❤️IKM uke 22❤️

Liten endring i clear blue fra 12-13 dpo i hvertfall.. :hilarious:
 

Vedlegg

  • IMG_4889.jpeg
    IMG_4889.jpeg
    1 MB · Visninger: 97
Hva tror dere om den siste? Øverste er i går, midten i morges og siste i ettermiddag..? Skygge eller kan det være noe?


IMG_5294.jpeg
 
Skjønner ingen ting 2 dager til IKM, nå fikk jeg El slim og tidligere i dag lotion utflod.. Har jeg ny El nå? :arghh: Når burde jeg eventuelt ta en El test..
 
Hei! :)

Jeg har ikke meldt meg inn her, men har sneket på hva dere andre har skrevet :)

Jeg har IKM på fredag og er 10 DPO i dag. Har testet med noen billig tidligtester fra eBay og synes jeg har sett skygge på disse de siste dagene, men så svakt at det sikkert bare er jeg som ser det. Noen av disse testene har fått tydeligere strek etter tidsfristen, så jeg ble fristet til å ta en ny test fra et annet merke i dag, så tok denne (se bildet). Dette er også en tidligtest. Det kom en svak skyggestrek med en gang, altså innen tidsfristen, men se hvor tydelig streken er nå, ca. 5 min etter fristen. Tror dere jeg er gravid? :)
 

Vedlegg

  • IMG_6358.jpeg
    IMG_6358.jpeg
    554,7 KB · Visninger: 67
Hei! :)

Jeg har ikke meldt meg inn her, men har sneket på hva dere andre har skrevet :)

Jeg har IKM på fredag og er 10 DPO i dag. Har testet med noen billig tidligtester fra eBay og synes jeg har sett skygge på disse de siste dagene, men så svakt at det sikkert bare er jeg som ser det. Noen av disse testene har fått tydeligere strek etter tidsfristen, så jeg ble fristet til å ta en ny test fra et annet merke i dag, så tok denne (se bildet). Dette er også en tidligtest. Det kom en svak skyggestrek med en gang, altså innen tidsfristen, men se hvor tydelig streken er nå, ca. 5 min etter fristen. Tror dere jeg er gravid? :)
Ser streken så kan absolutt være en babystrek :joyful:
 
Noen som har opplevd hormonell blødning ved IKM hvor hcg har steget etter det? Synes bare streken er tydeligere i dag enn ved for eksempel 11 og 12 dpo. Men er vel trolig bare vanlig mens..
 

Vedlegg

  • IMG_5045.jpeg
    IMG_5045.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 52
  • IMG_5061.jpeg
    IMG_5061.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 54
Noen som har opplevd hormonell blødning ved IKM hvor hcg har steget etter det? Synes bare streken er tydeligere i dag enn ved for eksempel 11 og 12 dpo. Men er vel trolig bare vanlig mens..
Ligner på mine tester nesten, den nederste er for 3 dager siden, mens den øverste er fra igår kveld. Forventer egentlig at det blir en kjemisk siden jeg har streker på alle merker, men ingen blir sterke nok til at man kan juble lavt :dead:
 

Vedlegg

  • IMG_1054.jpeg
    IMG_1054.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 54
Back
Topp