Jeg fikk ømme bryster før positiv test forrige gang, det var slik jeg forsto at jeg var gravid. Husker at det dukket opp veldig tidligHei! Helt nybegynner her
Er det mulig å få ømme bryster bare ca 9 dpo?
Test viser negativ foreløpig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk ømme bryster før positiv test forrige gang, det var slik jeg forsto at jeg var gravid. Husker at det dukket opp veldig tidligHei! Helt nybegynner her
Er det mulig å få ømme bryster bare ca 9 dpo?
Test viser negativ foreløpig
Åhh, da er det håp Takk for svarJeg fikk ømme bryster før positiv test forrige gang, det var slik jeg forsto at jeg var gravid. Husker at det dukket opp veldig tidlig
Skimter noe der ja!Er det rosa strek der? Hva tror dere? Baby strek eller skygge? Synes fortsatt at den er svak, men var litt utvannet urin.. Nå har jeg snart ikke flere tester igjen
Hvor lenge burde jeg vente med å ta tidlig digital fra clear blue? Er 10 dpo i dag.Skimter noe der ja!
Kjenner ikke helt til CB tidlig digital, men jeg ville kanskje uansett ventet til i morgen med å ta, dumt om den er negativ i dag og at den egentlig kunne blitt positiv i morgen!Hvor lenge burde jeg vente med å ta tidlig digital fra clear blue? Er 10 dpo i dag.
Jeg ser strek! Syns de er for sterke til og være skyggerEr det rosa strek der? Hva tror dere? Baby strek eller skygge? Synes fortsatt at den er svak, men var litt utvannet urin.. Nå har jeg snart ikke flere tester igjen
Jeg ser noe, vanskelig å si hva det er Håper det er babystrek. Ang digital test, jeg har brent av noen fordi jeg har sett svak strek på flere tester, og de har aldri vist positivt.. aldri vært gravid heller for så vidt, men neste gang vil jeg ha ganske tydelig strek før jeg svir av en digitalEr det rosa strek der? Hva tror dere? Baby strek eller skygge? Synes fortsatt at den er svak, men var litt utvannet urin.. Nå har jeg snart ikke flere tester igjen
Jøsses! Det må jo være baby strek!!Virker nesten som det og produsere skygger er noe nytt metode-testene prøver ut. Samme skyggen i økende og minskende styrke i 2 dager nå. Dette er også to forskjellige pakker
Vis vedlegget 436149Vis vedlegget 436151Vis vedlegget 436152
Ja får vel vente litt til med digital, hehe. Men synes det var litt spennende at de har kommet med en ultra tidlig digitalJeg ser noe, vanskelig å si hva det er Håper det er babystrek. Ang digital test, jeg har brent av noen fordi jeg har sett svak strek på flere tester, og de har aldri vist positivt.. aldri vært gravid heller for så vidt, men neste gang vil jeg ha ganske tydelig strek før jeg svir av en digital
Har du bilde av testen etter fargen er dratt igjennom også? Ser jo tydelig hvor streken erVis vedlegget 436155
Altså Så mye skyggestreker på forskjellige merker og forskjellige pakker. Veldig spent på om tr er på plass i morgen, kom ikke mer blod enn det lille som kom på morgenen.. holder fast i håper litt til
Ser strek! Men ville ventet med cb sin en ekstra dag da det enda er tidlig.Ja det er den ultra tidlig digital testen som man kan ta 5-6 dager før IKM. Orker snart ikke å tyde streker
Ja så vente til jeg er 12 dpo på tirsdag da kanskje Gud klarer nesten ikke å vente. Tenk om. Jeg kommer til å bli så skuffet hvis tr dukker opp eller jeg får helt blanke tester i morgenSer strek! Men ville ventet med cb sin en ekstra dag da det enda er tidlig.
Jeg brant min for tidlig, så angret i samme sekund
Har du bilde av testen etter fargen er dratt igjennom også? Ser jo tydelig hvor streken er
Gud man ser jo den tydelig! Kan jo ikke være skygge!!