Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaVil skygge streker dukke opp dersom man legger på negativt filter?
Skimter noe derDer da? Tar av med masing her nå
Vis vedlegget 435937
Ja kan se noe der jaDer da? Tar av med masing her nå
Vis vedlegget 435937
Skimter noe der
Det er vel bare en skyggeJa kan se noe der ja
Når skal du ta ny test da??Klarte ikke å vente ofc, tok en til nå synes å se kanskje noe der. Eller så bare fantaserer jeg streker 8 dpo
Vil helst vente til 10 dpo, men har en til av den jeg tok i ste, så kanskje jeg tar den i morgen 9dpo. Håper baby plan sine tester kommer i morgen i postkassen.Når skal du ta ny test da??
Jeg tror egget festet seg i går, pgr av den lille blod dråpen jeg hadde på papiret + kramper før og litt etterpå. Så da tar det jo litt tid før det gir ordentlig utslag på testene...Vil helst vente til 10 dpo, men har en til av den jeg tok i ste, så kanskje jeg tar den i morgen 9dpo. Håper baby plan sine tester kommer i morgen i postkassen.
Når skal du ta test? eller har du tatt?Når skal du ta ny test da??
Høres smart ut! Spennende, gleder meg til du tar nyVil helst vente til 10 dpo, men har en til av den jeg tok i ste, så kanskje jeg tar den i morgen 9dpo. Håper baby plan sine tester kommer i morgen i postkassen.
Jeg er 4+3 jeg Sniker bare litt Er jo sååå spennende å følge med i disse IKM gruppene, håper å se alle sammen i februar gruppenNår skal du ta test? eller har du tatt?
Åja hahha! Gratulerer så mye!! Gøy du heier på ossJeg er 4+3 jeg Sniker bare litt Er jo sååå spennende å følge med i disse IKM gruppene, håper å se alle sammen i februar gruppen
Tusen takkÅja hahha! Gratulerer så mye!! Gøy du heier på oss
Som regel ikke. Men har opplevd det med tørkede testerVil skygge streker dukke opp dersom man legger på negativt filter?
Ser noe på beggeHar offisielt blitt en testetøs. Helt unødvendig å teste så tidlig, men bare har en følelse på at de skal slå ut Føler meg bortskjemt da jeg ble gravid i januar og ikke oppdaget det før clear blue viste 2-3 uker. Tenkte det skjer når det skjer. Men nå etter MA har jeg blitt helt besatt av disse testene
Skimter no der! Hvor mange DPO??Har offisielt blitt en testetøs. Helt unødvendig å teste så tidlig, men bare har en følelse på at de skal slå ut Føler meg bortskjemt da jeg ble gravid i januar og ikke oppdaget det før clear blue viste 2-3 uker. Tenkte det skjer når det skjer. Men nå etter MA har jeg blitt helt besatt av disse testene
Ser også noe, så spennendeHar offisielt blitt en testetøs. Helt unødvendig å teste så tidlig, men bare har en følelse på at de skal slå ut Føler meg bortskjemt da jeg ble gravid i januar og ikke oppdaget det før clear blue viste 2-3 uker. Tenkte det skjer når det skjer. Men nå etter MA har jeg blitt helt besatt av disse testene
Skimter no der! Hvor mange DPO??
Veldig spennende! Er ikke helt sikkert på når EL var, men tror jeg er på 8 eller 9 dpo. Så blir gal av ventingenSer også noe, så spennende