❤️IKM uke 22❤️

Det skjønner jeg veldig godt! Jeg tok test nå selv, ble litt smittet her, men stoler ikke på resultatet pga ovitrelle:scratch Jeg hadde litt stikninger i området i går, så er kanskje for tidlig å se uansett:smiley-ashamed004

Spennende! Ovitrelle, gjør den den potensielt falsk positiv? Jeg har skikkelig stikkinger nå og har hatt stikkinger i noen dager. Blir spennende å se!
 
Håper2023 - 34 - B3 - PP2 - EL aner ikke:bag: - IKM 31.05 - (hvis syklus er lik som forrige måned, noe usikkert da forrige syklus var første etter 2 år uten grunnet svangerskap+fødsel+amming)
 
IMG_2095.jpeg
IMG_2096.jpeg
Må le litt av disse skyggestrekene. Tok test nå bare for å få dempet testetrangen litt, og med mine 4 dpo har jeg i allefall bekreftet at denne batchen med tester ikke er til å stole på før streken er ganske tydelig :hilarious:
 
3 dpo her også, og frykter denne uken kommer til å snegle seg forbi :arghh: :hilarious:
Jeg prøver å tenke litt realistisk og har satt som mål første test fredag ettermiddag. Da er jeg 7 dpo.
Ja, frykter det samme :hilarious: Prøver og fylle dagene med alt annet en og tenke på hva som kan eller ikke kan ha skjedd på graviditetsfronten:shy: Jeg tenker 7dpo er en seier:joyful:
 
Ble plutselig slått av en bølge av kvalme her nå, varte maks 1 min, men var såpass at jeg tenkte at nå får jeg omgangssyke.. er det mulig at det er graviditetssymptom så tidlig? :angelic:
 
I dag gikk jeg til innkjøp av mange nye tester da jeg er redd for skygge på de andre. Så kjøpte to forskjellige typer for å kunne sammenligne. Tok test på 2,5t gammel urin, men mener bestemt jeg ser noe svakt på begge. Er bare 7dpo, så begrenset hva jeg kan se så tidlig uansett da:confused005
 

Vedlegg

  • 20240521_102241.jpg
    20240521_102241.jpg
    2,9 MB · Visninger: 55
Last edited:
Ble plutselig slått av en bølge av kvalme her nå, varte maks 1 min, men var såpass at jeg tenkte at nå får jeg omgangssyke.. er det mulig at det er graviditetssymptom så tidlig? :angelic:
Hvor mange dpo er du? Skjedde meg på butikken i dag også. Stinka en grusom stank i hele butikken følte jeg :yuck:
 
3-4 dpo, å holder på å bli sprø allerede :gen045
Hvordan skal dette gå:laughing002 bra jeg skal jobbe to dager nå, skole på fredag, så 6(!) dager på jobb fra lørdag av:hilarious:
 
Ble plutselig slått av en bølge av kvalme her nå, varte maks 1 min, men var såpass at jeg tenkte at nå får jeg omgangssyke.. er det mulig at det er graviditetssymptom så tidlig? :angelic:
Sniker! Jeg opplevde det samme noen dager etter EL. En kvalmebølge når jeg satt på jobb og ikke gjorde noe som gikk over etter 1 min ca. Kan jo være tilfeldigheter men er 19+2 nå iaf. Aldri pleid å få sånn før så husker jeg stussa på det. Håper du får positiv test denne runden!
 
Hvor mange dpo er du? Skjedde meg på butikken i dag også. Stinka en grusom stank i hele butikken følte jeg :yuck:
Sniker. Jeg fikk det du beskriver. Er 6+2 nå ;)
Sniker! Jeg opplevde det samme noen dager etter EL. En kvalmebølge når jeg satt på jobb og ikke gjorde noe som gikk over etter 1 min ca. Kan jo være tilfeldigheter men er 19+2 nå iaf. Aldri pleid å få sånn før så husker jeg stussa på det. Håper du får positiv test denne runden!
Jeg er 5 dpo :smiley-ashamed004
Åå håper!! :smiley-angelic001:Heartred
 
I dag gikk jeg til innkjøp av mange nye tester da jeg er redd for skygge på de andre. Så kjøpte to forskjellige typer for å kunne sammenligne. Tok test på 2,5t gammel urin, men mener bestemt jeg ser noe svakt på begge. Er bare 7dpo, så begrenset hva jeg kan se så tidlig uansett da:confused005
Jeg ser noe på denne, men synes fargestoffet ser «flekkete» ut. Spent på din neste test. 7 dpo er tidlig ja, men morsomt å teste også :hilarious:
 
Back
Topp