❤️IKM uke 27❤️

krangla med mannen i dag. Hadde lyst til til å ta med meg ungen å flytte:hungover: vi får se om stemningen stiger utover kvelden.:hilarious: Han der kan erte på seg gråstein. For en irriterende kæll

Heldigen som har el allerede mandag :) må vente enda 6 dager :wtf: bare cd 8 i dag
Har Flo, clue og FF og alle har forskjellige datoer :hilarious: Clue bruker å ha rett som sier mandag, men FF mener onsdag og da er jeg på CD19 så kanskje litt sein eggløsning:dead:

Endelig!! :happy093 Jeg ble faktisk emosjonell da jeg så testen i dag. Hadde en test igjen og jeg orket ikke kjøpe flere. Hadde 0 forhåpninger og egentlig trodde jeg den skulle være helt negativ.

Fikk denne i morrest. Skal jeg da si at el er imorgen da? I så fall må jeg endre EL til 19.06 og IKM til 03.07

Vedlegg

• 607A02F1-7C77-4738-8083-E8D67F5A4205.jpeg
    607A02F1-7C77-4738-8083-E8D67F5A4205.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 96
Tester temping oralt denne gangen. Blir interresant ☺️
3F32B952-55E3-45F1-B0D3-F37B555DFB8F.jpeg

Endelig!! :happy093 Jeg ble faktisk emosjonell da jeg så testen i dag. Hadde en test igjen og jeg orket ikke kjøpe flere. Hadde 0 forhåpninger og egentlig trodde jeg den skulle være helt negativ.

Fikk denne i morrest. Skal jeg da si at el er imorgen da? I så fall må jeg endre EL til 19.06 og IKM til 03.07
Når er beregbet el? Hvordan ble testen når den var trekt ordentlig ut? Skal du teste etter synkende test? Eller bare beregner du el i mirgen?

Ser ut som jeg kommer til å poppe inn i gruppa her etterhvert :joyful: Har hatt lange sykluser etter MA i mars, men hadde håpet på mer normal syklus denne runden med EL rundt denne helga. Er cd17 i dag, men ingen EL i sikte enda. Har sikkert ikke hjulpet at jeg og lillegutt har vært syke med halsbetennelse av værste sort i 2 uker nå :playful: Men nå er vi på bedringens vei, så da håper jeg EL dukker opp i løpet av neste uke! Forrige runde hadde jeg EL på CD22, så håper den ikke blir mye senere enn det denne runden :joyful: Melder meg ordentlig inn så fort jeg får positiv EL test!

Når er beregbet el? Hvordan ble testen når den var trekt ordentlig ut? Skal du teste etter synkende test? Eller bare beregner du el i mirgen?
Skulle egentlig hatt el for 8 dager siden så den var treg denne måneden :wideyed: Tenker du når den var helt inntørka? Teststreken er litt sterkere enn kontrollstrek enda ihvertfall!

Det var siste test så blir ikke noe mer testing nå. Men jeg sjekker livmortapp og utflod daglig. Det sies at når el-slimet er borte og tappen blir hardere igjen så er el over, men hvor riktig det er vet jeg ikke…

Skulle egentlig hatt el for 8 dager siden så den var treg denne måneden :wideyed: Tenker du når den var helt inntørka? Teststreken er litt sterkere enn kontrollstrek enda ihvertfall!

Det var siste test så blir ikke noe mer testing nå. Men jeg sjekker livmortapp og utflod daglig. Det sies at når el-slimet er borte og tappen blir hardere igjen så er el over, men hvor riktig det er vet jeg ikke…
Ja de sier vel at el slimet er borte når el har vært ja ❤️ Men noen har også andre erfaringer. Jeg vet ikke hvordan merke test du hadde der? Men er det make sure så opplever jeg at den ikke er helt klar til å leses av etter 5 min jeg pleier å vente 10 ca.
Meeen. Da er nok el like rundt hjørnet. Så spennende :) jeg temper denne måneden så vi får bare ha daglig sex til jeg ser at egget har sluppet på tempen :) er vel 3 dager etter el. Så vi får bare humpe på :)

Ja de sier vel at el slimet er borte når el har vært ja ❤️ Men noen har også andre erfaringer. Jeg vet ikke hvordan merke test du hadde der? Men er det make sure så opplever jeg at den ikke er helt klar til å leses av etter 5 min jeg pleier å vente 10 ca.
Meeen. Da er nok el like rundt hjørnet. Så spennende :) jeg temper denne måneden så vi får bare ha daglig sex til jeg ser at egget har sluppet på tempen :) er vel 3 dager etter el. Så vi får bare humpe på :)
Rfsu strimmel brukte jeg. Ja, det er vel bare generelt sett :joyful: Har hørt så mye ulike erfaringer da så er ikke godt å si. Noen har EL i det de har peak, andre får ikke før to dager senere. Jeg har hatt el-smerter i to dager, men i dag er de borte… Er glad vi har lagt aksjer i tilfelle.

Ja er bare å humpe i vei nå haha! :D

CD8 og allerede hatt vannete utflod siden i går! Ble ikke noe humping i går da, var opptatt hele dagen, men skal nok få til i dag når mannen kommer hjem fra jobb ;)

Ikke fått EL slim enda og jeg skal liksom ha EL mandag. Har LAV på monitoren også så spørs om det blir litt senere enn antatt :confused: Tok vitex forrige måned og da fikk jeg skikkelige el symptomer. Denne måneden har jeg ikke tatt det daglig, men sporadisk siden jeg rett og slett glemte det så får se om det kanskje klusser syklusen til?

CD8 og allerede hatt vannete utflod siden i går! Ble ikke noe humping i går da, var opptatt hele dagen, men skal nok få til i dag når mannen kommer hjem fra jobb ;)
Ja du får vel snart el du nå? Temper du fortsatt eller tar du det bare som det kommer??

Ja du får vel snart el du nå? Temper du fortsatt eller tar du det bare som det kommer??
Ja lurer på om den kanskje kommer før onsdag, kanskje tirsdag? Vi får se! Temper ennå ja, den er litt opp og ned nå i starten av syklusen, men det er normalt for meg da. Skyter nok opp rett etter EL :joyful:

Ja lurer på om den kanskje kommer før onsdag, kanskje tirsdag? Vi får se! Temper ennå ja, den er litt opp og ned nå i starten av syklusen, men det er normalt for meg da. Skyter nok opp rett etter EL :joyful:
Har faktisk el smerter sjæl nå, litt sånn el tendenser. Hadde det sist måned også følte meg fruktbar en god uke. Veldig merkelig. Ikke hatt det sånn før. Prøver meg på temping selv. Denne syklusen. En del måneder siden sist jeg gjorde det. Så blir spennende å se fremover :) gleder meg til folk er uti dpo land og testing. Ikke lenge igjen nå ☺️☺️

Har faktisk el smerter sjæl nå, litt sånn el tendenser. Hadde det sist måned også følte meg fruktbar en god uke. Veldig merkelig. Ikke hatt det sånn før. Prøver meg på temping selv. Denne syklusen. En del måneder siden sist jeg gjorde det. Så blir spennende å se fremover :) gleder meg til folk er uti dpo land og testing. Ikke lenge igjen nå ☺️☺️
Jeg syns jeg har kjent litt, men er usikker siden jeg ikke pleier å kjenne noe jeg heller :p Temping er så spennende! Og ja, nå er det vel aksjelegging for de fleste her, så kommer vi til tiden alle oss kommer til å gå gal :hilarious:

Tok oss en runde før vi sovnet i natt, men må nok legge flere aksjer i dag også :p
Blir ofte litt stressa siden jeg kan få EL på CD10 (i morgen), og vi er ikke sånne som orker å holde på hver dag over flere dager, så blir bekymret for at vi ikke rekker å legge inn nok :wacky: Men vi pleier å klare å få lagt noen inn med god timing

Back
Topp