Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt vi er fler! Klør omtrent allerede etter å teste 1 dpo liksomDa er man plutselig i dpo-land Får håpe all akjseleggingen har klaffa denne syklusen Så får man se da hvor lenge man klarer å holde seg før man går på en smell og tester
Samme herGodt vi er fler! Klør omtrent allerede etter å teste 1 dpo liksom
Godt vi er fler! Klør omtrent allerede etter å teste 1 dpo liksom
Her også! Er vel lov når man er 3 dpo eller?Samme her
Maks 2 dpo, å kan egentlig ikke si at jeg kjenner noe ikke er det å forvente heller da så meeen, på den ene readingen min fra etsy, sto det at ved eller nær ved unnfagelsen ville regnbue/r være framtrendene; å jammen dukka det ikke opp en regnbue igår så hvem vet4 dpo og symptomjakta er i gang! Hadde litt småømme pupper i går, og det har jeg vanligvis ikke før nærmere ikm (ser noen får det rundt el/etter el da, så legger ikke så mye i det haha) og har plutselig litt stikninger i livmor. Kjennes ut som el-kramper, men gir seg veldig fort alt for tidlig å kjenne noe sikkert tegn uansett, men er jo alltid morsomt å følge med
Flere med interressante symptomer?
Har hørt at RFSU er en versting på skyggestreker Krysser likevel fingrene! Hvilke DPO er du? Jeg lurer veldig på når jeg kan begynne å teste, tror jeg er 6 DPO i dagNoen som har erfaring med RFSU sine strimmeltester? Om de gir ofte skygge/falske positive? Ikke det at jeg egentlig bør teste så tidlig da, men klarte ikke dy meg ser strek, men var veldig vanskelig å få med på bildet
Ja, det ante meg. Fikk strek på den jeg tok akkurat også, men er jo fra samme pakke så kan være det gjelder hele pakken. Er bare ca 6dpo så er helt tull at jeg tester allerede men lot meg falle for fristelsenHar hørt at RFSU er en versting på skyggestreker Krysser likevel fingrene! Hvilke DPO er du? Jeg lurer veldig på når jeg kan begynne å teste, tror jeg er 6 DPO i dag
3 dpo her også, og frykter denne uken kommer til å snegle seg forbiSitter her og fabler om at jeg ikke skal teste før 10dpo denne gangen.. å, og være ung og dum og bare 3dpo
Hvorfor skulle det være negativt? Oppriktig spørsmål. Jeg hadde el på dag 13 denne måneden, har aldri hørt om at det reduserer sjansen hvis el er tidlig?Har begynt å bekymre meg litt for at eggløsning var så tidlig, igår som var cd11. Noen som har opplevd at det blir baby når egget slippes så tidlig?
Det kan nok være ja, ville prøvd et annet merke Selv har jeg aldri opplevd skyggestrek på make sure eller babyplan.Ja, det ante meg. Fikk strek på den jeg tok akkurat også, men er jo fra samme pakke så kan være det gjelder hele pakken. Er bare ca 6dpo så er helt tull at jeg tester allerede men lot meg falle for fristelsen
Ja, har så veldige murringer og følelser jeg ikke har kjent på siden forrige graviditet, så er ganske sikker på at jeg er gravid. Og da blir jeg jo så utålmodig på testing tenker å handle inn i morgenDet kan nok være ja, ville prøvd et annet merke Selv har jeg aldri opplevd skyggestrek på make sure eller babyplan.
Det er vanskelig å la vær ja
Det skjønner jeg veldig godt! Jeg tok test nå selv, ble litt smittet her, men stoler ikke på resultatet pga ovitrelle Jeg hadde litt stikninger i området i går, så er kanskje for tidlig å se uansettJa, har så veldige murringer og følelser jeg ikke har kjent på siden forrige graviditet, så er ganske sikker på at jeg er gravid. Og da blir jeg jo så utålmodig på testing tenker å handle inn i morgen
Dersom egget slipper for tidlig er det en fare for at det ikke er modent nok for at det kan bli til noe. Litt usikker på hva som er grensene her. Men mener å ha lest at det er betydelig mindre sannsynlighet for en levende baby dersom eggløsningen har skjedd før cd10..Hvorfor skulle det være negativt? Oppriktig spørsmål. Jeg hadde el på dag 13 denne måneden, har aldri hørt om at det reduserer sjansen hvis el er tidlig?