❤️IKM uke 22❤️

Nå er jeg så skuffet, føler alle de testene jeg har tatt tidligere er bare tull. Testet med baby plan sin nå. Kan ikke se noe strek. Trodde kanskje den dukket opp litt i starten, men tror jeg bare fantaserer streken. Dette er hvorfor man ikke begynner testing tidlig. Jeg burde ha ventet, men ble litt overgiret kan man si. Skjønner det bare ikke. Har begynt å få sånn ligament smerter som jeg hadde ved forrige graviditet og vondt bak i korsryggen. Men er vel bare tante rød som er på vei.. :rolleyes:
Jeg ser fortsatt antydning til strek på flere av bildene :Heartred Hvor mange dpo er du?
 
Nå er jeg så skuffet, føler alle de testene jeg har tatt tidligere er bare tull. Testet med baby plan sin nå. Kan ikke se noe strek. Trodde kanskje den dukket opp litt i starten, men tror jeg bare fantaserer streken. Dette er hvorfor man ikke begynner testing tidlig. Jeg burde ha ventet, men ble litt overgiret kan man si. Skjønner det bare ikke. Har begynt å få sånn ligament smerter som jeg hadde ved forrige graviditet og vondt bak i korsryggen. Men er vel bare tante rød som er på vei.. :rolleyes:
Jeg ser strek der da!! Ser ikke ut som skygge spør du meg
 
Nå er jeg så skuffet, føler alle de testene jeg har tatt tidligere er bare tull. Testet med baby plan sin nå. Kan ikke se noe strek. Trodde kanskje den dukket opp litt i starten, men tror jeg bare fantaserer streken. Dette er hvorfor man ikke begynner testing tidlig. Jeg burde ha ventet, men ble litt overgiret kan man si. Skjønner det bare ikke. Har begynt å få sånn ligament smerter som jeg hadde ved forrige graviditet og vondt bak i korsryggen. Men er vel bare tante rød som er på vei.. :rolleyes:
Ser strek på alle :)
 
:happy: nå ble jeg litt glad kjenner jeg, føler jo at jeg er gravid, men så kan man jo føle på mye rart før IKM :hilarious: men streken blir så vanskelig å se når testen har tørket
Ligner veldig på babystrek!! Tatt fler??❤️ får du «skygge» på neste du tar er du nok gravid!❤️ Lite sannsynlig å få to så sterke skygger uten å være gravid
 
:nailbiting:
IMG_5488.jpeg
 
Noen som har opplevd at testen ser slik ut etter et par-tre minutter,
20240525_191320.jpg

så blir den helt blank noen minutter etter fristen er gått ut? :scratch Er det bare fargestoffet som "reiser igjennom", å ikke en reel strek?

20240525_191827.jpg
 
12 dpo i dag og bare negative tester. Føler på meg at håpet er helt ut for denne gang også. Blir bare så lei meg: lei for at det ikke går for oss og testing, venting og prøving. Vet det kan ta tid for mange - og vi er heldige som har et barn. Skulle bare ønske det gikk snart…
 
Noen som har opplevd at testen ser slik ut etter et par-tre minutter,
Vis vedlegget 436052
så blir den helt blank noen minutter etter fristen er gått ut? :scratch Er det bare fargestoffet som "reiser igjennom", å ikke en reel strek?

Vis vedlegget 436051
Jeg tror streken er der fortsatt men man ser den bare bedre når den er mer gyllen og ikke så hvit. Siden streken er såpass svak. Merke det med mine tester også ❤️
 
Har brukt 5 babyplan tidlig tester allerede… er 10 dpo og alle er blenda Er det noe håp? Tempen min er høg enda.
 
Back
Topp