Ser noe her! Hvor mange DPO?Redigert i negativ filter. Er jo ultra tidlig og veeeeeeeeldig svak så svak at det ikke er sikkert at det er noe..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser noe her! Hvor mange DPO?Redigert i negativ filter. Er jo ultra tidlig og veeeeeeeeldig svak så svak at det ikke er sikkert at det er noe..
Her er mine når jeg ikke var gravid, (den svaaake streken er teststrek og den sterke er kontrollstrek), så det kan jo selvfølgelig være skyggestreker du også har blåfarge tester er veldig kjent for skygger, men ja det spørs jo litt hvor mange DPO du er iforhold til om din er skygge eller ikke!Takk ser du btw denne da? Hvis det var skygge ville den fått sånn lys farge i negativ?
Kan ikke si jeg ser noe på den negativtedigerte..Takk ser du btw denne da? Hvis det var skygge ville den fått sånn lys farge i negativ?
bare 8 DPO!Ser noe her! Hvor mange DPO?
Tror du er gravid jeg! du er 8 DPO og har fått «skygger» på to nå, så er ikke så usannsynlig at det der er skyggestreker altså! Har du andre type tester også?Klarte ikke å vente ofc, tok en til nå synes å se kanskje noe der. Eller så bare fantaserer jeg streker 8 dpo
Der ser jeg noe!Klarte ikke å vente ofc, tok en til nå synes å se kanskje noe der. Eller så bare fantaserer jeg streker 8 dpo
Ser dessverre ingenting der Hvor mange DPO?Kom hjem, å føk på fler jeg å føler jeg kan se noooooe på first responsen(stav) men de andre er jeg mer usikker på
Vis vedlegget 435930Vis vedlegget 435931
Vis vedlegget 435932Vis vedlegget 435933
Det er nok sikkert ingenting heller, kun streksynet mitt som kødder med meg igjen bare 7dpoSer dessverre ingenting der Hvor mange DPO?
Ååhh 7 DPO bare ja, da har du god tid!! Håper sånn for deg at du får babystrek denne gangen!Det er nok sikkert ingenting heller, kun streksynet mitt som kødder med meg igjen bare 7dpo
Er det, så veit jo det et for tidlig til å kunne se noe klart når jeg redigerte ennå litt til, syns jeg det ble tydligere, men er nok bare meg #utålmodigtestetøsÅåhh 7 DPO bare ja, da har du god tid!! Håper sånn for deg at du får babystrek denne gangen!
Åååh Venter på flere i posten, har bestilt fra baby plan, ++ jeg har noen digitale liggende som jeg venter med til jeg er nærmere IKM og får tydelig streker nok på tidlig testene. Guud er jo så spennende. Kroppen min forteller meg at jeg er gravid med symptomer som jeg hadde sist gang. Meeen tror det ikke før jeg ser en helt tydelig strek og ikke "skygge streker"Tror du er gravid jeg! du er 8 DPO og har fått «skygger» på to nå, så er ikke så usannsynlig at det der er skyggestreker altså! Har du andre type tester også?
Ser dessverre ikke noe strek på de, men jeg hadde også helt blenda hvit i går 7DPO, var i dag jeg kunne begynne å merke kanskje at det blir en strek der. Satser på at dine også blir sterkere i morgenKom hjem, å føk på fler jeg å føler jeg kan se noooooe på first responsen(stav) men de andre er jeg mer usikker på
Vis vedlegget 435930Vis vedlegget 435931
Vis vedlegget 435932Vis vedlegget 435933
Ser det mest/best på den staven jeg… men er nok bare streksynet mitt som kødder med megSer dessverre ikke noe strek på de, men jeg hadde også helt blenda hvit i går 7DPO, var i dag jeg kunne begynne å merke kanskje at det blir en strek der. Satser på at dine også blir sterkere i morgen
Ser noe! Blir spennende og se fremoverRedigert i negativ filter. Er jo ultra tidlig og veeeeeeeeldig svak så svak at det ikke er sikkert at det er noe..
Ser strek på den første!Klarte ikke å vente ofc, tok en til nå synes å se kanskje noe der. Eller så bare fantaserer jeg streker 8 dpo
Ja er jo grusomt vanskelig å få frem på bilder når de er så svake blir veldig spennende å følge med på daSer det mest/best på den staven jeg… men er nok bare streksynet mitt som kødder med meg Vis vedlegget 435936
Er vel så svak her, fordi det sikkert ikke er noe har ikke stor tro, selv om aksjelegging på «rett» tidspunkt sitter som ei kuleJa er jo grusomt vanskelig å få frem på bilder når de er så svake blir veldig spennende å følge med på da