Hmm, ja da skjedde nok EL sent på kvelden 16 mai eller natt til 17 maiHehe ja spurte et spørsmål ut fra det du sa. Tok test tidlig på morningen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm, ja da skjedde nok EL sent på kvelden 16 mai eller natt til 17 maiHehe ja spurte et spørsmål ut fra det du sa. Tok test tidlig på morningen.
Jeg ser! Utifra de streken ville jeg sagt du er 8/9 DPO Ser ut som babystreker!Har kun fått tatt bilde av noen få av de. Har lagt ut noen bilder tidligere i tråden, men de har jeg slettet fra telefonen. Veldig vanskelig å få med på bilder, men har liksom sett slike på alle (på tvers av merker). Men nå føler jeg at det bare er tullestreker og at alle symptomer er vekk
Oi,jeg ser strekene , hvor lenge har de vært sånn? Det kan jo ikke være tulle streker.. Må jo være baby strek!! Ihvertfall prøvd å feste seg. Er jo det som er ulempen med å teste så tidlig er jo at man kan oppdage at det ble kjemisk men det tar jo veldig lang tid i starten før hcg konsentrasjonen øker i urinen så jeg har troa! <3Har kun fått tatt bilde av noen få av de. Har lagt ut noen bilder tidligere i tråden, men de har jeg slettet fra telefonen. Veldig vanskelig å få med på bilder, men har liksom sett slike på alle (på tvers av merker). Men nå føler jeg at det bare er tullestreker og at alle symptomer er vekk
Vi hadde vel sex 20., 22., 23. og i dag den 24. - så da kan det kanskje gå håper vi klarer i morgen også da, hehe! Begynner å trenge en pause nåHar dere hatt sex dagene før da? Om du har EL i dag er det absolutt ikke forsent! Ha sex i kveld og kanskje i morgen også, det er perfekt det
Ser dessverre ingenting men det er fortsatt tidlig da! Jeg har aldri fått svaaaak positiv før 9 DPOVis vedlegget 435982Dagens siste test, og jeg synes jo som vanlig at jeg kan se antydning til strek.. flere som ser?
Hatt skyggestrek på tidligtestene i dag også, dette er jo vanlig så dermed ikke samme batch
Åja Da trenger dere nok ikke i morgen! Men i dag er det nok lurt å hoppe i høyet Ja etter EL trenger jeg alltid en lang pause, kan bli for mye av det gode ogsåVi hadde vel sex 20., 22., 23. og i dag den 24. - så da kan det kanskje gå håper vi klarer i morgen også da, hehe! Begynner å trenge en pause nå
Haha, godt å høre det ikke bare er meg! Og nå begynner den eviglange ventingen da…….Åja Da trenger dere nok ikke i morgen! Men i dag er det nok lurt å hoppe i høyet Ja etter EL trenger jeg alltid en lang pause, kan bli for mye av det gode også
Jeg ser! Utifra de streken ville jeg sagt du er 8/9 DPO Ser ut som babystreker!
Vært sånn i noen få dager om jeg husker rett. Blir spennende å se om den endrer seg! Kan ha vært en streifer, absolutt. Kan stemme med 8/9 dpo. Jeg har så håpløs syklus for tiden, så vet jeg hvertfall ikke er mer enn 10 dpo, men kan være en del kortereOi,jeg ser strekene , hvor lenge har de vært sånn? Det kan jo ikke være tulle streker.. Må jo være baby strek!! Ihvertfall prøvd å feste seg. Er jo det som er ulempen med å teste så tidlig er jo at man kan oppdage at det ble kjemisk men det tar jo veldig lang tid i starten før hcg konsentrasjonen øker i urinen så jeg har troa! <3
Blir spennende de neste dagene da, du får oppdatere oss når du tar nye testerVært sånn i noen få dager om jeg husker rett. Blir spennende å se om den endrer seg! Kan ha vært en streifer, absolutt. Kan stemme med 8/9 dpo. Jeg har så håpløs syklus for tiden, så vet jeg hvertfall ikke er mer enn 10 dpo, men kan være en del kortere
Ser jeg en antydning til en liiiiten strek derJada jada, vet den ikke er gyldig
Men her er samme test etter 10 min!Vis vedlegget 435986
Jaa.. men den har begynt å tørke da. Så kan ikke ta den seriøst Samtidig lurer jeg veldig på om det kan være noe der da..Ser jeg en antydning til en liiiiten strek der
Ååh så vanskelig å vente Hvor mange dpo er du nå?Ble et par til i dag å men ser null, niks å nadaVis vedlegget 436001Vis vedlegget 436002Vis vedlegget 436003
Bare 8Ååh så vanskelig å vente Hvor mange dpo er du nå?
Åå da er det jo ikke lenge igjen før du vet! jeg har jo myyye lengre å vente og jeg ser jo nå at jeg har bommet på ikm med en hel uke, så da var det ikke så rart! Herregud hvor surrete går det an å bliBare 8