❤️IKM uke 22❤️

IMG_2179.jpeg
Bleh :dead: testetoget ruller og går
 
Det og vente til 10dpo gikk som forventet, å her er første test 7dpo:shifty:
20240524_075917.jpg
 
Føyk på intet mindre en 3 tester på morningen i dag..:hilarious: alle var like blanke, dog tror jeg en hadde meeeget lite fargestoff, da det var bare sååååvist kontrollinja kom opp :dead:
 
Ser dere strek ? alt for tidlig å teste, men er 8dpo i dag.
 

Vedlegg

  • IMG_3752.jpeg
    IMG_3752.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 47
  • IMG_3742.jpeg
    IMG_3742.jpeg
    729 KB · Visninger: 51
  • IMG_3740.jpeg
    IMG_3740.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 47
Føyk på intet mindre en 3 tester på morningen i dag..:hilarious: alle var like blanke, dog tror jeg en hadde meeeget lite fargestoff, da det var bare sååååvist kontrollinja kom opp :dead:
Haha kjenner meg igjen.. begynte å teste allerde 6 dpo pgr av "symptomer" skulle egentlig vente til 2 dager før IKM. Men nå er det for sent. Så her blir det test hver dag flere ganger
 
Haha kjenner meg igjen.. begynte å teste allerde 6 dpo pgr av "symptomer" skulle egentlig vente til 2 dager før IKM. Men nå er det for sent. Så her blir det test hver dag flere ganger
Testet først igår jeg å, 6dpo:dead: har egentlig null symptomer, å null tro:hilarious: så tiden vil vise:laughing002
 
Kan egentlig ikke si jeg ser noe. Men er ennå tidlig:shy:
Ja helt umulig å ta bilde av, men kan være strek synet som lurer meg fikk en liten spot ( 2-3 dråper på papiret i går) som jeg lurer på kan være festeblødning. Er veldig svimmel og tett i nesen. Meeeen tiden vil vise om disse tidlig tegnene mine er noe hold i
 
Ja helt umulig å ta bilde av, men kan være strek synet som lurer meg fikk en liten spot ( 2-3 dråper på papiret i går) som jeg lurer på kan være festeblødning. Er veldig svimmel og tett i nesen. Meeeen tiden vil vise om disse tidlig tegnene mine er noe hold i
Har streksyn til de grader jeg å, men på denne kunne jeg ikke se noe :shy:
 
Redigert i negativ filter. Er jo ultra tidlig og veeeeeeeeldig svak så svak at det ikke er sikkert at det er noe..
 

Vedlegg

  • IMG_3809.jpeg
    IMG_3809.jpeg
    210,1 KB · Visninger: 48
  • IMG_3755.jpeg
    IMG_3755.jpeg
    2,4 MB · Visninger: 47
  • IMG_3810.jpeg
    IMG_3810.jpeg
    43,7 KB · Visninger: 42
  • IMG_3764.jpeg
    IMG_3764.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 44
Back
Topp