Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det ikke en veldig svak strek jeg ser der?Så måtte jeg prøve en test fra normal. Skal slutte og spamme snart
Vis vedlegget 436032
Lever i håpet Men disse skal være 25mlu, mens depå 10mlu ikke slo utEr det ikke en veldig svak strek jeg ser der?
Redigerte litt, ser strek Men det kan også være skygge da, hvor mange DPO?Så måtte jeg prøve en test fra normal. Skal slutte og spamme snart
Vis vedlegget 436032
Skimter noe herKlarte ikke dy meg likevel Men nå tok jeg make sure sine, idag tidlig på morgenurinen var det babyplan. Men er disse testene tidlig tester? De fra babyplan bestilte jeg vanlig og ikke tidlig
P.s kan man bli kurert fra testesyken?
Oi! Her ser jeg strek!!Klarte ikke dy meg likevel Men nå tok jeg make sure sine, idag tidlig på morgenurinen var det babyplan. Men er disse testene tidlig tester? De fra babyplan bestilte jeg vanlig og ikke tidlig
P.s kan man bli kurert fra testesyken?
Klandrer deg ikke! Jeg skulle ha noen dagers pause, holdt 5 timerTror jeg ryker på en til test i kveld
Ja, det ser jo veldig sånn ut Men tør ikke helt og tro på det Er 8dpoRedigerte litt, ser strek Men det kan også være skygge da, hvor mange DPO?
Der er det jo strek!Vis vedlegget 436042
Man skulle jo tro det gikk an å gå på do uten å ta den 5 testen i dag?? Bestiller aldri nok tester, tenker alltid at jeg skal ha mer selvkontroll enn dette
Jeg synes jeg ser selv, men ligner på samme skyggestrek som har vært på nesten alleDer er det jo strek!
Hatt litt i dagFlere som har krampe/murringer ?
Ja føler mine også er skygge streker, siden de ikke blir sterkere..Jeg synes jeg ser selv, men ligner på samme skyggestrek som har vært på nesten alle
Syns jeg ser noe på et par av bildeneNå er jeg så skuffet, føler alle de testene jeg har tatt tidligere er bare tull. Testet med baby plan sin nå. Kan ikke se noe strek. Trodde kanskje den dukket opp litt i starten, men tror jeg bare fantaserer streken. Dette er hvorfor man ikke begynner testing tidlig. Jeg burde ha ventet, men ble litt overgiret kan man si. Skjønner det bare ikke. Har begynt å få sånn ligament smerter som jeg hadde ved forrige graviditet og vondt bak i korsryggen. Men er vel bare tante rød som er på vei..