Og eggløsning på dag 13 tror jeg forresten er helt topp!Hvorfor skulle det være negativt? Oppriktig spørsmål. Jeg hadde el på dag 13 denne måneden, har aldri hørt om at det reduserer sjansen hvis el er tidlig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og eggløsning på dag 13 tror jeg forresten er helt topp!Hvorfor skulle det være negativt? Oppriktig spørsmål. Jeg hadde el på dag 13 denne måneden, har aldri hørt om at det reduserer sjansen hvis el er tidlig?
Det skjønner jeg veldig godt! Jeg tok test nå selv, ble litt smittet her, men stoler ikke på resultatet pga ovitrelle Jeg hadde litt stikninger i området i går, så er kanskje for tidlig å se uansett
Ja, den gir positive tester en stund, hadde positiv vanlig test t.o.m fredag, så prøver å holde meg litt negativ endaSpennende! Ovitrelle, gjør den den potensielt falsk positiv? Jeg har skikkelig stikkinger nå og har hatt stikkinger i noen dager. Blir spennende å se!
Ja, frykter det samme Prøver og fylle dagene med alt annet en og tenke på hva som kan eller ikke kan ha skjedd på graviditetsfronten Jeg tenker 7dpo er en seier3 dpo her også, og frykter denne uken kommer til å snegle seg forbi
Jeg prøver å tenke litt realistisk og har satt som mål første test fredag ettermiddag. Da er jeg 7 dpo.
Hvor mange dpo er du? Skjedde meg på butikken i dag også. Stinka en grusom stank i hele butikken følte jegBle plutselig slått av en bølge av kvalme her nå, varte maks 1 min, men var såpass at jeg tenkte at nå får jeg omgangssyke.. er det mulig at det er graviditetssymptom så tidlig?
Sniker. Jeg fikk det du beskriver. Er 6+2 nåBle plutselig slått av en bølge av kvalme her nå, varte maks 1 min, men var såpass at jeg tenkte at nå får jeg omgangssyke.. er det mulig at det er graviditetssymptom så tidlig?
Vi er vel ca like langt, og kjenner til murringer og kvalme men det er vel litt tidlig å kjenne allerede nå???3-4 dpo, å holder på å bli sprø allerede
Hvordan skal dette gå bra jeg skal jobbe to dager nå, skole på fredag, så 6(!) dager på jobb fra lørdag av
Sniker! Jeg opplevde det samme noen dager etter EL. En kvalmebølge når jeg satt på jobb og ikke gjorde noe som gikk over etter 1 min ca. Kan jo være tilfeldigheter men er 19+2 nå iaf. Aldri pleid å få sånn før så husker jeg stussa på det. Håper du får positiv test denne runden!Ble plutselig slått av en bølge av kvalme her nå, varte maks 1 min, men var såpass at jeg tenkte at nå får jeg omgangssyke.. er det mulig at det er graviditetssymptom så tidlig?
Jeg kjenner egentlig nada annet enn hodepine iallefallVi er vel ca like langt, og kjenner til murringer og kvalme men det er vel litt tidlig å kjenne allerede nå???
Hvor mange dpo er du? Skjedde meg på butikken i dag også. Stinka en grusom stank i hele butikken følte jeg
Sniker. Jeg fikk det du beskriver. Er 6+2 nå
Jeg er 5 dpoSniker! Jeg opplevde det samme noen dager etter EL. En kvalmebølge når jeg satt på jobb og ikke gjorde noe som gikk over etter 1 min ca. Kan jo være tilfeldigheter men er 19+2 nå iaf. Aldri pleid å få sånn før så husker jeg stussa på det. Håper du får positiv test denne runden!
Jeg ser noe på denne, men synes fargestoffet ser «flekkete» ut. Spent på din neste test. 7 dpo er tidlig ja, men morsomt å teste ogsåI dag gikk jeg til innkjøp av mange nye tester da jeg er redd for skygge på de andre. Så kjøpte to forskjellige typer for å kunne sammenligne. Tok test på 2,5t gammel urin, men mener bestemt jeg ser noe svakt på begge. Er bare 7dpo, så begrenset hva jeg kan se så tidlig uansett da
Ja, det var ikke så flekkete i virkeligheten, men det kan absolutt være en tullestrek eller fargestoff som har hengt igjen. Utrolig spent på hva testene vil vise fremover!Jeg ser noe på denne, men synes fargestoffet ser «flekkete» ut. Spent på din neste test. 7 dpo er tidlig ja, men morsomt å teste også