❤️IKM uke 22❤️

Så måtte jeg prøve en test fra normal. Skal slutte og spamme snart :shy:
20240525_141654.jpg
 
Klarte ikke dy meg likevel :help :help :help Men nå tok jeg make sure sine, idag tidlig på morgenurinen var det babyplan. Men er disse testene tidlig tester? De fra babyplan bestilte jeg vanlig og ikke tidlig :dead:
P.s kan man bli kurert fra testesyken? :rolleyes:
 

Vedlegg

  • IMG_1017.jpeg
    IMG_1017.jpeg
    2,4 MB · Visninger: 60
  • IMG_1018.png
    IMG_1018.png
    6,7 MB · Visninger: 60
Nå er jeg så skuffet, føler alle de testene jeg har tatt tidligere er bare tull. Testet med baby plan sin nå. Kan ikke se noe strek. Trodde kanskje den dukket opp litt i starten, men tror jeg bare fantaserer streken. Dette er hvorfor man ikke begynner testing tidlig. Jeg burde ha ventet, men ble litt overgiret kan man si. Skjønner det bare ikke. Har begynt å få sånn ligament smerter som jeg hadde ved forrige graviditet og vondt bak i korsryggen. Men er vel bare tante rød som er på vei.. :rolleyes:
 

Vedlegg

  • IMG_3981.jpeg
    IMG_3981.jpeg
    577,6 KB · Visninger: 47
  • IMG_3999.jpeg
    IMG_3999.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 51
  • IMG_4006.jpeg
    IMG_4006.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 53
  • IMG_4008.jpeg
    IMG_4008.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 50
  • IMG_4021.jpeg
    IMG_4021.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 52
Nå er jeg så skuffet, føler alle de testene jeg har tatt tidligere er bare tull. Testet med baby plan sin nå. Kan ikke se noe strek. Trodde kanskje den dukket opp litt i starten, men tror jeg bare fantaserer streken. Dette er hvorfor man ikke begynner testing tidlig. Jeg burde ha ventet, men ble litt overgiret kan man si. Skjønner det bare ikke. Har begynt å få sånn ligament smerter som jeg hadde ved forrige graviditet og vondt bak i korsryggen. Men er vel bare tante rød som er på vei.. :rolleyes:
Syns jeg ser noe på et par av bildene :scratch
 
Back
Topp