❤️IKM uke 22❤️

Nå er jeg så forvirret og lei meg samtidig som jeg prøver å klore meg fast i et lite håp.
I dag er jeg 9 dpo.
Begynte å blø i går rett før leggetid, og blør fortsatt nå. Startet lyst rosa, gått over til nesten brunt. Blør en del og minner om vanlig mens. Tempgrafen min støttet nok også opp om at det er mensen som har kommet.
MEN!! Testene er sterkere i dag? Forstår ingenting! :arghh:
Har noen noen tanker/erfaringer?
IMG_5504.jpeg
IMG_5506.jpeg
 
Nå er jeg så forvirret og lei meg samtidig som jeg prøver å klore meg fast i et lite håp.
I dag er jeg 9 dpo.
Begynte å blø i går rett før leggetid, og blør fortsatt nå. Startet lyst rosa, gått over til nesten brunt. Blør en del og minner om vanlig mens. Tempgrafen min støttet nok også opp om at det er mensen som har kommet.
MEN!! Testene er sterkere i dag? Forstår ingenting! :arghh:
Har noen noen tanker/erfaringer? Vis vedlegget 436099Vis vedlegget 436100
Er dessverre akkurat sånn jeg hadde det når jeg hadde kjemisk :( Fikk positiv fredag og begynt å blø med smerter samme dag. Lørdag var testen sterkere, søndag var testen like sterk, mandag begynte den å falle igjen… tempen var også høy helt til søndag/mandag :( Jeg ble også utrolig forvirret da den ble sterkere :(❤️
 
Tror ikke morgen urinen min er noe særlig, men klarer jo ikke å la vær :rolleyes: ser ingen stigning i testene, men er enda på maks 10 dpo, så burde vel ikke begynt testingen før nå? :laughing001
 

Vedlegg

  • IMG_1025.jpeg
    IMG_1025.jpeg
    3,2 MB · Visninger: 53
  • IMG_1024.jpeg
    IMG_1024.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 58
Nå er jeg så forvirret og lei meg samtidig som jeg prøver å klore meg fast i et lite håp.
I dag er jeg 9 dpo.
Begynte å blø i går rett før leggetid, og blør fortsatt nå. Startet lyst rosa, gått over til nesten brunt. Blør en del og minner om vanlig mens. Tempgrafen min støttet nok også opp om at det er mensen som har kommet.
MEN!! Testene er sterkere i dag? Forstår ingenting! :arghh:
Har noen noen tanker/erfaringer? Vis vedlegget 436099Vis vedlegget 436100
Jeg fikk også det når jeg hadde kjemisk, begynte å blø men fikk til og med utslag på 1-2 uker på clear blue digital. Tok noen dager før det sank igjen. Men gikk å målte hcg i blodet så at det først økte så sank naturlig.
 
Jeg fikk også det når jeg hadde kjemisk, begynte å blø men fikk til og med utslag på 1-2 uker på clear blue digital. Tok noen dager før det sank igjen. Men gikk å målte hcg i blodet så at det først økte så sank naturlig.
Er dessverre akkurat sånn jeg hadde det når jeg hadde kjemisk :( Fikk positiv fredag og begynt å blø med smerter samme dag. Lørdag var testen sterkere, søndag var testen like sterk, mandag begynte den å falle igjen… tempen var også høy helt til søndag/mandag :( Jeg ble også utrolig forvirret da den ble sterkere :(❤️
Jaa… jeg mistenker kanskje en kjemisk :confused:
Fikk denne nå. Men klarer ikke glede meg over den
IMG_5507.jpeg
 
Jaa… jeg mistenker kanskje en kjemisk :confused:
Fikk denne nå. Men klarer ikke glede meg over den
Vis vedlegget 436117
Anbefaler deg å ta kontakt med legekontoret i morgen og få ta HCG blodprøver to ganger i løpet av kommnde uke. Dersom det er extrauterin graviditet/ utenfor livmoren vil ikke HCG nivået tilsvare samme «utvikling» som ved vanlig svangerskap. Er lurt å få dette utelukket i tilfelle, da det kan få større konsekvenser jo lenger det evt går før det oppdages.
 
Blør lett til medium. Ganske vanlig første dag for meg. Ingen smerter.
Hmmm, men det er veldig mange som har blødninger i starten av svangerskap. Og litt rart at du ikke har smerter, smerter er jo veldig vanlig om en har kjemisk. Du får fortsette å ta tester og se❤️
 
Fått helt oppheng. Nå sammenligner jeg tørre tester :hilarious: De nederste 4 er fra i dag med noen timers mellomrom, resten fra i går.. Godt man ikke blir helt gal av dette:shy::hilarious: Jeg vet skyggene ikke teller stort, men innbiller meg liksom at de stiger:bored:
20240526_160037.jpg
 
IMG_2246.jpeg
IMG_2246.jpeg
Vet ikke helt hva jeg skal tro.. ser fortsatt svak strek, enda tydeligere i virkeligheten. Men så var det denne blødningen da, og jeg klør meg i hodet :smiley-ashamed004 Er det skikkelig skyggestreker på så mange tester, er det festeblødning og sen stigning på hcg? Er det en suupertidlig kjemisk? o_O Vil vite det NÅ :laughing002
 
Vis vedlegget 436124Vis vedlegget 436126Vet ikke helt hva jeg skal tro.. ser fortsatt svak strek, enda tydeligere i virkeligheten. Men så var det denne blødningen da, og jeg klør meg i hodet :smiley-ashamed004 Er det skikkelig skyggestreker på så mange tester, er det festeblødning og sen stigning på hcg? Er det en suupertidlig kjemisk? o_O Vil vite det NÅ :laughing002
Det er ikke lett og si, men veldig mange blør spesielt i starten uten atdettrenger og bety noe :scratch
 
Hei! Helt nybegynner her
Er det mulig å få ømme bryster bare ca 9 dpo?
Test viser negativ foreløpig :)
 
Er det rosa strek der? :smiley-angelic001 Hva tror dere? Baby strek eller skygge? Synes fortsatt at den er svak, men var litt utvannet urin.. Nå har jeg snart ikke flere tester igjen :laughing002
 

Vedlegg

  • IMG_4032.jpeg
    IMG_4032.jpeg
    887,3 KB · Visninger: 53
  • IMG_4033.jpeg
    IMG_4033.jpeg
    677,8 KB · Visninger: 55
  • IMG_4045.jpeg
    IMG_4045.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 52
  • IMG_4051.jpeg
    IMG_4051.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 51
  • IMG_4056.jpeg
    IMG_4056.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 52
  • IMG_4064.jpeg
    IMG_4064.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 52
  • IMG_4077.jpeg
    IMG_4077.jpeg
    826,4 KB · Visninger: 46
  • IMG_4081.jpeg
    IMG_4081.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 55
Back
Topp