guttemamma5
Glad i forumet
Flo appen sier EL i dag, FF sier EL i morgen. Har så lyst å være 1dpo i morgen, så jeg tror jeg bare skal «stole» på Flo appen denne runden 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

mannen har bedt om to runder i dag - og det skal han få
Flo appen sier EL i dag, FF sier EL i morgen. Har så lyst å være 1dpo i morgen, så jeg tror jeg bare skal «stole» på Flo appen denne runden![]()
Yess, bare kjør på! Gøy at det nå er siste innspurt før vi møtes igjen her for å venteJeg kjenner skikkelige EL smerter i dag også, så det er fullt mulig EL er i dagmannen har bedt om to runder i dag - og det skal han få
![]()

Ja, men har lest at sæd som oftest bare lever 1-2 døgn, men i visse tilfeller lenger. Så om de bare lever 1 døgn så burde man jo få lagt inn den dagen el faktisk skjer da. Ikke lett dette herJa vi prøver på det samme, hvis han klarer i kveld, skal jeg si meg fornøyd for denne PP tror jeg, med mindre EL skulle drøye til torsdag
Ja, og egget blir i hva, 24 timer, så man kan jo legge aksjer etter EL, men når sædcellene lever opptil 5 dager (tror et par dager er vanligere da) er jo det best å kjøre på i forkant
Uff, det høres ikke bra ut. Men nå har du nok EL i dag eller i morgen
Takk, din også![]()
får bare kjøre på og håpe på klaff!

Vente er alt jeg gjør om dagen!Yess, bare kjør på! Gøy at det nå er siste innspurt før vi møtes igjen her for å vente![]()
Ja man har liksom alt fra at de dauer etter sekunder, også har vi immunforsvaret vårt som tar knekken på en god del på veien, og generelt kvaliteten på dem.. Det varierer nok utrolig mye! Jeg teller nå fra 5 dager før EL og til dagen etter som aksjerJa, men har lest at sæd som oftest bare lever 1-2 døgn, men i visse tilfeller lenger. Så om de bare lever 1 døgn så burde man jo få lagt inn den dagen el faktisk skjer da. Ikke lett dette herfår bare kjøre på og håpe på klaff!
Happy humping etterpå![]()
Så langt har vi jo hatt forskjellige kombinasjoner av når ift. EL det ble, og det har ikke funket ennå
Denne PP har vi jo hatt oss oftere, så får håpe det hjelper! For vi orker nok ikke holde på sånn neste PP 
Sant! Har også lest at man kanskje ikke blir gravid når man er syk, siden immunforsvaret og kroppen prioriterer andre ting enn graviditet. Er jo mye bedre nå, men litt rusk igjen. Så får håpe det ikke påvirker noeJa man har liksom alt fra at de dauer etter sekunder, også har vi immunforsvaret vårt som tar knekken på en god del på veien, og generelt kvaliteten på dem.. Det varierer nok utrolig mye! Jeg teller nå fra 5 dager før EL og til dagen etter som aksjerSå langt har vi jo hatt forskjellige kombinasjoner av når ift. EL det ble, og det har ikke funket ennå
Denne PP har vi jo hatt oss oftere, så får håpe det hjelper! For vi orker nok ikke holde på sånn neste PP
![]()
basert på termindatoen til guttungen så hadde vi sex 2 dager før el og en dag etter. Og den som endte i MA var nok også på el dagen, eventuelt dagen før eller etter
så er jo vanskelig å si hvilken dag som ga resultater. Men de sier jo at annen hver dag skal være nok.Jeg har lest det og det motsatte, at fordi kroppen er opptatt med å kjempe andre ting, legger den ikke merke til den lille parasitten som graver seg innSant! Har også lest at man kanskje ikke blir gravid når man er syk, siden immunforsvaret og kroppen prioriterer andre ting enn graviditet. Er jo mye bedre nå, men litt rusk igjen. Så får håpe det ikke påvirker noebasert på termindatoen til guttungen så hadde vi sex 2 dager før el og en dag etter. Og den som endte i MA var nok også på el dagen, eventuelt dagen før eller etter
så er jo vanskelig å si hvilken dag som ga resultater. Men de sier jo at annen hver dag skal være nok.

Jøsses, får håpe sykdommen har hatt litt nytte for seg daJeg har lest det og det motsatte, at fordi kroppen er opptatt med å kjempe andre ting, legger den ikke merke til den lille parasitten som graver seg innSå jo alle de her på forumet som ble gravide etter korona eller vaksinen, det var jo litt morsomt å se! Men jeg gidder ikke legge så mye i det og prøve å finne studier ogsånn
Gir jo mening det da, da traff jo dere ganske godt, så er jo bare å fortsette sånn som dere har gjortVi har jo ingenting å gå etter sånn sett, så vi bare prøver oss frem
![]()
Prøver i hvert fall å holde meg motivert med at jeg har klart å bli gravid 2 ganger, og et av dem resulterte i en fin gutt. Men merker at ting har tatt tid nå etter aborten. Mye syklustull
så vi får se hvor lang tid det tar nå.
Håper den sitter for oss begge nå 
Ja, så dere skal nok klare å få suksess igjen! Forhåpentligvis så snart som muligJøsses, får håpe sykdommen har hatt litt nytte for seg daPrøver i hvert fall å holde meg motivert med at jeg har klart å bli gravid 2 ganger, og et av dem resulterte i en fin gutt. Men merker at ting har tatt tid nå etter aborten. Mye syklustull
så vi får se hvor lang tid det tar nå.
Så lenge dere har sex annenhver dag i det som er regnet som det fertile vinduet, så skal dere jo treffe braHåper den sitter for oss begge nå
![]()

Ikke godt å siJa, så dere skal nok klare å få suksess igjen! Forhåpentligvis så snart som mulig
Annenhver dag er det vi pleier å gå for, kanskje det har blitt "feil" annenhver![]()
men om sæden lever i 2 døgn, så skal man jo være godt dekket med annenhver dag da. Men er vel bare sånn 20% sjangs for å bli gravid selv om man treffer helt perfekt
Så fra naturens side har de ikke gjort det så lett å lage avkom.Ja syns egentlig det er et under at folk blir gravideIkke godt å simen om sæden lever i 2 døgn, så skal man jo være godt dekket med annenhver dag da. Men er vel bare sånn 20% sjangs for å bli gravid selv om man treffer helt perfekt
Så fra naturens side har de ikke gjort det så lett å lage avkom.
Nå er vi i PP5, så da bør jo den 20% sjansen gå i opp nå Da burde det bli deres tur denne gangenJa syns egentlig det er et under at folk blir gravideNå er vi i PP5, så da bør jo den 20% sjansen gå i opp nå
![]()

Happy humpingTok ny el-test nå, og fikk en ganske svak strek. Så da tipper jeg LH toppen min kom sent i går kveld/nattTipper EL er i dag eller i morgen da. Så håper vi får lagt inn en ny dose med svømmere etterpå
![]()
Jo takkHappy humpingBlir spennende fremover nå
![]()
vi får se om det går
Er ikke ofte mannen her klarer to dager på rad. Men vi må jo prøve! Ja snart begynner den mest spennende tiden i syklusen!Jo takkHappy humpingBlir spennende fremover nå
![]()
vi får se om det går
Er ikke ofte mannen her klarer to dager på rad. Men vi må jo prøve! Ja snart begynner den mest spennende tiden i syklusen!