Alt for tidlig å gi opp på 10 dpoHar brukt 5 babyplan tidlig tester allerede… er 10 dpo og alle er blenda Er det noe håp? Tempen min er høg enda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt for tidlig å gi opp på 10 dpoHar brukt 5 babyplan tidlig tester allerede… er 10 dpo og alle er blenda Er det noe håp? Tempen min er høg enda.
Enig derDenne ser sterkere ut enn alle de andre skyggene dine!? Trooor ikke det er skygge lenger nå
Det her må være baby strek!! Blir spennende å se i morgen hvor mange tester man tar daVis vedlegget 436061Med denne skyggestreken (??) sier jeg god natt, og er suuperspent på morgendagens tester
Jeg ser!!Hadde bestemt meg for å ikke teste mer i dag, men tok denne etter å ha holdt meg i 3-4t. Bare jeg som ser syner her? Uredigerte bilder
Jeg ser!!
Jeg ser!!! Hvor mange dpo er du?Hadde bestemt meg for å ikke teste mer i dag, men tok denne etter å ha holdt meg i 3-4t. Bare jeg som ser syner her? Uredigerte bilder
Er så usikker på dpo siden jeg ikke har like sykluser. Men et sted mellom 7 og 11 dpo (mest sannsynlig 8-9dpo mtp tidligere sykluser, men ikke godt å si)Jeg ser!!! Hvor mange dpo er du?
Håper sånn for degTenker det bare er tullestreker på disse testene jeg. Hadde håpt på noe mer tydelig i dag, men den er like svak. Lurer på om det gule lyset på badet har noe og si også, for i "dagslys" sliter jeg med og se noe. 9dpoVis vedlegget 436082Vis vedlegget 436083
Haha ja vi er heldigvis opptatt i konfirmasjon hele dagen, så unngår å bruke 8 tester i det minsteDet her må være baby strek!! Blir spennende å se i morgen hvor mange tester man tar da
Neeei, du hadde jo så fin strekVis vedlegget 436085Ser dessverre ingenting på morgenens test + litt friskt blod, regner med det er starten på tr
Har alltid mer konsentrert urin på ettermiddagen, så har ett lite håp om at det kanskje kan være festeblødning.. men ikm i morgen, og har alltid spottet litt dagen før så er realistiskNeeei, du hadde jo så fin strek
Åh nei, så kjedelig! Du som hadde så fin strek i går! Får håpe det bare er en liten blødning og ikke trVis vedlegget 436085Ser dessverre ingenting på morgenens test + litt friskt blod, regner med det er starten på tr
Ååhh streken i går var jo så sterk Er så lei av skyggestreker altså Det er så utrolig trist…Tror ikke det går veien for meg heller, ser bare ut som skygge streker. 10 dpo testet på morgen urin, pleier som regel å være mer konsentrert på kvelden.. Men tror egentlig det bare er skygger som dukker opp. Klarer nesten ikke å se noe strek.
Om jeg ikke er gravid, pleier alltid tempen falle 8/9 DPO hvertfall Kan jo være en feil i tempingen også da! Er mye som kan påvirke hvordan tempen blirNoen som er gode på temping, å vil si noe om denne? Har ikke stort håp, ganske enkelt
Vis vedlegget 436093