Jeg ser! Håååper det er babystrekNy test 3timer etter morgenurin. Skyggen er fortsatt der, men jeg vet ikke
Vis vedlegget 436098
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser! Håååper det er babystrekNy test 3timer etter morgenurin. Skyggen er fortsatt der, men jeg vet ikke
Vis vedlegget 436098
Er dessverre akkurat sånn jeg hadde det når jeg hadde kjemisk Fikk positiv fredag og begynt å blø med smerter samme dag. Lørdag var testen sterkere, søndag var testen like sterk, mandag begynte den å falle igjen… tempen var også høy helt til søndag/mandag Jeg ble også utrolig forvirret da den ble sterkereNå er jeg så forvirret og lei meg samtidig som jeg prøver å klore meg fast i et lite håp.
I dag er jeg 9 dpo.
Begynte å blø i går rett før leggetid, og blør fortsatt nå. Startet lyst rosa, gått over til nesten brunt. Blør en del og minner om vanlig mens. Tempgrafen min støttet nok også opp om at det er mensen som har kommet.
MEN!! Testene er sterkere i dag? Forstår ingenting!
Har noen noen tanker/erfaringer? Vis vedlegget 436099Vis vedlegget 436100
Tror nok ikke jeg er det, så regna med den blanke tester også i dag så..Om jeg ikke er gravid, pleier alltid tempen falle 8/9 DPO hvertfall Kan jo være en feil i tempingen også da! Er mye som kan påvirke hvordan tempen blir
Skimter noe her! Håper den blir sterkere iløpet av dagen/imorgen8 dpo idag og føler jeg kan se noe men samtidig ikke…blir så sprø av disse dagene
Jeg fikk også det når jeg hadde kjemisk, begynte å blø men fikk til og med utslag på 1-2 uker på clear blue digital. Tok noen dager før det sank igjen. Men gikk å målte hcg i blodet så at det først økte så sank naturlig.Nå er jeg så forvirret og lei meg samtidig som jeg prøver å klore meg fast i et lite håp.
I dag er jeg 9 dpo.
Begynte å blø i går rett før leggetid, og blør fortsatt nå. Startet lyst rosa, gått over til nesten brunt. Blør en del og minner om vanlig mens. Tempgrafen min støttet nok også opp om at det er mensen som har kommet.
MEN!! Testene er sterkere i dag? Forstår ingenting!
Har noen noen tanker/erfaringer? Vis vedlegget 436099Vis vedlegget 436100
Jeg fikk også det når jeg hadde kjemisk, begynte å blø men fikk til og med utslag på 1-2 uker på clear blue digital. Tok noen dager før det sank igjen. Men gikk å målte hcg i blodet så at det først økte så sank naturlig.
Jaa… jeg mistenker kanskje en kjemiskEr dessverre akkurat sånn jeg hadde det når jeg hadde kjemisk Fikk positiv fredag og begynt å blø med smerter samme dag. Lørdag var testen sterkere, søndag var testen like sterk, mandag begynte den å falle igjen… tempen var også høy helt til søndag/mandag Jeg ble også utrolig forvirret da den ble sterkere
Blør du mye enda? Mye smerter?Jaa… jeg mistenker kanskje en kjemisk
Fikk denne nå. Men klarer ikke glede meg over den
Vis vedlegget 436117
Anbefaler deg å ta kontakt med legekontoret i morgen og få ta HCG blodprøver to ganger i løpet av kommnde uke. Dersom det er extrauterin graviditet/ utenfor livmoren vil ikke HCG nivået tilsvare samme «utvikling» som ved vanlig svangerskap. Er lurt å få dette utelukket i tilfelle, da det kan få større konsekvenser jo lenger det evt går før det oppdages.Jaa… jeg mistenker kanskje en kjemisk
Vis vedlegget 436117
Blør lett til medium. Ganske vanlig første dag for meg. Ingen smerter.Blør du mye enda? Mye smerter?
Hmmm, men det er veldig mange som har blødninger i starten av svangerskap. Og litt rart at du ikke har smerter, smerter er jo veldig vanlig om en har kjemisk. Du får fortsette å ta tester og seBlør lett til medium. Ganske vanlig første dag for meg. Ingen smerter.
Uff kjenner meg så godt igjen, samme skjedde med meg forrige svangerskap. Har du bestilt time for å måle hcg i blodet hos legen?Jaa… jeg mistenker kanskje en kjemisk
Vis vedlegget 436117
Det er ikke lett og si, men veldig mange blør spesielt i starten uten atdettrenger og bety noeVis vedlegget 436124Vis vedlegget 436126Vet ikke helt hva jeg skal tro.. ser fortsatt svak strek, enda tydeligere i virkeligheten. Men så var det denne blødningen da, og jeg klør meg i hodet Er det skikkelig skyggestreker på så mange tester, er det festeblødning og sen stigning på hcg? Er det en suupertidlig kjemisk? Vil vite det NÅ