❤️IKM uke 22❤️

Ser ut som den blir svakere nå, så er vel ikke rart jeg har så mye smerter nå som egget slipper mest sannsynlig :) da blir det å legge inn aksjer igjen nå etterpå da og håpe på det beste:angelic:

Vedlegg

• IMG_0357.jpeg
    IMG_0357.jpeg
    903,2 KB · Visninger: 37
Har begynt å bekymre meg litt for at eggløsning var så tidlig, igår som var cd11. Noen som har opplevd at det blir baby når egget slippes så tidlig?

2dpo her, men fikk ikke lagt aksjer i går eller dagen før så har ikke noe voldsomt håp denne runden

4 dpo og symptomjakta er i gang! Hadde litt småømme pupper i går, og det har jeg vanligvis ikke før nærmere ikm (ser noen får det rundt el/etter el da, så legger ikke så mye i det haha) og har plutselig litt stikninger i livmor. Kjennes ut som el-kramper, men gir seg veldig fort :laughing002 alt for tidlig å kjenne noe sikkert tegn uansett, men er jo alltid morsomt å følge med :smiley-ashamed004
Flere med interressante symptomer?

Hiver meg inn her for spenningens skyld. Ikke PP, men "arbeidsuhell" og er derfor litt usikker på ikm og det hele. Men tar utgangspunkt i ikm 28.05 så dvs at jeg er 6dpo i dag. Mye murring fra eggløsning egentlig, og noe kvalme fra 4dpo. Har 3 graviditeter bak meg, og har opplevd symptomer veldig tidlig alle tre gangene. Så blir spennende å se om det er innbilt denne gangen eller en faktisk graviditet! Symptomene er litt mindre til stede i dag, bortsett fra at jeg er skikkelig oppblåst

4 dpo og symptomjakta er i gang! Hadde litt småømme pupper i går, og det har jeg vanligvis ikke før nærmere ikm (ser noen får det rundt el/etter el da, så legger ikke så mye i det haha) og har plutselig litt stikninger i livmor. Kjennes ut som el-kramper, men gir seg veldig fort :laughing002 alt for tidlig å kjenne noe sikkert tegn uansett, men er jo alltid morsomt å følge med :smiley-ashamed004
Flere med interressante symptomer?
Maks 2 dpo, å kan egentlig ikke si at jeg kjenner noe :hilarious: ikke er det å forvente heller da så:laughing002 meeen, på den ene readingen min fra etsy, sto det at ved eller nær ved unnfagelsen ville regnbue/r være framtrendene; å jammen dukka det ikke opp en regnbue igår:angelic::shy: så hvem vet:laughing002

Noen som har erfaring med RFSU sine strimmeltester? Om de gir ofte skygge/falske positive? Ikke det at jeg egentlig bør teste så tidlig da, men klarte ikke dy meg ser strek, men var veldig vanskelig å få med på bildet

Vedlegg

• 20240520_104809.jpg
    20240520_104809.jpg
    515,7 KB · Visninger: 53
Noen som har erfaring med RFSU sine strimmeltester? Om de gir ofte skygge/falske positive? Ikke det at jeg egentlig bør teste så tidlig da, men klarte ikke dy meg ser strek, men var veldig vanskelig å få med på bildet
Har hørt at RFSU er en versting på skyggestreker:confused: Krysser likevel fingrene! Hvilke DPO er du? Jeg lurer veldig på når jeg kan begynne å teste, tror jeg er 6 DPO i dag:shy:

Har hørt at RFSU er en versting på skyggestreker:confused: Krysser likevel fingrene! Hvilke DPO er du? Jeg lurer veldig på når jeg kan begynne å teste, tror jeg er 6 DPO i dag:shy:
Ja, det ante meg. Fikk strek på den jeg tok akkurat også, men er jo fra samme pakke så kan være det gjelder hele pakken. Er bare ca 6dpo så er helt tull at jeg tester allerede :happy090 men lot meg falle for fristelsen :rolleyes:

Sitter her og fabler om at jeg ikke skal teste før 10dpo denne gangen.. å, og være ung og dum og bare 3dpo :shy:

Sitter her og fabler om at jeg ikke skal teste før 10dpo denne gangen.. å, og være ung og dum og bare 3dpo :shy:
3 dpo her også, og frykter denne uken kommer til å snegle seg forbi :arghh: :hilarious:
Jeg prøver å tenke litt realistisk og har satt som mål første test fredag ettermiddag. Da er jeg 7 dpo.

Har begynt å bekymre meg litt for at eggløsning var så tidlig, igår som var cd11. Noen som har opplevd at det blir baby når egget slippes så tidlig?
Hvorfor skulle det være negativt? Oppriktig spørsmål. Jeg hadde el på dag 13 denne måneden, har aldri hørt om at det reduserer sjansen hvis el er tidlig?

Ja, det ante meg. Fikk strek på den jeg tok akkurat også, men er jo fra samme pakke så kan være det gjelder hele pakken. Er bare ca 6dpo så er helt tull at jeg tester allerede :happy090 men lot meg falle for fristelsen :rolleyes:
Det kan nok være ja, ville prøvd et annet merke :) Selv har jeg aldri opplevd skyggestrek på make sure eller babyplan.
Det er vanskelig å la vær ja:arghh:

Det kan nok være ja, ville prøvd et annet merke :) Selv har jeg aldri opplevd skyggestrek på make sure eller babyplan.
Det er vanskelig å la vær ja:arghh:
Ja, har så veldige murringer og følelser jeg ikke har kjent på siden forrige graviditet, så er ganske sikker på at jeg er gravid. Og da blir jeg jo så utålmodig på testing :banghead: tenker å handle inn i morgen

Ja, har så veldige murringer og følelser jeg ikke har kjent på siden forrige graviditet, så er ganske sikker på at jeg er gravid. Og da blir jeg jo så utålmodig på testing :banghead: tenker å handle inn i morgen
Det skjønner jeg veldig godt! Jeg tok test nå selv, ble litt smittet her, men stoler ikke på resultatet pga ovitrelle:scratch Jeg hadde litt stikninger i området i går, så er kanskje for tidlig å se uansett:smiley-ashamed004

Hvorfor skulle det være negativt? Oppriktig spørsmål. Jeg hadde el på dag 13 denne måneden, har aldri hørt om at det reduserer sjansen hvis el er tidlig?
Dersom egget slipper for tidlig er det en fare for at det ikke er modent nok for at det kan bli til noe. Litt usikker på hva som er grensene her. Men mener å ha lest at det er betydelig mindre sannsynlighet for en levende baby dersom eggløsningen har skjedd før cd10..

Back
Topp