❤️IKM uke 22❤️

Ja er jo grusomt slitsomt, men ser jo at du har fått kjempe fin strek ved IKM så da er det kanskje håp på at den kan bli sterkere hos meg også :nailbiting: er ganske så sikker på EL tiden da jeg fikk pos test og typiske el kramper. Men egget kan likevel ha festet seg sent.. Tok en til nå 2t senere klarer jo ikke å vente haha. Ser fortsatt den svake streken og den har farge i seg både på clear blue og babyplan.. Men tror faktisk ikke denne blir noe sterkere hvis det er baby strek før IKM om 3 dager..
Det er jo definitivt streker der, så kan ikke skjønne annet en at noe er på gang :joyful: Håper du får en skikkelig sterk strek snart!
 
Beklager maset mitt idag :facepalm: men nå gikk det over til å være litt brunlig utflod, er det positivt til festeblødning?
Tror det kan komme i alle former og farger( så lenge det ikke er klumper) :shy: jeg hadde bare 2-3 dråper friskt blod på papiret 7 dpo. Men har lest om de som har hatt det hvor det virker som mensen men så stopper det bare opp. Håper det er festeblødning, når er IKM? :Heartpink
 
Tror det kan komme i alle former og farger( så lenge det ikke er klumper) :shy: jeg hadde bare 2-3 dråper friskt blod på papiret 7 dpo. Men har lest om de som har hatt det hvor det virker som mensen men så stopper det bare opp. Håper det er festeblødning, når er IKM? :Heartpink
Lørdag eller søndag :nailbiting:
 
Dersom det er noe trøst er jeg 13 til 14 dager DPO og i går var første dag med antydning til skyggestreker. I dag har jeg svært svake streker.. men temperaturen støtter opp om positiv test.

Jeg hadde trolig en festeblødning i helgen. Og IKM er i dag el i morgen.
 

Vedlegg

  • IMG_1436.jpeg
    IMG_1436.jpeg
    698,2 KB · Visninger: 84
  • IMG_1435.jpeg
    IMG_1435.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 84
:nailbiting:Dersom det er noe trøst er jeg 13 til 14 dager DPO og i går var første dag med antydning til skyggestreker. I dag har jeg svært svake streker.. men temperaturen støtter opp om positiv test.

Jeg hadde trolig en festeblødning i helgen. Og IKM er i dag el i morgen.
Så fine streker! Dette gir meg håp :shy: :Heartpink håper det går veien, kjenner jeg gleder meg til å få et svar om det er skygge strek eller babystrek :Heartpink ikke lenge igjen nå før man får svaret
 
Evig symptom jakten :laughing002 meeen har noen hatt sure oppstøt før positiv test 12 dpo? Kan ikke huske å ha det sist gang når jeg ble gravid, da kom det mye senere.. :scratch Men pleier jo heller ikke å ha det til vanlig.. Har kjent det de siste to dagene.. :hilarious:
 
Evig symptom jakten :laughing002 meeen har noen hatt sure oppstøt før positiv test 12 dpo? Kan ikke huske å ha det sist gang når jeg ble gravid, da kom det mye senere.. :scratch Men pleier jo heller ikke å ha det til vanlig.. Har kjent det de siste to dagene.. :hilarious:
ja, har hatt konstant halsbrann siden 9 dpo ca. Er 4+4 nå :Heartred
 
Nå har ff plutselig funnet ut at jeg hadde el 19 mai, ikke 17, som den har ment sååå lenge :dead: skjønner ikke noe jeg.. men har uansett ikke tro for at vi fikk det til da så:bag:
IMG_4281.jpeg
IMG_4285.jpeg
 
snehvit90 - 33 - B3 - PP1 - EL ca. 18.05 - IKM 02.06

Slenger meg inn her etter å ha fulgt med ei stund på dere som er i gang med testingen. :)

Har egentlig ikke hatt noen følelse av at dette klaffet men tempen økte veldig i går (10 eller 9 dpo). Vet ikke om det betyr noe. Streksynet har også meldt sin ankomst :pompus:

IMG_5281.jpeg
 
Last edited:
Ventet en dag før jeg tok nye tester, make sure sine er like svak om ikke svakere enn før. Og metode sin tidlig test er blenda. Så tenker at jeg venter i spenning på tr :dead:
Denne var min første etter MA og da blødde jeg først i 5 dager, pause i 2 så blødde jeg i 2 nye dager. Så håper kroppen går tilbake til normalt igjen :Heartpink
 

Vedlegg

  • IMG_1041.jpeg
    IMG_1041.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 52
  • IMG_1042.jpeg
    IMG_1042.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 52
Back
Topp