❤️IKM uke 22❤️

Vis vedlegget 436464Samme skygge i dag, virker ikke spesielt mørkere så kanskje det ikke var noe likevel.. 12 dpo så burde vel vært mer tydelig..
Det er jo strek der! Makesure har vært skikkelig tydelig når jeg har brukt de tidligere, men de siste pakkene har vært treige. Håper du får tydeligere strek i morgen :joyful:
 
God/dårlig morgen :dead:
Dette er hva man kaller en rekke med skygge streker. Den nederste er tatt i dag tidlig14 dpo, 2 over fra 13 dpo. bilde med og uten filter. Det er bare å ønske Tr velkommen:arghh:

Sees neste prøve gruppe:Heartpink
Det er dårlig at dette bare skulle være tullestreker:oops:
 
20240530_064628.jpg

Testene 10-13dpo. Håper det holder :shy:
 
Det er dårlig at dette bare skulle være tullestreker:oops:
Uff, ja kjenner meg skikkelig skuffa nå, tror ikke jeg kommer til å teste før 13-14 dpo neste prøve periode:hilarious: men samtidig var dette første prøverunden etter spiralen ble tatt ut for 2 sykluser siden, så hadde jo bare vært et mirakel hvis det gikk på første forsøk, den første brukte vi 3 år på å lage :dead::Heartpink
 
Fortsatt litt skummelt og uvirkelig, men tror jeg kan settes på gravid :nailbiting:
Blodprøvene så lovende ut, hCG på mandag (10dpo) var 21. Og i går (12dpo) var den steget til 114. Blør litt fortsatt, gjort det siden 8dpo, men veldig lite nå. Håper det gir seg helt snart.

Gratulerer til alle med to streker, og lykke til videre til dere som fortsatt venter på dem :Heartred
IMG_5521.jpeg
IMG_5520.jpeg
 
Jeg var hos lege i dag og de vurderte ambulanse til sykehus fordi det virker som jeg har en ny exu på samme siden som sist. Men siden jeg er så tidlig i svangerskapet fikk jeg forhandlet meg frem til å se det ann til i morgen. Om blødningen tar seg opp… dersom HCG nivået øker eller er stabilt over helgen blir jeg uansett sendt til sykehuset for videre oppfølging.

Har blødd mer intens i kveld, krysser fingrene for at kroppen ordner opp i dette raskest mulig. Sitter her med en positiv cb+ og blødninger på 4+0
 
Jeg var hos lege i dag og de vurderte ambulanse til sykehus fordi det virker som jeg har en ny exu på samme siden som sist. Men siden jeg er så tidlig i svangerskapet fikk jeg forhandlet meg frem til å se det ann til i morgen. Om blødningen tar seg opp… dersom HCG nivået øker eller er stabilt over helgen blir jeg uansett sendt til sykehuset for videre oppfølging.

Har blødd mer intens i kveld, krysser fingrene for at kroppen ordner opp i dette raskest mulig. Sitter her med en positiv cb+ og blødninger på 4+0
Lykke til, så trist å høre! Får håpe kroppen ordner opp :Heartpink
 
Jeg var hos lege i dag og de vurderte ambulanse til sykehus fordi det virker som jeg har en ny exu på samme siden som sist. Men siden jeg er så tidlig i svangerskapet fikk jeg forhandlet meg frem til å se det ann til i morgen. Om blødningen tar seg opp… dersom HCG nivået øker eller er stabilt over helgen blir jeg uansett sendt til sykehuset for videre oppfølging.

Har blødd mer intens i kveld, krysser fingrene for at kroppen ordner opp i dette raskest mulig. Sitter her med en positiv cb+ og blødninger på 4+0
Oj! Håper virkelig kroppen rydder opp og du slipper videre komplikasjoner :Heartred
 
Dette var en merkelig prøveperiode for meg. Jeg har sittet i dager nå med streker som knapt vises. I går kom denne supertynne streken som forsvant igjen når testen tørket. I morges var det ingenting og kanskje kanskje noe svak skygge hvis man virkelig la godviljen til. Jeg hadde egentlig gitt opp denne runden men tenkte å ta en siste digital for sikkerhetsskyld. Glad for det nå ellers kunne det blitt noen glass vin i helgen. Tror virkelig det kan være noe rart med MS testene som jeg ser andre har snakka om. Lykke til videre alle gravide og prøvere :)
 

Vedlegg

  • IMG_5309.jpeg
    IMG_5309.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 77
  • IMG_5301.jpeg
    IMG_5301.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 78
Jeg forstår ingen ting, jeg :scratch Har fremdeles ikke fått mensen, har fremdeles masse murringer og stikkinger (mer enn jeg pleier å ha i vanlig syklus). Aner ikke når el var, men er på syklusdag 32 eller 33 nå. Har uregelmessig syklus, og har hatt på opptil 33 dager før. Kan jo umulig være gravid, da burde jo testene ha vært tydelige nå. Tok denne nå på et par timer gammel urin, og føler det er noe der. Men føler det er for svakt til å kunne være en ekte. Og de skyggene har lurt meg gjennom hele denne PP :banghead:
 

Vedlegg

  • 20240531_171559.jpg
    20240531_171559.jpg
    999,9 KB · Visninger: 58
Dette var en merkelig prøveperiode for meg. Jeg har sittet i dager nå med streker som knapt vises. I går kom denne supertynne streken som forsvant igjen når testen tørket. I morges var det ingenting og kanskje kanskje noe svak skygge hvis man virkelig la godviljen til. Jeg hadde egentlig gitt opp denne runden men tenkte å ta en siste digital for sikkerhetsskyld. Glad for det nå ellers kunne det blitt noen glass vin i helgen. Tror virkelig det kan være noe rart med MS testene som jeg ser andre har snakka om. Lykke til videre alle gravide og prøvere :)
Gratulerer så masse! :HeartpinkMen sykt med de testene da :happy090
 
Dette var en merkelig prøveperiode for meg. Jeg har sittet i dager nå med streker som knapt vises. I går kom denne supertynne streken som forsvant igjen når testen tørket. I morges var det ingenting og kanskje kanskje noe svak skygge hvis man virkelig la godviljen til. Jeg hadde egentlig gitt opp denne runden men tenkte å ta en siste digital for sikkerhetsskyld. Glad for det nå ellers kunne det blitt noen glass vin i helgen. Tror virkelig det kan være noe rart med MS testene som jeg ser andre har snakka om. Lykke til videre alle gravide og prøvere :)

Hei! Må bare spørre.. hva slags test er den fra clearblue?:bag: Jeg får bare sånne tester:
1000012088.jpg

Er 14 dpo, så den er jo altfor svak for noe som helst, med mindre det er noe galt med testen da.:hilarious::hilarious: Kanskje jeg skal prøve et annet merke hvis jeg ikke får TR ila helgen!:bored:
 
Hei! Må bare spørre.. hva slags test er den fra clearblue?:bag: Jeg får bare sånne tester:
Vis vedlegget 436591
Er 14 dpo, så den er jo altfor svak for noe som helst, med mindre det er noe galt med testen da.:hilarious::hilarious: Kanskje jeg skal prøve et annet merke hvis jeg ikke får TR ila helgen!:bored:
Den med plusstegnet fra cb er digital ultra tidlig, blinker rødt når den har fått nok urin på seg
 
Back
Topp