❤️IKM uke 22❤️

Dilemma, nå må jeg tisse og holdt meg i lang tid. Men venter på at porter buddy skal komme på døren med tester :hilarious: er nr 10 i køen og de leverer for nr 6 nå.. :dead:
Tisset i koppen er vel holdbart til du mottar pakken? :)
 
Ja vet at den er ugyldig som jeg skrev :Heartpink
Var ikke meningen å virke "harsh" altså, er bare så skummelt når folk sier ting som at siden den ble positiv litt etter tiden så må det være håp. Å det syns jeg er så ødeleggende, for clearblue er ekstremt vanlig å få strek etter tiden er gått ut. Så tenkte det var verdt å nevne da det ikke er alle som er klare over det! Samme gjelder mtp å åpne digitale tester, det nytter ikke å sjekke svar der.
Og annen info ang tester som er nyttig for flere å vite, så alt var ikke dirkete ment til deg altså :happy:
 
Var ikke meningen å virke "harsh" altså, er bare så skummelt når folk sier ting som at siden den ble positiv litt etter tiden så må det være håp. Å det syns jeg er så ødeleggende, for clearblue er ekstremt vanlig å få strek etter tiden er gått ut. Så tenkte det var verdt å nevne da det ikke er alle som er klare over det! Samme gjelder mtp å åpne digitale tester, det nytter ikke å sjekke svar der.
Og annen info ang tester som er nyttig for flere å vite, så alt var ikke dirkete ment til deg altså :happy:
Ja veldig flott med informasjon og erfaringer. Det setter jeg pris på :Heartpink men noen ganger er det godt å bare ha et lite håp, det gir litt kort varig glede:joyful: Har selv testet gjennom 3 år når vi forsøkte på vår første, så vet jo egentlig at det er ikke strek eller gyldig før man ser den tydelig innenfor den gitte tidsrammen. Men man kan bli litt overgiret når man tror det skal bli noe, og det kan være godt det også. Selvom skuffelsen kommer som regel ved Tr 15 dpo :dead:
 
20240528_061930.jpg

Har en dårlig magefølelse. Kjennes ut som tr skal dukke opp når som helst. Syns også de er trege til og slå ut. Tar flere minutter og få en ordentlig strek :scratch
(Bilde tatt akkurat på 5min)
 
Tempekurven min fortsatte oppover i dag, ikm i morgen. Og svake streker på test midt på dag i går.

Legger man godviljen til kan man skimte ett pluss på cb testen fra natten… men tester igjen i ettermiddag/ kveld.

Har en veldig god følelse på at jeg er gravid, har ihvertfall litt andre lyster nå enn dager med PMS
 
Nå tror jeg snart gir opp testingen og håpet om babystrek :hilarious: føler alt er bare tulle streker, siden de ikke blir sterkere og man kan nesten ikke ser noe strek. Hvis jeg hadde vært gravid ville det kommet en antydning til strek... Er enten 11 dpo eller 12 dpo.. De fleste får jo positiv test i følge statistikken nå.. :scratch Her er alle testene fra i dag 3 stk forskjellige merker med forskjellig sensitivitet, tatt innenfor tiden, satt på stoppeklokke så jeg skulle være sikker på at de var gyldige :laughing002
 

Vedlegg

  • IMG_4335.jpeg
    IMG_4335.jpeg
    349,2 KB · Visninger: 51
  • IMG_4248.jpeg
    IMG_4248.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 51
  • IMG_4301.jpeg
    IMG_4301.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 53
  • IMG_4300.jpeg
    IMG_4300.jpeg
    797,3 KB · Visninger: 52
  • IMG_4331.jpeg
    IMG_4331.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 46
  • IMG_4265.jpeg
    IMG_4265.jpeg
    3,6 MB · Visninger: 53
Tror man bare blir litt sprø og lei av disse negative testene, som igjen gjør at man fort mister håpet. Men det er jo selvfølgelig ikke over før TR kommer :nailbiting:

Har smerter i korsryggen, murringer i magen, av og på kvalme og noe ømme pupper…
Ja, helt enig! Hadde skikkelig troa og håpet denne perioden, var bare en følelse at det gikk ( i tillegg til trøtthet, svimmel(tung i hodet) murringer, små kvalme, stikk i korsryggen, ligament smerte plutselig) så føler det har vært så mye som tilsier at det er noe på gang.

Men som du sier så er ikke alt håp ute enda, før tr kommer. :love7
Fikk noen nye tester i posten nå haha, tidlig tester fra babyplsn og tidlig clear blue, har jo testet med clear blue og babyplsn som er 25ml/u sensitive de to siste dagene.. Så tenkte jeg skulle ta en siste test på ettermiddagen før jeg gir dette en pause:hilarious:
 
Ja, helt enig! Hadde skikkelig troa og håpet denne perioden, var bare en følelse at det gikk ( i tillegg til trøtthet, svimmel(tung i hodet) murringer, små kvalme, stikk i korsryggen, ligament smerte plutselig) så føler det har vært så mye som tilsier at det er noe på gang.

Men som du sier så er ikke alt håp ute enda, før tr kommer. :love7
Fikk noen nye tester i posten nå haha, tidlig tester fra babyplsn og tidlig clear blue, har jo testet med clear blue og babyplsn som er 25ml/u sensitive de to siste dagene.. Så tenkte jeg skulle ta en siste test på ettermiddagen før jeg gir dette en pause:hilarious:
Lurer på om det kanskje var festeblødning nå når jeg var på do :nailbiting: var så vidt noen dråper på papiret
 
Nå tror jeg snart gir opp testingen og håpet om babystrek :hilarious: føler alt er bare tulle streker, siden de ikke blir sterkere og man kan nesten ikke ser noe strek. Hvis jeg hadde vært gravid ville det kommet en antydning til strek... Er enten 11 dpo eller 12 dpo.. De fleste får jo positiv test i følge statistikken nå.. :scratch Her er alle testene fra i dag 3 stk forskjellige merker med forskjellig sensitivitet, tatt innenfor tiden, satt på stoppeklokke så jeg skulle være sikker på at de var gyldige :laughing002
Skimter strek her også! Kan det hende du har en kjemisk da kanskje? :( Har jo sett streker på alle dine, men de blir ikke sterkere, det er jo typisk kjemiske :(❤️
 
Back
Topp