❤️IKM uke 22❤️

Der da? :laughing002 Tar av med masing her nå:shy:
IMG_4272.jpeg
 
Vil helst vente til 10 dpo, men har en til av den jeg tok i ste, så kanskje jeg tar den i morgen 9dpo. Håper baby plan sine tester kommer i morgen i postkassen.:Heartpink
Jeg tror egget festet seg i går, pgr av den lille blod dråpen jeg hadde på papiret + kramper før og litt etterpå. Så da tar det jo litt tid før det gir ordentlig utslag på testene...
 
Vil helst vente til 10 dpo, men har en til av den jeg tok i ste, så kanskje jeg tar den i morgen 9dpo. Håper baby plan sine tester kommer i morgen i postkassen.:Heartpink
Høres smart ut! Spennende, gleder meg til du tar ny❤️
 
Har offisielt blitt en testetøs. Helt unødvendig å teste så tidlig, men bare har en følelse på at de skal slå ut :happy090 Føler meg bortskjemt da jeg ble gravid i januar og ikke oppdaget det før clear blue viste 2-3 uker. Tenkte det skjer når det skjer. Men nå etter MA har jeg blitt helt besatt av disse testene :bag::help
 

Vedlegg

  • IMG_1009.png
    IMG_1009.png
    7,8 MB · Visninger: 48
Har offisielt blitt en testetøs. Helt unødvendig å teste så tidlig, men bare har en følelse på at de skal slå ut :happy090 Føler meg bortskjemt da jeg ble gravid i januar og ikke oppdaget det før clear blue viste 2-3 uker. Tenkte det skjer når det skjer. Men nå etter MA har jeg blitt helt besatt av disse testene :bag::help
Ser noe på begge :shy:
 
Har offisielt blitt en testetøs. Helt unødvendig å teste så tidlig, men bare har en følelse på at de skal slå ut :happy090 Føler meg bortskjemt da jeg ble gravid i januar og ikke oppdaget det før clear blue viste 2-3 uker. Tenkte det skjer når det skjer. Men nå etter MA har jeg blitt helt besatt av disse testene :bag::help
Skimter no der! Hvor mange DPO??❤️
 
Har offisielt blitt en testetøs. Helt unødvendig å teste så tidlig, men bare har en følelse på at de skal slå ut :happy090 Føler meg bortskjemt da jeg ble gravid i januar og ikke oppdaget det før clear blue viste 2-3 uker. Tenkte det skjer når det skjer. Men nå etter MA har jeg blitt helt besatt av disse testene :bag::help
Ser også noe, så spennende
 
Vil dere utifra disse testene sagt at eggløsning var CD14 eller 15? Premom sier eggløsning er CD14.. men er litt usikker siden den var positiv i to dager :angelic:
IMG_5286.jpeg
 
Back
Topp