Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 7 dpo imorgen, så kanskje jeg må ta en liten en? Jeg tok jo forsåvidt en 4 dpo bare for gøy også, så ingen hemninger her i husNår tenker folk å begynne å teste? Er 6 dpo imorgen.. å har såååå lyst til å begynne, selv om jeg vet at det er for tidlig
Hehe, med de to vi har; fikk jeg svak positiv allerede 9 dpo å har forsåvidt meeeeer enn nok teste liggendeJeg er 7 dpo imorgen, så kanskje jeg må ta en liten en? Jeg tok jo forsåvidt en 4 dpo bare for gøy også, så ingen hemninger her i hus
Har fått positiv så tidlig som 8dpo (sikkert tidlig el) så der går liksom grensa mi på om jeg tror på en skyggestrek eller ikke. Men jeg skal prøve og drøye til 10dpoNår tenker folk å begynne å teste? Er 6 dpo imorgen.. å har såååå lyst til å begynne, selv om jeg vet at det er for tidlig
Har mye lyst til å vente jeg også.. for har ikke helt feelingen på at jeg blir/er gravid men det hadde jeg heller ikke de to gangene jeg var så får se, hvor lenge jeg klarer å holde testetrangen i sjakkHar fått positiv så tidlig som 8dpo (sikkert tidlig el) så der går liksom grensa mi på om jeg tror på en skyggestrek eller ikke. Men jeg skal prøve og drøye til 10dpo
Ser noe jeg ogsåVis vedlegget 435766Vis vedlegget 435767
Vet ikke hvem jeg prøvde å lure, men når urinen er konsentrert så må man vel Streksynet mitt lurer meg til å tro det er strek, og selv om dette må være skyggestrek i såfall blir det jo veldig spennende å se de neste dagene
Ser foreløpig lovende ut da!! Og kan absolutt være babystrek det der!Vis vedlegget 435766Vis vedlegget 435767
Vet ikke hvem jeg prøvde å lure, men når urinen er konsentrert så må man vel Streksynet mitt lurer meg til å tro det er strek, og selv om dette må være skyggestrek i såfall blir det jo veldig spennende å se de neste dagene
Håper veldig, men er bare 6 dpo så tror sjansen er litenSer foreløpig lovende ut da!! Og kan absolutt være babystrek det der!
Sikker på 6dpo? Helt vill skygge om den ikke er ekte i alle fallHåper veldig, men er bare 6 dpo så tror sjansen er liten
Ja jo ganske Om jeg ikke er 6 dpo, så er det heller andre veien, at jeg er rundt 5Sikker på 6dpo? Helt vill skygge om den ikke er ekte i alle fall
Sniker. Skimter noe der!7-8 dpo og testinga er skikkelig i gang her Fremdeles bare skygger/svake streker, men om noe liiiiiiitt tydeligere enn tidligere tror jeg
Samme her! Vurderer faktisk å sende dem Mail med bilder av alle skyggene mine Veldig dumt at det er sånn, tror det er mange som har blitt veldig lei seg…Ja jo ganske Om jeg ikke er 6 dpo, så er det heller andre veien, at jeg er rundt 5
Men jeg synes bp har vist meg ganske tullete skygger før, så jeg har is i magen foreløpig ja
Ja faktisk, nå har jeg heldigvis flere sykluser bak meg med falsk skygge, så ingen jubel før ordentlig strek.. men om man ikke er kjent med de testene, så blir man kanskje superglad og så superskuffaSamme her! Vurderer faktisk å sende dem Mail med bilder av alle skyggene mine Veldig dumt at det er sånn, tror det er mange som har blitt veldig lei seg…
Sant…Ja faktisk, nå har jeg heldigvis flere sykluser bak meg med falsk skygge, så ingen jubel før ordentlig strek.. men om man ikke er kjent med de testene, så blir man kanskje superglad og så superskuffa
Hvordan går det med deg og din spire?Sant…