❤️IKM uke 22❤️

Hei! Helt nybegynner her
Er det mulig å få ømme bryster bare ca 9 dpo?
Test viser negativ foreløpig :)
Jeg fikk ømme bryster før positiv test forrige gang, det var slik jeg forsto at jeg var gravid. Husker at det dukket opp veldig tidlig
 
Er det rosa strek der? :smiley-angelic001 Hva tror dere? Baby strek eller skygge? Synes fortsatt at den er svak, men var litt utvannet urin.. Nå har jeg snart ikke flere tester igjen :laughing002
Skimter noe der ja!❤️
 
Hvor lenge burde jeg vente med å ta tidlig digital fra clear blue? Er 10 dpo i dag.
Kjenner ikke helt til CB tidlig digital, men jeg ville kanskje uansett ventet til i morgen med å ta, dumt om den er negativ i dag og at den egentlig kunne blitt positiv i morgen!❤️
 
Er det rosa strek der? :smiley-angelic001 Hva tror dere? Baby strek eller skygge? Synes fortsatt at den er svak, men var litt utvannet urin.. Nå har jeg snart ikke flere tester igjen :laughing002
Jeg ser strek! Syns de er for sterke til og være skygger :joyful:
 
Er det rosa strek der? :smiley-angelic001 Hva tror dere? Baby strek eller skygge? Synes fortsatt at den er svak, men var litt utvannet urin.. Nå har jeg snart ikke flere tester igjen :laughing002
Jeg ser noe, vanskelig å si hva det er :Heartred Håper det er babystrek. Ang digital test, jeg har brent av noen fordi jeg har sett svak strek på flere tester, og de har aldri vist positivt.. aldri vært gravid heller for så vidt, men neste gang vil jeg ha ganske tydelig strek før jeg svir av en digital :smiley-ashamed004
 
Virker nesten som det og produsere skygger er noe nytt metode-testene prøver ut. Samme skyggen i økende og minskende styrke i 2 dager nå. Dette er også to forskjellige pakker :bored:
20240526_201305.jpg
20240526_201111.jpg
20240526_165621.jpg
 
Jeg ser noe, vanskelig å si hva det er :Heartred Håper det er babystrek. Ang digital test, jeg har brent av noen fordi jeg har sett svak strek på flere tester, og de har aldri vist positivt.. aldri vært gravid heller for så vidt, men neste gang vil jeg ha ganske tydelig strek før jeg svir av en digital :smiley-ashamed004
Ja får vel vente litt til med digital, hehe. Men synes det var litt spennende at de har kommet med en ultra tidlig digital :laughing002
 
Guud som jeg er spent på å teste i morgen, med litt mer konsentrert urin :hilarious::hello2:smiley-angelic001 men blir vel skuffet hvis det dukker opp samme strek. Synes bare den var litt tydeligere farge på i dag :smiley-ashamed005
 
Back
Topp