❤️IKM uke 22❤️

Takk❤️❤️❤️ ser du btw denne da? Hvis det var skygge ville den fått sånn lys farge i negativ?
Her er mine når jeg ikke var gravid, (den svaaake streken er teststrek og den sterke er kontrollstrek), så det kan jo selvfølgelig være skyggestreker du også har :( blåfarge tester er veldig kjent for skygger, men ja det spørs jo litt hvor mange DPO du er iforhold til om din er skygge eller ikke!❤️
 

Vedlegg

  • IMG_7271.png
    IMG_7271.png
    2,4 MB · Visninger: 40
  • IMG_7270.png
    IMG_7270.png
    2,5 MB · Visninger: 39
Klarte ikke å vente ofc, tok en til nå :laughing002 synes å se kanskje noe der. Eller så bare fantaserer jeg streker :hilarious: 8 dpo
 

Vedlegg

  • IMG_3862.jpeg
    IMG_3862.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 51
  • IMG_3861.jpeg
    IMG_3861.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 53
Klarte ikke å vente ofc, tok en til nå :laughing002 synes å se kanskje noe der. Eller så bare fantaserer jeg streker :hilarious: 8 dpo
Tror du er gravid jeg!❤️ du er 8 DPO og har fått «skygger» på to nå, så er ikke så usannsynlig at det der er skyggestreker altså! Har du andre type tester også?
 
Tror du er gravid jeg!❤️ du er 8 DPO og har fått «skygger» på to nå, så er ikke så usannsynlig at det der er skyggestreker altså! Har du andre type tester også?
Åååh ❤️ Venter på flere i posten, har bestilt fra baby plan, ++ jeg har noen digitale liggende som jeg venter med til jeg er nærmere IKM og får tydelig streker nok på tidlig testene. Guud er jo så spennende. Kroppen min forteller meg at jeg er gravid med symptomer som jeg hadde sist gang. Meeen tror det ikke før jeg ser en helt tydelig strek og ikke "skygge streker"
 
Ser dessverre ikke noe strek på de, men jeg hadde også helt blenda hvit i går 7DPO, var i dag jeg kunne begynne å merke kanskje at det blir en strek der. Satser på at dine også blir sterkere i morgen ❤️❤️:hello2
Ser det mest/best på den staven jeg… men er nok bare streksynet mitt som kødder med meg :hilarious:
IMG_4270.jpeg
 
Back
Topp