❤️IKM uke 22❤️

6 dpo og testetøsa er igang :hilarious: ser selvsagt ikke en dritt; white as white can be:gen045
IMG_4260.jpeg
IMG_4259.jpeg
 
Er det noen som har hatt opplevelser med at man føler barnet man har fra før vet at mor er gravid før du selv vet det?

For de siste dagene har vesla blitt veldig kosete med magen min under amming, noe hun ikke har gjort tidligere. Eller er det bare disse dagene i dpo land som gjør oss litt sprøe og leter etter alt som kan være tegn på en graviditet? :bag:
 
6 dpo og kvalm av og på.. er det for tidlig å føle på kvalme? :hilarious: Er det mest sannsynlig noe helt annet ikke gravidrelatert kanskje? Kjenner også masse murringer/kramper nederst i magen.

Blir helt sprø hver gang jeg er midt i dpo-land, overanalysere absolutt alt!
 
Er bare 5 dpo, men røk på test :facepalm:
6 dpo og kjenner det ryker en test ikveld. Selv om jeg lovte meg selv å vente til i morgen ettermiddag :hilarious:

Når det er sagt er det en skygge der? Syns jeg ser skygger på 100% av testene om dagen. Dere som har testet mye, er det noe nytt at det oftere kommer skygger, eller har det alltid vært sånn?
 
6 dpo og kjenner det ryker en test ikveld. Selv om jeg lovte meg selv å vente til i morgen ettermiddag :hilarious:

Når det er sagt er det en skygge der? Syns jeg ser skygger på 100% av testene om dagen. Dere som har testet mye, er det noe nytt at det oftere kommer skygger, eller har det alltid vært sånn?
Føler jeg ser noe også, så får bare se de neste dagene. Er kvalme her også og murringer
 
Vis vedlegget 435826Vis vedlegget 435827
Har ikke meldt meg inn i noe ikm gruppe siden jeg ikke var sikker på når EL falt da dette ble første pp etter MA. Men hvis syklusen er «normal» igjen hører jeg hjemme med dere.
Men er dette skyggestreker? Testet nok lovlig tidlig, men følt murring i magen i 3 dager nå
Kan absolutt se en strek!
Ganske sterk også! :happy119 hvor mange dager dpo er du tror du?
 
6dpo og sliter såppas med og vente at jeg måtte ta den siste el-testen, bare for og ha noe og dyppe :hilarious:
 
Testetøsa måtte jo bare ta et par til, etter jobb :hilarious: for enn hvis?!:hilarious: Men den gang ei:facepalm: streksynet mitt prøver dog å lure meg nok en gang:bag:

IMG_4264.jpegIMG_4263.jpegIMG_4262.jpegIMG_4261.jpeg
 
IMG_2175.jpeg

Først og fremst: beklager spam, men samboer vil tro jeg er gal om jeg viser han alle testene jeg tar :hilarious:
Fortsatt skygge på alle testene, så spennende :smiley-ashamed004 klarte ikke vente så mange timer før jeg tok en til, men NÅ skal jeg vente med neste til i morgen!
 
Back
Topp