Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra håpet å skulle få slå følge med deg videre! Nå blir vi kanskje ganske likt i løpet også, håper egger slipper snartNoe holder på å skje her; endelig! Venter bare spent på når det når max på strimmel og mira
En strimmel i morges, og en nå kl 17, med stigning clearblue var fast smiley på i morges
Vis vedlegget 435260Vis vedlegget 435261Vis vedlegget 435262
Så koselig! Ja, det kan jo skje! Håper på positiv strimmel og mira i morgen så kanskje el lørdag/søndagHurra håpet å skulle få slå følge med deg videre! Nå blir vi kanskje ganske likt i løpet også, håper egger slipper snart
Kan det evt være at der er krampene som flytter på egget du kjenner? Evt at det ikke har sluppet, men kanskje slapp/slipper nå?Ett par timer med ganske heftige mens-lignende kramper i dag, kan el-smerter vare over flere dager? Håper selvfølgelig det er en befruktning på gang, men det skjønner jeg jo egentlig at det ikke er
Jeg har bestilt easy@home via amazon, el testet på 100 stk i ei eske + hcg tester med 50 stk i ei eske verdt å sjekkeHåper alle har hatt en deilig 17. mai!
Finnes det tester som er billigere enn babyplan og faktisk til å stole på? LH og HCG.
Tusen takk, skal sjekkeJeg har bestilt easy@home via amazon, el testet på 100 stk i ei eske + hcg tester med 50 stk i ei eske verdt å sjekke
Kan godt være, alt el-slim borte i går, så var så sikker på at det hadde vært Jeg temper heller ikke, så får ikke vært helt sikker. Men, satser uansett på at aksjene vi har lagt skal være gode nokKan det evt være at der er krampene som flytter på egget du kjenner? Evt at det ikke har sluppet, men kanskje slapp/slipper nå?
Egget slipper vel først når testen er neg/lav igjen.. å det ser ut til at du har lang toppSyns den er like sterk i dag også jeg når skal man tenke at el er da og når blir første dpo?
Er det positivt?Egget slipper vel først når testen er neg/lav igjen.. å det ser ut til at du har lang topp
Har lest både det ene og det andre, så der er jeg heller usikker men tenker så lenge egget slipper, er jo det hovedsaken her hadde jeg ekstremt kort topp, så var nok bare heldig at jeg fant denEr det positivt?