❤️IKM uke 22❤️

Øverste på 1t-urin, å nederste i vann. Lover ikke akkurat godt..
20240526_212752.jpg
 
Ja så vente til jeg er 12 dpo på tirsdag da kanskje :smiley-ashamed005 Gud klarer nesten ikke å vente. Tenk om. Jeg kommer til å bli så skuffet hvis tr dukker opp eller jeg får helt blanke tester i morgen :laughing002
Tror vi ligge helt likt, med samme utfall på testene også. Så føler med deg. Denne ventingen er så unødig lang!
 
IMG_2272.jpeg
IMG_2272.jpeg
Ser noe hvis jeg prøver veldig hardt :laughing002 huff, forvirrende. Ikke noe mer blod foreløpig.
Kan man være gravid bare på kveldstid? :hilarious: Om de andre testene var noe annet enn skyggestrek, så burde vel testene begynne å stige snart nå?
 
Vis vedlegget 436173Vis vedlegget 436174Ser noe hvis jeg prøver veldig hardt :laughing002 huff, forvirrende. Ikke noe mer blod foreløpig.
Kan man være gravid bare på kveldstid? :hilarious: Om de andre testene var noe annet enn skyggestrek, så burde vel testene begynne å stige snart nå?
Jeg tester sterker på kveld enn morning, vet ikke hvorfor :hilarious: Hvis det var festeblødning du hadde, så får du ikke pos før 2-3 dager, hcg begynner å produsere med en gang i blodet, men tar 2-3 dager før man får konsentrert nok mengder i urinen. ( I følge nettet) jeg hadde jo en blodflekk på papiret 7 dpo så leste litt rundt på nettet om det da
 
Er vel 9 dpo idag, kan ikke se noe veldig tydelig på testen enda. Men jeg har så mye murringer i magen og korsryggen. Ikm er egentlig ikke før til helgen, så syns disse kom tidlig. Noen med erfaring?
 
Ja, da var man tom for tidlig tester... Med unntak av digital som jeg sparer til i morgen. Så hadde bare en clear blue med sensitivitet på 25 ml/u.. Så her ble jeg ikke noe klokere :laughing002
 

Vedlegg

  • IMG_4122.jpeg
    IMG_4122.jpeg
    2 MB · Visninger: 31
  • IMG_4105.jpeg
    IMG_4105.jpeg
    839,8 KB · Visninger: 31
Irriterende at streken er lik hver dag, ingen stigning i dag heller. Er det for jeg tester for tidlig, eller er det rett og slett ikke liv laga og ender i kjemisk når tr kommer til helgen kanskje?
Har kun vært gravid en gang før, da testet jeg ikke før 2 dager etter ikm så er ny i gamet på denne testingen. Kun testet motsatt vei fra det endte i MA for å få negativ test
 

Vedlegg

  • IMG_1030.jpeg
    IMG_1030.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 52
  • IMG_1029.jpeg
    IMG_1029.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 53
Irriterende at streken er lik hver dag, ingen stigning i dag heller. Er det for jeg tester for tidlig, eller er det rett og slett ikke liv laga og ender i kjemisk når tr kommer til helgen kanskje?
Har kun vært gravid en gang før, da testet jeg ikke før 2 dager etter ikm så er ny i gamet på denne testingen. Kun testet motsatt vei fra det endte i MA for å få negativ test
Synes den er litt sterker jeg :shy: men du vil ikke oppleve noe stigning hver dag på testene. Da det er ca annen hver dag eller hver tredje dag man får stigning eller hcg dobler seg, men ser at du bruker 25 i sensitivitet. Som er beregnet for å teste på IKM dagen. Så kanskje ikke så rart du ikke får så mye endring i testen da. Har du de tidlig testene med sensitivitet på 10 ml/u?
 
Synes den er litt sterker jeg :shy: men du vil ikke oppleve noe stigning hver dag på testene. Da det er ca annen hver dag eller hver tredje dag man får stigning eller hcg dobler seg, men ser at du bruker 25 i sensitivitet. Som er beregnet for å teste på IKM dagen. Så kanskje ikke så rart du ikke får så mye endring i testen da. Har du de tidlig testene med sensitivitet på 10 ml/u?
Brukte opp de jeg hadde fra babyplan når jeg testet etter negativ før vi turde å prøve på nytt. Så de jeg bestilte fra billig tester var de vanlige for 25, så jeg kjøpte disse fra make sure for jeg trodde de var sånne tidlig tester :laughing021 What a waste, haha! Kan man kjøpe sånne tidlig tidlig på butikkene, som er strimler? Eller må jeg få de ultra tidlige fra CB?
 
Okey, nå ventet jeg 3 timer før jeg tok en ny test. :hilarious:Har fortsatt bare de 25ml/u men fra babyplan og ikke clear blue. Synes jeg ser at det dukker opp en strek? Tok en til rett etterpå for å sjekke at den ikke var noe feil med den ( Dette er ikke tidlig test) er 11 dpo i dag. Ser dere det samme som meg?:nailbiting:
 

Vedlegg

  • IMG_4139.jpeg
    IMG_4139.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 60
  • IMG_4206.jpeg
    IMG_4206.jpeg
    802 KB · Visninger: 58
  • IMG_4203.jpeg
    IMG_4203.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 63
  • IMG_4197.jpeg
    IMG_4197.jpeg
    3 MB · Visninger: 62
  • IMG_4166.jpeg
    IMG_4166.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 62
  • IMG_4148.jpeg
    IMG_4148.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 64
Last edited:
Brukte opp de jeg hadde fra babyplan når jeg testet etter negativ før vi turde å prøve på nytt. Så de jeg bestilte fra billig tester var de vanlige for 25, så jeg kjøpte disse fra make sure for jeg trodde de var sånne tidlig tester :laughing021 What a waste, haha! Kan man kjøpe sånne tidlig tidlig på butikkene, som er strimler? Eller må jeg få de ultra tidlige fra CB?
Apoteket pleier å ha de tidlig testene make sure( siden de finnes i to varianter) , jeg bestilte hjem i dag, får levert samme dag med porter buddy. Har også brukt opp tidlig testene mine :hilarious::Heartpink
 
Irriterende at streken er lik hver dag, ingen stigning i dag heller. Er det for jeg tester for tidlig, eller er det rett og slett ikke liv laga og ender i kjemisk når tr kommer til helgen kanskje?
Har kun vært gravid en gang før, da testet jeg ikke før 2 dager etter ikm så er ny i gamet på denne testingen. Kun testet motsatt vei fra det endte i MA for å få negativ test
Har du alle testene ved siden av hverandre? Lettere å se stigning da! Eventuelt legge de inn på denne appen (premom)❤️
 

Vedlegg

  • IMG_7306.jpeg
    IMG_7306.jpeg
    273,2 KB · Visninger: 37
Okey, nå ventet jeg 3 timer før jeg tok en ny test. :hilarious:Har fortsatt bare de 25ml/u men fra babyplan og ikke clear blue. Synes jeg ser at det dukker opp en strek? Tok en til rett etterpå for å sjekke at den ikke var noe feil med den ( Dette er ikke tidlig test) er 11 dpo i dag. Ser dere det samme som meg?:nailbiting:
Skimter noe svakt der!
 
I dag er jeg litt mer optimistisk, skimter en svaaak strek på tidlig test. Det var heller ikke på morgenurin, heller på morgenkaffe! Tyder kanskje på at rosa utflod ene dagen i helga var en festeblødning. Tempekurven min er blitt analysert av en ekspert fra PFC og den tyder på graviditet. Krysser fingrene for at streken blir tydeligere i kveld.
 

Vedlegg

  • IMG_1393.jpeg
    IMG_1393.jpeg
    805,5 KB · Visninger: 40
  • IMG_1392.png
    IMG_1392.png
    5,9 MB · Visninger: 45
Back
Topp