❤️IKM uke 22❤️

Den med plusstegnet fra cb er digital ultra tidlig, blinker rødt når den har fått nok urin på seg
Okei, aldri testet den før! :joyful: Virker som den slår ut på lavere nivåer av hcg enn make sure da..
 
Okei, aldri testet den før! :joyful: Virker som den slår ut på lavere nivåer av hcg enn make sure da..
Den skal slå ut 6 dager før ikm, så er vel 10 eller noe den skal slå ut på. Ikke helt stødig på dette, men har prøvd den selv. Sist testet jeg etter ikm og den slo ut etter tre sekunder nesten, mens nå leitet den i en evighet før den ble negativ (noe som stemmer)
 
Hei! Må bare spørre.. hva slags test er den fra clearblue?:bag: Jeg får bare sånne tester:
Vis vedlegget 436591
Er 14 dpo, så den er jo altfor svak for noe som helst, med mindre det er noe galt med testen da.:hilarious::hilarious: Kanskje jeg skal prøve et annet merke hvis jeg ikke får TR ila helgen!:bored:
Det er de vanlige 25 ml ( gul pakke)
.. sist jeg var gravid i februar viste den tydeligere enn nå. Testet hver dag i det siste fordi jeg bare har fått skygger som ikke ble tydeligere.. Jeg tok en ms i morges som jeg faktisk tolket som negativ, enda jeg er drøyere enn de fleste i å legge tvilen til gode,…hvis det er noe der tester jeg lenge etter.. det var helt ærlig bare en drøm om at dette var graviditet som fikk meg til å teste mer, ellers ville jeg som trent prøver gitt meg nå.., fikk utslag da på CB digital ultra.. oppsummert ville jeg sagt om man var i tvil og fikk skygger så test noe annet… :)
 
Last edited:
Si ifra om du vil settes på gravid :Heartred
Du må gjerne sette meg på gravid! 4dager over ikm, å testene er klart positive. Så en så lenge er det jo tilfellet :joyful:
20240601_063649.jpg
 
Selvom jeg aldri satt meg på listen, så kom endelig tr idag. Så har avtalt med mannen at vi tar en liten sommerpause fra testingen og hopper over neste pp så vi kan nyte alt av både mat og drikke i ferien. Ønsker dere alle lykke til med både spirer og prøver, håper alle får en lykkelig slutt:Heartpink
 
Selvom jeg aldri satt meg på listen, så kom endelig tr idag. Så har avtalt med mannen at vi tar en liten sommerpause fra testingen og hopper over neste pp så vi kan nyte alt av både mat og drikke i ferien. Ønsker dere alle lykke til med både spirer og prøver, håper alle får en lykkelig slutt:Heartpink
Her blir det naturlig nok en syklus uten prøving etter at det her ble en form for SA av et slag. Vi satser på å lykkes med neste forsøk og baby i april neste år! :) Kanskje vi treffes i en ny tråd? Lykke til ❣️
 
Ser ut som jeg må hoppe over i neste gruppe samt ta ny test i dag, for her er det ingen tegn til noe. Så mulig EL har forflytta seg så mensen er forsinka :oops:
 
Back
Topp