❤️IKM uke 22❤️

Tata35 - 34 - B3 - PP4 - EL 17.05 - IKM 31.05

Jeg hopper over hit fra uke 23 :shy:
På grunn av hyppige mellomblødninger tror gyn at jeg vil slite med å få EL og bli gravid til vi finner ut hva som er greia. Men kroppen bestemte seg for å i alle fall ha LH topp, og det mye tidligere enn antatt! Så jeg har et lite håp om at jeg også får eggløsning :angelic:
Tiden vil vise:happy:
IMG_5360.jpeg
 
Negative el-tester igjen, og tydelig eggløsningskramper i går kveld. Siste aksjene lagt på morgenen i dag, så skulle tro timingen ble ganske bra :shy: Går inn i dpo-land i dag med en god følelse. Måtte dette bli måneden for oss alle! :smiley-angelic001
 
Ett par timer med ganske heftige mens-lignende kramper i dag, kan el-smerter vare over flere dager? Håper selvfølgelig det er en befruktning på gang, men det skjønner jeg jo egentlig at det ikke er :laughing002 :hilarious:
 
Ett par timer med ganske heftige mens-lignende kramper i dag, kan el-smerter vare over flere dager? Håper selvfølgelig det er en befruktning på gang, men det skjønner jeg jo egentlig at det ikke er :laughing002 :hilarious:
Kan det evt være at der er krampene som flytter på egget du kjenner? Evt at det ikke har sluppet, men kanskje slapp/slipper nå? :shy:
 
Håper alle har hatt en deilig 17. mai! :happy:
Finnes det tester som er billigere enn babyplan og faktisk til å stole på? LH og HCG.
 
Denne gangen bestemte vi oss for og gå all inn å ha sex hver dag i den fruktbare perioden. (Minus i går når EL ironisk nok kom og vi ikke hadde tid eller ork til og få lagt inn aksjer:bored:) Tidligere har det liksom vær ett og annet halvhjertet forsøk, men nok til å få produsert 4 barn. De yngste så syke at de døde halveis i svangerskapet, så dette er skummelt på flere måter. Vi har jo på en måte lagt inn all innsatsen vi kan, å tankene streifer fra "tenk om det ikke går på tross av helhjertet innsats" til "tenk om det faktisk går og der går galt igjen" Hodet mitt er overalt nå, men det virker iallefall på testene (og symptomene) som EL er overstått. Så da får det bare gå som det går. Dette ble visst en hel bok:shy:
Screenshot_20240518_072827_Premom.jpg
 
Kan det evt være at der er krampene som flytter på egget du kjenner? Evt at det ikke har sluppet, men kanskje slapp/slipper nå? :shy:
Kan godt være, alt el-slim borte i går, så var så sikker på at det hadde vært :smiley-ashamed004 Jeg temper heller ikke, så får ikke vært helt sikker. Men, satser uansett på at aksjene vi har lagt skal være gode nok :)
 
Syns den er like sterk i dag også jeg :nailbiting: når skal man tenke at el er da og når blir første dpo?
 

Vedlegg

  • IMG_0355.jpeg
    IMG_0355.jpeg
    850,3 KB · Visninger: 23
Back
Topp