❤️IKM uke 22❤️

Okey, nå ventet jeg 3 timer før jeg tok en ny test. :hilarious:Har fortsatt bare de 25ml/u men fra babyplan og ikke clear blue. Synes jeg ser at det dukker opp en strek? Tok en til rett etterpå for å sjekke at den ikke var noe feil med den ( Dette er ikke tidlig test) er 11 dpo i dag. Ser dere det samme som meg?:nailbiting:
Syns jeg ser det veldig godt på det bilde med dør / vindu karmen :joyful:
 
Okey, nå ventet jeg 3 timer før jeg tok en ny test. :hilarious:Har fortsatt bare de 25ml/u men fra babyplan og ikke clear blue. Synes jeg ser at det dukker opp en strek? Tok en til rett etterpå for å sjekke at den ikke var noe feil med den ( Dette er ikke tidlig test) er 11 dpo i dag. Ser dere det samme som meg?:nailbiting:
Streeeeeek :joyful:
 
Makesure 25mlu. Tør jeg tro på det enda? 10dpo, ikm imorra :shy:
20240527_121154.jpg
 
I dag er jeg litt mer optimistisk, skimter en svaaak strek på tidlig test. Det var heller ikke på morgenurin, heller på morgenkaffe! Tyder kanskje på at rosa utflod ene dagen i helga var en festeblødning. Tempekurven min er blitt analysert av en ekspert fra PFC og den tyder på graviditet. Krysser fingrene for at streken blir tydeligere i kveld.
Streeek :hello2 :Heartpink
 
I dag er jeg litt mer optimistisk, skimter en svaaak strek på tidlig test. Det var heller ikke på morgenurin, heller på morgenkaffe! Tyder kanskje på at rosa utflod ene dagen i helga var en festeblødning. Tempekurven min er blitt analysert av en ekspert fra PFC og den tyder på graviditet. Krysser fingrene for at streken blir tydeligere i kveld.
Har du bilde av tempkurven?❤️ Ser absolutt strek her!!❤️
 
Men ikm i morgen? Har du bare 10 dager fra el til ikm?? :joyful: Jeg har 15 dager... Tar jo evigheter her :dead:
Det har jeg også! Det er veldig lite, vært skikkelig redd for om det har vært for lite for å kunne bli gravid :bag: heldigvis så var det akkurat nok:hilarious:
 
Hmm så på testen fra i dag tidlig, nå kom den streken mye tydeligere frem, vet jo at den ikke er gyldig etter 5 min. Men må jo ligge noe i det for det :smiley-ashamed005 hva tror dere? Har jo aldri fått strek som dukker opp i etterkant liksom.. Nå ser jeg den veldig tydelig..
 

Vedlegg

  • IMG_4209.jpeg
    IMG_4209.jpeg
    825 KB · Visninger: 41
  • IMG_4208.jpeg
    IMG_4208.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 41
  • IMG_4209.jpeg
    IMG_4209.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 38
Last edited:
Hmm så på testen fra i dag tidlig, nå kom den streken mye tydeligere frem, vet jo at den ikke er gyldig etter 5 min. Men må jo ligge noe i det for det :smiley-ashamed005
Ser uten tvil strek der! Når den er så sterk etter fristen tror jeg ikke det er tullestrek altså❤️
 
Ser uten tvil strek der! Når den er så sterk etter fristen tror jeg ikke det er tullestrek altså❤️
Ja, er det jeg også lurer litt på.. Ser ikke ut som noe tullestrek. :laughing002 Den er blå i fargen og akuratt der jeg kunne kanskje se en strek men veldig svak før de 5 min
 
Hmm så på testen fra i dag tidlig, nå kom den streken mye tydeligere frem, vet jo at den ikke er gyldig etter 5 min. Men må jo ligge noe i det for det :smiley-ashamed005 hva tror dere? Har jo aldri fått strek som dukker opp i etterkant liksom.. Nå ser jeg den veldig tydelig..

Hmmmm, de testene der er litt vanskelig å stole på.. :bag: Jeg fikk supertydelig og blå strek, men da hadde det gått 10 min da. Jeg var ikke litt gravid engang. :hilarious: Kjipt å være en party pooper, men jeg fikk opp forhåpningene, og så var alle tester negative etterpå.. Ville tatt en ny i kveld om jeg var deg.:Heartred
 
Hmmmm, de testene der er litt vanskelig å stole på.. :bag: Jeg fikk supertydelig og blå strek, men da hadde det gått 10 min da. Jeg var ikke litt gravid engang. :hilarious: Kjipt å være en party pooper, men jeg fikk opp forhåpningene, og så var alle tester negative etterpå.. Ville tatt en ny i kveld om jeg var deg.:Heartred
Ja aner meg at de kan gi falsk positiv, men så strek innen 5 min men da var den suuuuper svak. men så tenker jeg sammenlignet med de andre testene jeg har tatt fra andre merker, metode og babyplan så gir de også svak strek :dead:
 
Ja aner meg at de kan gi falsk positiv, men så strek innen 5 min men da var den suuuuper svak. men så tenker jeg sammenlignet med de andre testene jeg har tatt fra andre merker, metode og babyplan så gir de også svak strek :dead:

Så spennende, krysser fingrene for babystreker!! :joyful: Regner med du oppdaterer, hihi.
 
Hihi ja, takk :Heartpink:joyful:oppdaterer hyppig her. Går jo flere tester om dagen. Har 0 selvkontroll :hilarious: har du tatt noe tester? Eller hvor mange dpo er du? :Heartpink

Skjønner deg godt :hilarious: Og det blir jo ekstra vanskelig å holde seg når man ser streker!:nailbiting: Jeg er 9 dpo i dag, så hører egentlig til her, men bare sniker litt :angelic: Er via IVF, så er mest inne på Mai 2024 på Assistert, men litt gøy å følge med her og :hilarious: Holder på å teste ut Ovitrelle så er noen veldig spennende og avgjørende dager!:smiley-bounce012
 
Back
Topp