikke at jeg forventet at EL skulle komme nå, men blir bare så utålmodig :hilarious:
Kommer sikkert noen tegn snart! Men er vel bare til å begynne med aksjelegging uansett? ;)

Hehehe. Ja dette med vina var bare ment som en spøk❤️ Man skal kose seg og leve mens man prøver ;) men jeg syns det er så hyggelig at dere får til så mye date nights. Vi har aldri det:( prøver en gang innimellom. Men vi driver å pusser opp og renoverer mesteparten her så dagene går i rot, mas og sjuk unge :laughing025
Dagene går helt sjukt sakte. Hvertfall når ungen er sjuk på 100 ende gang dette halvåret.
Kos dere masse med ligginga ❤️ Vi også har fått til hver dag nå. Men lenge til torsdag ennå :hilarious:
Jeg skjønte jo det da :Heartred
Ja, fy søren - der er vi god. 5 barn og fortsatt fåe vi til date nights. Der skal mannen få all ære. Når barna er lagt har han latt meg trene først, og ordner til med date når jeg er hjemme igjen. Jeg er bortskjemt! Mulig derfor jeg får så dårlig samvittighet hver gang det klikker for meg :hilarious:

I morgen er det tirsdag!! Jeg har EL i morgen/onsdag - det nærmer seg!! La det gå denne gang! Dette er definitivt siste gang for oss !

Da fikk vi lagt inn litt aksjer i kveld :joyful: Testen var jo neeeesten positiv, og ble ganske positiv litt etter tiden (selv om den skal leses av innen 5 minutter). Tipper den må være positiv i morgen tidlig. Men da får vi bare klare å ha oss en runde i morgen også :happy:

Faen, hver dag ble for mye for min stakkars mann, han klarte ikke fullføre :hilarious: Prøver igjen i morgen, håper EL er da eller på onsdag!

Faen, hver dag ble for mye for min stakkars mann, han klarte ikke fullføre :hilarious: Prøver igjen i morgen, håper EL er da eller på onsdag!
Vi har ofte samme problem, sjeldent mannen her klarer flere dager på rad :playful: så håper vi klarer i morgen også om jeg får positiv test da. Hvis ikke får det bli onsdag :playful:

Vi har ofte samme problem, sjeldent mannen her klarer flere dager på rad :playful: så håper vi klarer i morgen også om jeg får positiv test da. Hvis ikke får det bli onsdag :playful:
Vanligvis vil ikke jeg heller hver dag, men blir jo påvirket av hormoner rundt EL, pluss det at jeg vet vi prøver, så da går det, men er vel lettere å ta imot enn å levere :hilarious: Håper for oss begge da!

Kan ikke være lett for menna våre nei. Stakkars de. Hehe. Men annenhver dag sier. De jo er innafor:) så det går nok bra ❤️

Kan ikke være lett for menna våre nei. Stakkars de. Hehe. Men annenhver dag sier. De jo er innafor:) så det går nok bra ❤️
Ja er annenhver dag ish vi egentlig sikter på, så håper han klarer i morgen, i tilfelle EL er da :D

Varer levert her nå :hilarious: En sjappis før nattan på oss nå. Vært våken med frøkna i hele natt, så nå er jeg stup trøtt, og krysseralt for at hun sover hvertfall til 0730 i morgen:hilarious::cool: kanskje litt mye å be om men . Lov å håpe❤️

Jeg skjønte jo det da :Heartred
Ja, fy søren - der er vi god. 5 barn og fortsatt fåe vi til date nights. Der skal mannen få all ære. Når barna er lagt har han latt meg trene først, og ordner til med date når jeg er hjemme igjen. Jeg er bortskjemt! Mulig derfor jeg får så dårlig samvittighet hver gang det klikker for meg :hilarious:

I morgen er det tirsdag!! Jeg har EL i morgen/onsdag - det nærmer seg!! La det gå denne gang! Dette er definitivt siste gang for oss !
Der misunner jeg deg ❤️ For en mann ❤️ Du er heldig ❤️

Vanligvis vil ikke jeg heller hver dag, men blir jo påvirket av hormoner rundt EL, pluss det at jeg vet vi prøver, så da går det, men er vel lettere å ta imot enn å levere :hilarious: Håper for oss begge da!
Samme her, er ikke så opptatt av masse sex hver dag egentlig. Men det går greit i den korte perioden rundt el :playful: hjelper veldig å vite at det kan bli baby ut av det! Men skjønner jo veldig godt at det ikke er så lett for mannen å levere så ofte på kommando :hilarious: så er nok ikke bare bare for disse menna våre.

Fikk denne el testen på morgenen i dag. Jeg velger å tolke den som positiv :playful: Så da kommer det store taktiske spørsmålet, what to do nå? Ideelt sett burde vi ha sex i dag og i morgen, men er 99% sikker på at mannen ikke klarer å levere 3 dager på rad. Vi fikk lagt inn i går kveld, så burde vi legge inn aksjer igjen i kveld, eller vente til i morgen? EL skjer jo 12-48 timer etter positiv test, men så er det over 11 timer siden jeg fikk nesten positiv i går :playful: og i dag kjenner jeg på litt el-smerter.

20220621_061058.jpg

Prøver sånn smått å snike meg inn hær, da syklusen ble tull. Tok ut spiralen 30. Mai. Gynekologen sa at jeg hadde EL om få dager, men det kunne aldri skjedd, da jeg fikk mensen 2. Juni... så da prøver jeg forsiktig lykken her,og regner blødningen i Juni som mensen. Jeg er egentlig ikke prøvere hvor jeg tester etter el osv, men jeg er litt skaptester likevell. Og lurer på om el var i går pga symptomer.

Lillespurv1- 30- B3- PP1- EL Ca 21.6- IKM ca 5.7

Samme her, er ikke så opptatt av masse sex hver dag egentlig. Men det går greit i den korte perioden rundt el :playful: hjelper veldig å vite at det kan bli baby ut av det! Men skjønner jo veldig godt at det ikke er så lett for mannen å levere så ofte på kommando :hilarious: så er nok ikke bare bare for disse menna våre.

Fikk denne el testen på morgenen i dag. Jeg velger å tolke den som positiv :playful: Så da kommer det store taktiske spørsmålet, what to do nå? Ideelt sett burde vi ha sex i dag og i morgen, men er 99% sikker på at mannen ikke klarer å levere 3 dager på rad. Vi fikk lagt inn i går kveld, så burde vi legge inn aksjer igjen i kveld, eller vente til i morgen? EL skjer jo 12-48 timer etter positiv test, men så er det over 11 timer siden jeg fikk nesten positiv i går :playful: og i dag kjenner jeg på litt el-smerter.

Vis vedlegget 383336
Hør med mannen om han klarer i kveld, er jo bedre at sædcellene venter på egget, for egget gidder jo ikke henge så lenge :p

Tempen min gikk ned en god del, så kan godt være at EL er i dag, så får håpe min mann også klarer i dag :hilarious:

Hør med mannen om han klarer i kveld, er jo bedre at sædcellene venter på egget, for egget gidder jo ikke henge så lenge :p

Tempen min gikk ned en god del, så kan godt være at EL er i dag, så får håpe min mann også klarer i dag :hilarious:
Du kommer med et godt poeng! Får kanskje prøve igjen i kveld :joyful: worst case om det ikke går i kveld, får vi satse på onsdag. Er jo så vanskelig å vite nøyaktig når el faktisk skjer, så må liksom sørge for å få lagt inn nok aksjer :playful: vet jo ikke hvor lenge sædcellene faktisk lever heller.

Hadde egentlig tenkt til å tempe denne runden for å kunne vite at el hadde skjedd. Men det gikk jo ikke når både jeg og guttungen hadde halsbetennelse i 2 uker :meh:

Håper mannen din kommer med mange gode svømmere i kveld :sign17:sign19:sign17

Du kommer med et godt poeng! Får kanskje prøve igjen i kveld :joyful: worst case om det ikke går i kveld, får vi satse på onsdag. Er jo så vanskelig å vite nøyaktig når el faktisk skjer, så må liksom sørge for å få lagt inn nok aksjer :playful: vet jo ikke hvor lenge sædcellene faktisk lever heller.

Hadde egentlig tenkt til å tempe denne runden for å kunne vite at el hadde skjedd. Men det gikk jo ikke når både jeg og guttungen hadde halsbetennelse i 2 uker :meh:

Håper mannen din kommer med mange gode svømmere i kveld :sign17:sign19:sign17
Ja vi prøver på det samme, hvis han klarer i kveld, skal jeg si meg fornøyd for denne PP tror jeg, med mindre EL skulle drøye til torsdag :hilarious:
Ja, og egget blir i hva, 24 timer, så man kan jo legge aksjer etter EL, men når sædcellene lever opptil 5 dager (tror et par dager er vanligere da) er jo det best å kjøre på i forkant :joyful:
Uff, det høres ikke bra ut. Men nå har du nok EL i dag eller i morgen :D
Takk, din også ;)

Back
Topp