❤️IKM uke 22❤️

Tok en ny test nå, men var litt utvannet da jeg bare klarte å ventet 1t :hilarious:
Men synes det er litt rart at det skal dukke opp noe i det hele tatt.. Hvis det ikke er noe, guud jeg blir jo bare forvirret her. Hva tror dere? Ser dere noe?
 

Vedlegg

  • IMG_4344.jpeg
    IMG_4344.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 82
  • IMG_4351.jpeg
    IMG_4351.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 87
  • IMG_4391.jpeg
    IMG_4391.jpeg
    764,8 KB · Visninger: 87
Tok en ny test nå, men var litt utvannet da jeg bare klarte å ventet 1t :hilarious:
Men synes det er litt rart at det skal dukke opp noe i det hele tatt.. Hvis det ikke er noe, guud jeg blir jo bare forvirret her. Hva tror dere? Ser dere noe?

Her ser jeg jo noe veldig tydelig!:wideyed: Ah, nå har jeg ikke helt fått med meg hvor mange dpo du er, men dette ser lovende ut spør du meg?! :nailbiting:
 
Her ser jeg jo noe veldig tydelig!:wideyed: Ah, nå har jeg ikke helt fått med meg hvor mange dpo du er, men dette ser lovende ut spør du meg?! :nailbiting:
Ååh så flott:love7. Veldig rart hvis de skal gi så sterke skygger... :scratchEr enten 11 dpo eller 12 dpo. Kommer litt ann på når egget slapp på dagen eller natten. Denne er mer sensitiv fra babyplan enn de andre jeg har lagt ut de siste to dagene. Men den svake streken kom opp med en gang. :scratch
Nå må jeg klare å holde meg i 3-4t med litt mer konsentrert urin.. Så jeg kan ta en ny :hilarious:
 
Ååh så flott:love7. Veldig rart hvis de skal gi så sterke skygger... :scratchEr enten 11 dpo eller 12 dpo. Kommer litt ann på når egget slapp på dagen eller natten. Denne er mer sensitiv fra babyplan enn de andre jeg har lagt ut de siste to dagene. Men den svake streken kom opp med en gang. :scratch
Nå må jeg klare å holde meg i 3-4t med litt mer konsentrert urin.. Så jeg kan ta en ny :hilarious:

Syns den er mye sterkere enn mange av de testene som legges ut her inne på forumet!! Veldig spennende, ikke drikk noe og hold deg noen timer - vi venter her vi!

Teller timer til dagens test her, haha!

(Gikk ikke an å legge inn emojier plutselig.....)
 
Syns den er mye sterkere enn mange av de testene som legges ut her inne på forumet!! Veldig spennende, ikke drikk noe og hold deg noen timer - vi venter her vi!

Teller timer til dagens test her, haha!

(Gikk ikke an å legge inn emojier plutselig.....)
Ååh nå fikk jeg et lite håp igjen :Heartpink :love7 hehehe så hyggelig at dere tar dere tid til å kommentere og analysere med meg, føler jeg legger ut i hytt og pine her :laughing002
Når skal du ta dagens test? Veldig spennende :nailbiting::Heartpink
 
Ååh nå fikk jeg et lite håp igjen :Heartpink :love7 hehehe så hyggelig at dere tar dere tid til å kommentere og analysere med meg, føler jeg legger ut i hytt og pine her :laughing002
Når skal du ta dagens test? Veldig spennende :nailbiting::Heartpink

Blir vel i 18-tiden når jeg får kommet meg hjem! :hilarious: Tenker ikke på annet nå:happy090

Er jo derfor vi har forumet, sånn at man kan dele gleder og sorger og annen crazyness:hilarious::Heartred Krysser fingrene for oss begge!!
 
Tok en ny test nå, men var litt utvannet da jeg bare klarte å ventet 1t :hilarious:
Men synes det er litt rart at det skal dukke opp noe i det hele tatt.. Hvis det ikke er noe, guud jeg blir jo bare forvirret her. Hva tror dere? Ser dere noe?
Wow! Testene dine blir jo bare sterkere og sterkere jo! Det er et godt tegn❤️
 
Tok en ny test nå, men var litt utvannet da jeg bare klarte å ventet 1t :hilarious:
Men synes det er litt rart at det skal dukke opp noe i det hele tatt.. Hvis det ikke er noe, guud jeg blir jo bare forvirret her. Hva tror dere? Ser dere noe?
Det var jo sånn jeg holdt på i flere dager også. Streken var der, så var den ikke der, så trodde jeg det var skygger, så ikke. Dyppet en test i vann for og prøve. Er så slitsomt.. Men er du sikker på at du hadde el når du trodde? Ellers kan jo også egget bruke litt tid på og gjøre det det skal. Man skal jo strengt tatt ikke få strek, iallefall ikke så sterk uten grunn :scratch
 
Det var jo sånn jeg holdt på i flere dager også. Streken var der, så var den ikke der, så trodde jeg det var skygger, så ikke. Dyppet en test i vann for og prøve. Er så slitsomt.. Men er du sikker på at du hadde el når du trodde? Ellers kan jo også egget bruke litt tid på og gjøre det det skal. Man skal jo strengt tatt ikke få strek, iallefall ikke så sterk uten grunn :scratch
Ja er jo grusomt slitsomt, men ser jo at du har fått kjempe fin strek ved IKM så da er det kanskje håp på at den kan bli sterkere hos meg også :nailbiting: er ganske så sikker på EL tiden da jeg fikk pos test og typiske el kramper. Men egget kan likevel ha festet seg sent.. Tok en til nå 2t senere klarer jo ikke å vente haha. Ser fortsatt den svake streken og den har farge i seg både på clear blue og babyplan.. Men tror faktisk ikke denne blir noe sterkere hvis det er baby strek før IKM om 3 dager..
 

Vedlegg

  • IMG_4452.jpeg
    IMG_4452.jpeg
    2,7 MB · Visninger: 61
  • IMG_4420.jpeg
    IMG_4420.jpeg
    207,9 KB · Visninger: 61
  • IMG_4418.jpeg
    IMG_4418.jpeg
    508,9 KB · Visninger: 61
Back
Topp