❤️IKM uke 22❤️

Åå da er det jo ikke lenge igjen før du vet! :D jeg har jo myyye lengre å vente :( og jeg ser jo nå at jeg har bommet på ikm med en hel uke, så da var det ikke så rart! Herregud hvor surrete går det an å bli :laughing001
Er ikke det; om det skulle være noe, håper jeg på å kunne se det allerede imorgen :shy: fikk svak positiv med de to vi har, 9 dpo så:joyful: surrete er lov:laughing002
 
IMG_2216.jpeg
IMG_2216.jpeg

Frustrerende at jeg kan se en svak skyggestrek på alle testene. Blir så motløs :depressed:
 
Syns det blir vanskeligere å se nesten streken min. Så er vel kanskje ikke noe likevel? Ser at det er 6 eller 8 dager til ikm, siden jeg har null kontroll på syklus ette prevensjon og MA. Så alt er sånn ca land her :rolleyes:
 

Vedlegg

  • IMG_1010.jpeg
    IMG_1010.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 41
Syns det blir vanskeligere å se nesten streken min. Så er vel kanskje ikke noe likevel? Ser at det er 6 eller 8 dager til ikm, siden jeg har null kontroll på syklus ette prevensjon og MA. Så alt er sånn ca land her :rolleyes:
Skimter noe, men vanskelig å si om det er skygge eller baby:dontknow❤️
 
Bra det ikke er jeg som er på kanten til galskap :smiley-ashamed004 har trodd i tidligere sykluser at jeg har sett noe da også, men så dukker tr som vanlig opp.. kjenner jeg forbereder meg på det nå også, den gode følelsen er borte :shy:
Men du er vel bare 8/9 DPO? Må fortsatt ikke gi opp❤️ Hadde jeg ikke sett noe på 10 DPO da hadde jeg begynt å gi opp litt:bag: Men det er teit det også, for egget kan feste seg 11 DPO også, og da får man ikke positiv før 12-13 DPO!
 
Vet ikke hva jeg ser/ikke ser lenger jeg.. Kan ikke testen bare være helt blenda eller litt tydelig liksom :arghh: Dette er jo egentlig ikke en PP sånn sett, vi hadde et "uhell". Så om det ikke blir noen baby så er jo det egentlig helt greit, men nå kjenner jeg jo at jeg nesten blir litt skuffa :rolleyes: Så kanskje det blir en ekte PP om ikke så lenge :hilarious:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20240525_114815_Adobe Photoshop Express.jpg
    Screenshot_20240525_114815_Adobe Photoshop Express.jpg
    192,5 KB · Visninger: 50
  • Screenshot_20240525_113333_Adobe Photoshop Express.jpg
    Screenshot_20240525_113333_Adobe Photoshop Express.jpg
    212,9 KB · Visninger: 56
  • Screenshot_20240525_113122_Adobe Photoshop Express.jpg
    Screenshot_20240525_113122_Adobe Photoshop Express.jpg
    249,8 KB · Visninger: 51
Dagens test, litt utvannet urin. Men det er en strek der?? bare helt umulig å få frem. Så at fargestoffer la seg rundt når den virket. Men nå ser jeg den ikke såå tydelig. 9 dpo
 

Vedlegg

  • IMG_3967.jpeg
    IMG_3967.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 54
  • IMG_3960.jpeg
    IMG_3960.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 53
Last edited:
Vet ikke hva jeg ser/ikke ser lenger jeg.. Kan ikke testen bare være helt blenda eller litt tydelig liksom :arghh: Dette er jo egentlig ikke en PP sånn sett, vi hadde et "uhell". Så om det ikke blir noen baby så er jo det egentlig helt greit, men nå kjenner jeg jo at jeg nesten blir litt skuffa :rolleyes: Så kanskje det blir en ekte PP om ikke så lenge :hilarious:
Der er det strek!!! :hello2 :Heartpink
 
Å der gikk startskuddet for galskapen da jeg er på test nr2 8dpo :shifty: Klarte og vente 6timer da. Tror jeg må kjøpe flere tester:shy:Vis vedlegget 436024
Har så lyst selv å ta en til test, men er jo fryktlig bortkastet. Haha vil jo ikke bli noe sterkere nå.. :laughing002 :hilarious: Men utrolig vanskelig å holde seg. Godt å se at det er andre som er like teste gal som meg! Vil bare at tiden skal gå frem til 1-2 dager før IKM
 
Har så lyst selv å ta en til test, men er jo fryktlig bortkastet. Haha vil jo ikke bli noe sterkere nå.. :laughing002 :hilarious: Men utrolig vanskelig å holde seg. Godt å se at det er andre som er like teste gal som meg! Vil bare at tiden skal gå frem til 1-2 dager før IKM
Ja, når det porten først er åpen så er det vanskelig og kontrollere seg :hilarious: Det kan jo hende streken dukker opp denne gangen:hilarious:
 
Back
Topp