Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha kjenner meg igjen.. begynte å teste allerde 6 dpo pgr av "symptomer" skulle egentlig vente til 2 dager før IKM. Men nå er det for sent. Så her blir det test hver dag flere gangerFøyk på intet mindre en 3 tester på morningen i dag.. alle var like blanke, dog tror jeg en hadde meeeget lite fargestoff, da det var bare sååååvist kontrollinja kom opp
Kan egentlig ikke si jeg ser noe. Men er ennå tidligSer dere strek ? alt for tidlig å teste, men er 8dpo i dag.
Testet først igår jeg å, 6dpo har egentlig null symptomer, å null tro så tiden vil viseHaha kjenner meg igjen.. begynte å teste allerde 6 dpo pgr av "symptomer" skulle egentlig vente til 2 dager før IKM. Men nå er det for sent. Så her blir det test hver dag flere ganger
Føler jeg skimter no! Men de testene er vel litt kjent for skyggeSer dere strek ? alt for tidlig å teste, men er 8dpo i dag.
Ja helt umulig å ta bilde av, men kan være strek synet som lurer meg fikk en liten spot ( 2-3 dråper på papiret i går) som jeg lurer på kan være festeblødning. Er veldig svimmel og tett i nesen. Meeeen tiden vil vise om disse tidlig tegnene mine er noe hold iKan egentlig ikke si jeg ser noe. Men er ennå tidlig
Den hadde blå farge i seg, men kan vel bare være skygge det å ja.. Guud så grusomt å vente!Føler jeg skimter no! Men de testene er vel litt kjent for skygge
Har streksyn til de grader jeg å, men på denne kunne jeg ikke se noeJa helt umulig å ta bilde av, men kan være strek synet som lurer meg fikk en liten spot ( 2-3 dråper på papiret i går) som jeg lurer på kan være festeblødning. Er veldig svimmel og tett i nesen. Meeeen tiden vil vise om disse tidlig tegnene mine er noe hold i
Hehe det forstår jeg godt! Jeg ser det nesten ikke selv en gangHar streksyn til de grader jeg å, men på denne kunne jeg ikke se noe
Var sånn med meg forrige pp jeg så noe på omtrent altHehe det forstår jeg godt! Jeg ser det nesten ikke selv en gang
Kan såvidt se den på det uredigerte, men tror desverre det er en av de berømte skyggene, som disse er blitt kjent forRedigert i negativ filter. Er jo ultra tidlig og veeeeeeeeldig svak så svak at det ikke er sikkert at det er noe..
Ja, redd for det. Får bare vente håper det utvikler seg til baby strekKan såvidt se den på det uredigerte, men tror desverre det er en av de berømte skyggene, som disse er blitt kjent for
Krysser fingerne for degJa, redd for det. Får bare vente håper det utvikler seg til baby strek
Takk ser du btw denne da? Hvis det var skygge ville den fått sånn lys farge i negativ?Krysser fingerne for deg