❤️Ikm uke 13❤️

Da fikk jeg maksimal på monitoren! Kommer el i morgen engang, men mannen i hus er selvfølgelig vekkreist og kommer ikke hjem før på søndag :nailbiting: Vi la inn aksjer sist i går kveld, har et lite håp at det ska gå
Jeg ble gravid med aksjer 2 dager før el i januar (mistet 4+5). Har lest om flere her inne som la aksjer alt fra 2-5 dager før el som ble gravide :love017 håper den sitter hos deg denne gang ❤️
 
Da fikk jeg maksimal på monitoren! Kommer el i morgen engang, men mannen i hus er selvfølgelig vekkreist og kommer ikke hjem før på søndag :nailbiting: Vi la inn aksjer sist i går kveld, har et lite håp at det ska gå
Det kan gå bra! Gikk fint for meg i sist svangerskap :joyful:
 
Minnie_ - 31 - B2- PP1 - EL 14/3 -
IKM 27/3

Melder meg inn her, selv om vi ikke offisielt prøver-prøver, men bruker ikke beskyttelse mer, så da er det koselig å være med i IKM-grupper :happy:

Sist tok det oss to og et halvt år, der det siste halvåret var med oppfølging, ultralyder, Ovitrelle, Letrozol og hele pakken! Spent på hvordan det går å ikke direkte prøve, men bare.. være et ektepar, skulle jeg til å si!

Mange som sier man kan slite med førstemann, mens andremann får man kjempefort :playful:
 
Så trist! Jeg syntes det var gøy vi skulle følge hverandre ❤️ håper du snart får el og at det sitter en terminspire denne gang, det fortjener du virkelig ❤️
Ditto :Heartred :Heartred :Heartred :Heartred
 
I går kveld innså jeg at vi hadde visst sex akkurat på eggløsningsdagen, i følge Flo, hvertfall. Har ikke tatt el-tester. Vi tenkte ikke over det, siden vi prøver, men ikke prøver-prøver.

Men, poenget mitt var at i går var jeg litt øm på høyre side, i eggstokkområdet. I dag, 3 dpo, er jeg kjempeøm i det området. Stråler liksom ned mot livmor og opp og ut på siden, mot ryggen. Ikke mine typiske eggløsningssmerter, men.

Kan det være at eggløsningen ikke skjedde når jeg hadde vondt sist, og at den kommer nå, forsinka, isteden?
 
Last edited:
Jeg blir ikke helt klok på Premom for tiden. Jeg synes testene ser sterke ut, men ifølge Premom er de bare på 0,46, lav.
Jeg vet at de ikke er positive, og at jeg har tatt bilde for sent.
Til sammenligning er smilereader på høy. I følge Flo er el i dag, men Premom og testene er ikke enige. Har mye symptomer, murringer og rare pupper.
Synes også der er rart at det ikke stiger noe særlig, skulle så gjerne sett en bedre økning. Jeg stresser veldig med at el ikke skal komme.
 

Vedlegg

  • IMG_8736.jpeg
    IMG_8736.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 38
Hundemammaen-35-B1-PP2,5år -El 15.03-IKM 30.03

Mistet tellinga på PP nå.. Hatt en kjemisk 4+3 april 2022 og en Sa 5+4 Mars 2023.
Denne mnd har vi gått på Letrozol og hatt inseminering, så ekstra spennende :)
Masse lykke til! Så spennende :woot:
 
Jeg blir ikke helt klok på Premom for tiden. Jeg synes testene ser sterke ut, men ifølge Premom er de bare på 0,46, lav.
Jeg vet at de ikke er positive, og at jeg har tatt bilde for sent.
Til sammenligning er smilereader på høy. I følge Flo er el i dag, men Premom og testene er ikke enige. Har mye symptomer, murringer og rare pupper.
Synes også der er rart at det ikke stiger noe særlig, skulle så gjerne sett en bedre økning. Jeg stresser veldig med at el ikke skal komme.
Stresser med det samme :wacky: bruker bare Premom og el tester. Fikk ikke EL sist syklus, og enda ikke denne heller.
 
Fekk el en dag før forventet, så da blir det :
Bruker16ju -42 -B6 -PP8 etter sa i januar 23 -El 15.03 -IKM 29.03 :)
 

Vedlegg

  • IMG_9615.jpeg
    IMG_9615.jpeg
    288,7 KB · Visninger: 40
Kroppen bare tuller med meg, ser ikke ut som det blir EL nå allikevel :smiley-angry017

Er så rart, føler jeg har symptomer og alt! Dvs har masse kramper og rare vondter.
 

Vedlegg

  • IMG_0107.jpeg
    IMG_0107.jpeg
    836 KB · Visninger: 48
Jeg kan tas bort fra denne IKM- gruppen da jeg har konkludert med at egget nok ikke har løsnet likevel grunnet influensaen min.
 
Hvordan ligger dere an :)

Noen som starter å teste i uken som kommer? :woot:
 
Jeg kommer til å ta en test i førsten av uke 13, selv om det er helt teit når jeg ikke har funnet noen LH topp :wacky: Later som jeg ikke vet det :hilarious: uten de dumme testene, hadde jeg trodd EL var i går basert på murringer/vondter. Så er jo lov å late som å være lykkelig uvitende :hilarious:

Drittlei av ikke å få LH topp. Blir skikkelig deppa av det, så får lage min egen alternative virkelighet, det er gøyere med en mulighet enn ikke :angelic: Henger uansett her, tror ikke den kommer senere heller, så TR kommer nok i uke 13.
 
Denne PP gikk dessverre ikke helt som planlagt. Tror jeg hadde EL i går, testen var i hvert fall veldig sterk. Trodde egentlig den skulle vært tidligere i uka, men har ikke fått testet eller lagt inn aksjer sånn som vi burde. Vi kan slenge inn noen aksjer i kveld, men tror skipet har seilt dessverre.
Veldig kjipt, men noen ganger rår man ikke over livet. Gleder meg til å følge med på tester i gruppa fremover da :)
 
Yes! …imorgen starter «testetøs-uka»!

Jeg kommer nok garantert til å teste :joyful: . Hadde en plan om å vente til 10 DPO, men har endret til 8 DPO. Jeg er 6 DPO nå, så på tirsdag er jeg i gang.
Ikke sant :laughing001
Jeg er også 6 dpo i dag, planen er å teste på onsdag 9 dpo, håper jeg klarer å holde meg :hilarious:
 
Jeg tok tilfeldigvis en eltest på fredag og den var positiv, så da ble el flyttet til lørdag:) er da altså ikke mer enn 2dpo idag, så min testing begynner om 11 dager ca, hvis ikke tr har dukket opp innen da, akkuratt denne mnd så prøvde vi ikke like hardt som januar og februar, så tror ikke det sitter nå heller, men jeg har tatt feil før:hilarious:

Gleder meg så sykt til å analysere testene våres:Heartred
 
Back
Topp