Heldigen som har el allerede mandagCD 13 her! Tiden går unnaSkal ha EL mandag så her har vi starta
![]()
bare cd 8 i dagFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldigen som har el allerede mandagCD 13 her! Tiden går unnaSkal ha EL mandag så her har vi starta
![]()
bare cd 8 i dagHar Flo, clue og FF og alle har forskjellige datoerHeldigen som har el allerede mandagmå vente enda 6 dager
bare cd 8 i dag
Clue bruker å ha rett som sier mandag, men FF mener onsdag og da er jeg på CD19 så kanskje litt sein eggløsning
Får kjøre på med make up sexkrangla med mannen i dag. Hadde lyst til til å ta med meg ungen å flyttevi får se om stemningen stiger utover kvelden.
Han der kan erte på seg gråstein. For en irriterende kæll
er jo den beste sies det!
Jeg ble faktisk emosjonell da jeg så testen i dag. Hadde en test igjen og jeg orket ikke kjøpe flere. Hadde 0 forhåpninger og egentlig trodde jeg den skulle være helt negativ.Nei ble ikke noe make up sexFår kjøre på med make up sexer jo den beste sies det!
Når er beregbet el? Hvordan ble testen når den var trekt ordentlig ut? Skal du teste etter synkende test? Eller bare beregner du el i mirgen?Endelig!!Jeg ble faktisk emosjonell da jeg så testen i dag. Hadde en test igjen og jeg orket ikke kjøpe flere. Hadde 0 forhåpninger og egentlig trodde jeg den skulle være helt negativ.
Fikk denne i morrest. Skal jeg da si at el er imorgen da? I så fall må jeg endre EL til 19.06 og IKM til 03.07
Har hatt lange sykluser etter MA i mars, men hadde håpet på mer normal syklus denne runden med EL rundt denne helga. Er cd17 i dag, men ingen EL i sikte enda. Har sikkert ikke hjulpet at jeg og lillegutt har vært syke med halsbetennelse av værste sort i 2 uker nå
Men nå er vi på bedringens vei, så da håper jeg EL dukker opp i løpet av neste uke! Forrige runde hadde jeg EL på CD22, så håper den ikke blir mye senere enn det denne runden
Melder meg ordentlig inn så fort jeg får positiv EL test!Skulle egentlig hatt el for 8 dager siden så den var treg denne månedenNår er beregbet el? Hvordan ble testen når den var trekt ordentlig ut? Skal du teste etter synkende test? Eller bare beregner du el i mirgen?
Tenker du når den var helt inntørka? Teststreken er litt sterkere enn kontrollstrek enda ihvertfall!Ja de sier vel at el slimet er borte når el har vært jaSkulle egentlig hatt el for 8 dager siden så den var treg denne månedenTenker du når den var helt inntørka? Teststreken er litt sterkere enn kontrollstrek enda ihvertfall!
Det var siste test så blir ikke noe mer testing nå. Men jeg sjekker livmortapp og utflod daglig. Det sies at når el-slimet er borte og tappen blir hardere igjen så er el over, men hvor riktig det er vet jeg ikke…
Rfsu strimmel brukte jeg. Ja, det er vel bare generelt settJa de sier vel at el slimet er borte når el har vært jaMen noen har også andre erfaringer. Jeg vet ikke hvordan merke test du hadde der? Men er det make sure så opplever jeg at den ikke er helt klar til å leses av etter 5 min jeg pleier å vente 10 ca.
Meeen. Da er nok el like rundt hjørnet. Så spennendejeg temper denne måneden så vi får bare ha daglig sex til jeg ser at egget har sluppet på tempen
er vel 3 dager etter el. Så vi får bare humpe på
![]()
Har hørt så mye ulike erfaringer da så er ikke godt å si. Noen har EL i det de har peak, andre får ikke før to dager senere. Jeg har hatt el-smerter i to dager, men i dag er de borte… Er glad vi har lagt aksjer i tilfelle.Ja du får vel snart el du nå? Temper du fortsatt eller tar du det bare som det kommer??CD8 og allerede hatt vannete utflod siden i går! Ble ikke noe humping i går da, var opptatt hele dagen, men skal nok få til i dag når mannen kommer hjem fra jobb![]()
Ja lurer på om den kanskje kommer før onsdag, kanskje tirsdag? Vi får se! Temper ennå ja, den er litt opp og ned nå i starten av syklusen, men det er normalt for meg da. Skyter nok opp rett etter ELJa du får vel snart el du nå? Temper du fortsatt eller tar du det bare som det kommer??

Har faktisk el smerter sjæl nå, litt sånn el tendenser. Hadde det sist måned også følte meg fruktbar en god uke. Veldig merkelig. Ikke hatt det sånn før. Prøver meg på temping selv. Denne syklusen. En del måneder siden sist jeg gjorde det. Så blir spennende å se fremoverJa lurer på om den kanskje kommer før onsdag, kanskje tirsdag? Vi får se! Temper ennå ja, den er litt opp og ned nå i starten av syklusen, men det er normalt for meg da. Skyter nok opp rett etter EL![]()
Jeg syns jeg har kjent litt, men er usikker siden jeg ikke pleier å kjenne noe jeg hellerHar faktisk el smerter sjæl nå, litt sånn el tendenser. Hadde det sist måned også følte meg fruktbar en god uke. Veldig merkelig. Ikke hatt det sånn før. Prøver meg på temping selv. Denne syklusen. En del måneder siden sist jeg gjorde det. Så blir spennende å se fremovergleder meg til folk er uti dpo land og testing. Ikke lenge igjen nå
![]()

Men vi pleier å klare å få lagt noen inn med god timing