❤️IKM uke 22❤️

Ventet en dag før jeg tok nye tester, make sure sine er like svak om ikke svakere enn før. Og metode sin tidlig test er blenda. Så tenker at jeg venter i spenning på tr :dead:
Denne var min første etter MA og da blødde jeg først i 5 dager, pause i 2 så blødde jeg i 2 nye dager. Så håper kroppen går tilbake til normalt igjen :Heartpink
Jeg ser jo strek her? Kan det være noe med urinen ikke er like konsentrert? Alt håp er vel ikke ute enda? :Heartpink Metode sine tester er kjent for å slå ut senere enn make sure
 
Okey hva tror vi?? Ser dere den streken jeg ser? Har farge i seg, men er jo uuuultra svak, har vel tatt 3 tester i dag tidlig :laughing002 jeg skulle egentlig ha pause med testing en dag, det gikk jo kjempe bra :hilarious: 12 eller 13 dpo...
 

Vedlegg

  • IMG_4550.jpeg
    IMG_4550.jpeg
    2,6 MB · Visninger: 84
  • IMG_4678.jpeg
    IMG_4678.jpeg
    2,9 MB · Visninger: 88
  • IMG_4667.jpeg
    IMG_4667.jpeg
    851,4 KB · Visninger: 86
  • IMG_4567.jpeg
    IMG_4567.jpeg
    1 MB · Visninger: 86
Hva tenker dere om denne graviditetstesten? Den til høyre har stått i tre min, mens den til venstre har stått i over tre min. Synes den til høyre er litt svak til at jeg skulle hatt mensen i dag, i tillegg har jeg ingen graviditetssymptomer (vet at man ikke trenger å ha det, men tør ikke helt å tro at den virkelig er positiv!?)
1000004288.jpg
 
Hva tenker dere om denne graviditetstesten? Den til høyre har stått i tre min, mens den til venstre har stått i over tre min. Synes den til høyre er litt svak til at jeg skulle hatt mensen i dag, i tillegg har jeg ingen graviditetssymptomer (vet at man ikke trenger å ha det, men tør ikke helt å tro at den virkelig er positiv!?) Vis vedlegget 436413
Synes den ser super positiv ut, hva med å ta en digital for å se? :hello2 :love7 Kunne ønske min strek så sånn ut :hilarious:
 
Jeg ser jo strek her? Kan det være noe med urinen ikke er like konsentrert? Alt håp er vel ikke ute enda? :Heartpink Metode sine tester er kjent for å slå ut senere enn make sure
Skal de ikke slå ut før når de er tidlig tester, siden make sure sine ikke er tidlig? Skjønner at jeg ikke har kunnskap rundt disse testene. :dead:
Ser også strek, men den har vært like svak i en uke nå så det er jo ikke ett godt tegn:dead: Så jeg tar en pause fra testene og venter i spenning på hva helgen bringer :)
 
Okey hva tror vi?? Ser dere den streken jeg ser? Har farge i seg, men er jo uuuultra svak, har vel tatt 3 tester i dag tidlig :laughing002 jeg skulle egentlig ha pause med testing en dag, det gikk jo kjempe bra :hilarious: 12 eller 13 dpo...
Syns den ser lik ut fra igår, så mulig du må vente en dag for å se endringer? E vel etter 48 timer det skal øke? Usikker på hvordan det er før ikm :nailbiting:
 
Hva tenker dere om denne graviditetstesten? Den til høyre har stått i tre min, mens den til venstre har stått i over tre min. Synes den til høyre er litt svak til at jeg skulle hatt mensen i dag, i tillegg har jeg ingen graviditetssymptomer (vet at man ikke trenger å ha det, men tør ikke helt å tro at den virkelig er positiv!?) Vis vedlegget 436413
Kanskje ta en digital test? Ser strekene ganske tydelig, og det kan jo være den batchen har lite fargestoff i seg.
 
Hva tenker dere om denne graviditetstesten? Den til høyre har stått i tre min, mens den til venstre har stått i over tre min. Synes den til høyre er litt svak til at jeg skulle hatt mensen i dag, i tillegg har jeg ingen graviditetssymptomer (vet at man ikke trenger å ha det, men tør ikke helt å tro at den virkelig er positiv!?) Vis vedlegget 436413
De er jo absolutt positive, tok de samme. De er super trege og ikke så sterke de testen der.
 
Hva tenker dere om denne graviditetstesten? Den til høyre har stått i tre min, mens den til venstre har stått i over tre min. Synes den til høyre er litt svak til at jeg skulle hatt mensen i dag, i tillegg har jeg ingen graviditetssymptomer (vet at man ikke trenger å ha det, men tør ikke helt å tro at den virkelig er positiv!?) Vis vedlegget 436413
Du er gravid! Gratulerer så mye❤️
 
Hva tenker dere om denne graviditetstesten? Den til høyre har stått i tre min, mens den til venstre har stått i over tre min. Synes den til høyre er litt svak til at jeg skulle hatt mensen i dag, i tillegg har jeg ingen graviditetssymptomer (vet at man ikke trenger å ha det, men tør ikke helt å tro at den virkelig er positiv!?) Vis vedlegget 436413
Mine makesuretester er omtrent like! Hadde ikm i går :shy:
20240529_060855.jpg
 
Skulle prøve meg på første tester i dag etter mye testekløe, ca 12 dpo i dag (dersom el var 17.mai - mistanke pga el smerter).
Ikke rart man klør seg i hodet, begge så slik ut før det var gått 5 min :laughing002 strekene er lilla/rosa i fargen, lurer på om det er noe galt med denne batchen..
 

Vedlegg

  • IMG_2216.jpeg
    IMG_2216.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 79
  • IMG_2218.jpeg
    IMG_2218.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 76
Back
Topp